To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Olej

Misza1122 - 17-10-2011, 20:33

Przeszukałem cały temat i nie znalazłem tego co szukam, a mianowicie chodzi mi ile wchodzi oleju do silnika GDI 2.4 (jeżeli jednak cos ktoś wspominał co mogłem przeoczyć to z gory sorki:D)
I tak przy okazji czy dobry bedzie do niego CASTROL MAGNATEC 10w40 ??
Półsyntetyk
Widziałem ze polecaliście 0w30. Ale nikt nie podał zadnej firmy.

stary alfer - 17-10-2011, 21:19

Misza1122 napisał/a:
ile wchodzi oleju do silnika GDI 2.4


4.3 litra

bobbudowniczy - 17-10-2011, 23:01
Temat postu: jaki olej do 2,0
Cześć. Jutro chce zmienić olej i filtr w silniku 2,0. obecnie jeżdzę na 10W40 MOBIL S. półsyntetyk. Co teraz zalać to samo czy syntetyk i płukanka auto ma 200 tys przejechane.Proszę o jakieś realne wskazówki bo jak czytam te wszystkie posty to już nie wiem co lać.Większość sie sprzecza że taki, a nie bo ten, to lipa weź ten, a ten to nie, a wymień uszczelki. Dla mnie to jakieś jaja :rolleyes: Z których nic nie wynika.Bo po przeczytaniu 30 stron ooleju wiem jedno; muszę kupić okulary jak siedzę przed kompem bo ślepia ,mnie bolą i wiem że dalej nic nie wiem co zalac do tego cholernego silnika. jak ktoś wie proszę o poradę

[ Dodano: 17-10-2011, 23:01 ]
Cześć. Jutro chce zmienić olej i filtr w silniku 2,0. obecnie jeżdzę na 10W40 MOBIL S. półsyntetyk. Co teraz zalać to samo czy syntetyk i płukanka auto ma 200 tys przejechane.Ile wchodzi oleju do 2,0 przy nowym filtrze? Proszę o jakieś realne wskazówki bo jak czytam te wszystkie posty to już nie wiem co lać.Większość sie sprzecza że taki, a nie bo ten, to lipa weź ten, a ten to nie, a wymień uszczelki. Dla mnie to jakieś jaja :rolleyes: Z których nic nie wynika.Bo po przeczytaniu 30 stron ooleju wiem jedno; muszę kupić okulary jak siedzę przed kompem bo ślepia ,mnie bolą i wiem że dalej nic nie wiem co zalac do tego cholernego silnika. jak ktoś wie proszę o poradę

Hugo - 17-10-2011, 23:30

bobbudowniczy jak popychacze nie cykały to wlej ten sam olej, a jak cykały to płukanka silnika (np. Liqui Moly lub STP) i zalej go olejem Valvoline Maxlife 5W 40.
PIOTR_FOTO - 18-10-2011, 07:21

Ja jednak przeszedł bym na wspomniany MaxLife 5W-40. Ja zalałem go u siebie przy ok 240 tys. przebiegu i jest OK. Miałem przygodę z popychaczami ale jak się okazało to nie wina obecnego oleju ale tego co było lane wcześniej.
Misza1122 - 18-10-2011, 21:36

Ja zalałem dzisiaj do swojego GDI 2.4 VALVOLINE MAX LIFE 10W40 i powiem tak... masakra i nigdy więcej... sanki świętego mikołaja tak nie dzwonią jak mój silnik.... totalna porażka. A i weszło 4.5l. Wstyd gdziekolwiek podjechać i zatrzymać się...
Na dniach zaleje nowy olej albo CASTROL MAGNATEC 10w40 lub Motula 10w40 i zobaczymy co będzie

m6riano - 18-10-2011, 21:46

Ja u siebie miałem i VML i motula..i w zasadzie żadnej różnicy nie było....no ale ty masz delikatniejszy silnik...;-)
Misza1122 - 18-10-2011, 22:01

Weź daj spokój maskara tak dzwoni aż zal mi odpalać je... Czyli czeka mnie długa przygoda z doborem oleju;D
Anonymous - 18-10-2011, 22:04

Misza1122 napisał/a:
Ja zalałem dzisiaj do swojego GDI 2.4 VALVOLINE MAX LIFE 10W40 i powiem tak... masakra i nigdy więcej... sanki świętego mikołaja tak nie dzwonią jak mój silnik.... totalna porażka. A i weszło 4.5l. Wstyd gdziekolwiek podjechać i zatrzymać się...
Na dniach zaleje nowy olej albo CASTROL MAGNATEC 10w40 lub Motula 10w40 i zobaczymy co będzie


bo do GDI lejemy specjalny do nich olej... których akurat valvo nie produkuje. poczytaj dowiedz się a potem nie narzekaj na valvo bo jeszcze nikt z nim problemów nie miał i jako jeden z niewielu jest to olej rozlewany tylko w holadnii gdzie normy producenta trzymane są w 100%.
co do castrola i motula to nigdy nie ma pewności czy to oryginał a jak już trafisz oryginał to nie wiesz czy w rozlewni w Polsce nie dali ciała bo przecież wiadomo, że produkty idące na nasz rynek nie zawsze mają jakość tych zachodnich. :roll:

a to że popychacze cykają to akurat wina ich zużycia, bo olej może je jedynie uciszyć a nie naprawić... wymień popychacze zalej dobrym olejem i będziesz miał spokój.

PIOTR_FOTO - 19-10-2011, 00:09

Cytat:
wymień popychacze zalej dobrym olejem i będziesz miał spokój
- tego się trzymać. Też kiedyś chciałem zwalić winę za cykające popychacze na olej. Myliłem się ...
tosztotomasz - 19-10-2011, 10:48

Mniej więcej to samo co obwiniać olej za rozszczelnieni albo za duże zużycie.
pawlos - 19-10-2011, 19:19

Misza1122 napisał/a:
Weź daj spokój maskara tak dzwoni aż zal mi odpalać je... Czyli czeka mnie długa przygoda z doborem oleju;D


słuchaj jedna zasadnicza uwaga - olej do GDI to tylko pełny syntetyk i przed tym płukanka
najlepiej olej z normą vw 504/507 lub motorex GDI
chodzi o to żeby olej miał jak najmniejszą ilośc popiołów które poprzez egr dostają się z z powrotem do kolektora ssącego i zasyfiają wszystko

ja teraz zaleje olej Motul x-clean+ 5w30

pozdrawiam

Croom - 20-10-2011, 16:07

Ja mam taki zestaw który potrafi przyprawić o niezłe zdziwienie każdego użytkownika benyznówki.
Np. Amsoil 5W-40 AFL + dodatek do benzyny P.I równiez z Amsoil.
Mozna wierzyć albo nie ale nawet najwięksi preciwnicy tzw. "magicznych " dodatków do PB zwracaja honor :-)

504.00/507.00 to bardziej pod najnowsze VW

pawlos - 21-10-2011, 12:03

Croom napisał/a:
504.00/507.00 to bardziej pod najnowsze VW


no własnie nowe VW mają podobny problem z nagarem co GDI

radek79 - 21-10-2011, 21:55

Misza1122 napisał/a:
Weź daj spokój maskara tak dzwoni aż zal mi odpalać je... Czyli czeka mnie długa przygoda z doborem oleju;D

zalej mobilem1 5w 50 i będziesz zadowolony a jeżeli dalej będzie cykać to 2 ceramizery na raz albo wymiana



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group