To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jeden z ostatnich diesli na forum i towarzysząca mu colcinka

robertdg - 13-12-2014, 08:21

Złacz rurki do kupy, jak zrobią się zimne to do sprawdzenie obieg i pompa wody, jak będa gorace to inna nagrzewnica (chociaż tak technicznie rzecz biorac wygląda na nagrzewnice, bo wlot jest goracy a wylot zimny )
Andrew - 13-12-2014, 12:14

robertdg napisał/a:
Złacz rurki do kupy, jak zrobią się zimne to do sprawdzenie obieg i pompa wody, jak będa gorace to inna nagrzewnica (chociaż tak technicznie rzecz biorac wygląda na nagrzewnice, bo wlot jest goracy a wylot zimny )

Zrobiłem i wszystko ok. Wychodzi na to co piszesz... Znalazłem używkę, zakupię i spróbuję podmienić. Mam starą pompę wody może też profilaktycznie podmienię.

jacek11 - 13-12-2014, 13:45

Andrew napisał/a:
Mam starą pompę wody może też profilaktycznie podmienię.

Starą na starą :?: :roll:

mkm - 13-12-2014, 14:33

oj Andrew, Andrew...
Trzeba sprawdzić czy nagrzewnice z 1.3 i 1.6 są takie same.
Jeszcze raz sprawdźcie całość układu chłodzenia - kłopoty zaczęły się od płukania czyli musisz "cofnąć" całą procedurę :wink:
W poniedziałek mogę podjechać oglądnąć nagrzewnice.

Andrew - 13-12-2014, 16:20

mkm napisał/a:
oj Andrew, Andrew...

Słucham ja Ciebie?
mkm napisał/a:
W poniedziałek mogę podjechać oglądnąć nagrzewnice.

Już załatwiłem sobie :wink:
mkm napisał/a:
Jeszcze raz sprawdźcie całość układu chłodzenia - kłopoty zaczęły się od płukania czyli musisz "cofnąć" całą procedurę :wink:

Teraz wszystko gra, oprócz ogrzewania :P

Andrew - 13-12-2014, 16:21

jacek11 napisał/a:
Starą na starą :?: :roll:

Na próbę, ale pierwsze zmienię nagrzewnicę.

robertdg - 13-12-2014, 19:09

Nie rób kilku rzeczy naraz bo nie dowiesz sie co pomogło, najpierw wymień nagrzewnice potem rób reszte, nagrzewnice najlepiej byłoby dac nowke jezeli nie ma zaporowej ceny ;-)
Andrew - 13-12-2014, 19:24

Cytat:
Nie rób kilku rzeczy naraz bo nie dowiesz sie co pomogło, najpierw wymień nagrzewnice potem rób reszte, nagrzewnice najlepiej byłoby dac nowke jezeli nie ma zaporowej ceny ;-)

Tak, zamierzam. Nagrzewnicę zakupię używkę za parę złotych. A nowa niestety kosztuje...

Andrew - 28-01-2015, 22:00

Mam mały problem z rozrusznikiem, tzn. przesmarowałem przekładnie niecały miesiąc temu i znów zaczyna wolniej pracować. Czy to coś się kończy w rozruszniku, czy może jakiś syf się do przekładni dostaje?
grzesiopol - 28-01-2015, 23:25

A komutator i szczotki robiłeś bo może robić się zwarcie, oczyść też podłączenie przewodów. A tulejki w jakim stanie
robertdg - 29-01-2015, 07:30

Najlepiej byłoby rozebrac i poczyścić rozrusznik, wszelkie połaczenia elektryczne, Czasami jednak i to nie pomaga bo okazuje się że styki wewnątrz automatu są poupalane i trzeba wymienić automat.
Andrew - 13-02-2015, 13:21

W ostatnim czasie zrobiony został w galu rozrusznik, tzn. wymienione szczotki i przesmarowana przekładnia. We wtorek zaprowadziłem gala na odnowę biologiczną. Troszkę dziur i rdza mają zostać zwalczone plus rant nadkola lewego.
Colcina na razie daje radę :wink:

Andrew - 04-07-2015, 12:19

02.07.2015 r. w galu przy przebiegu 265700 km zrobiony serwis klimy + ozonowanie. Weszło 360 g czynnika. Poza tym wczoraj dodatkowo użyłem preparatów do odświeżenia nawiewów i chyba za dużo napsikałem, bo gdzieś na elektryczność skapnęło i przez pewien czas CE się świecił i obroty falowały :mrgreen: Ale wszystko wróciło do normy.
Po niedzieli wymiana oleju.

Andrew - 07-07-2015, 21:53

06.07.2015 r. przy przebiegu 265888 km w galu wymieniony olej.
Andrew - 11-10-2015, 09:07

Wczoraj galant robił za terenówkę

Poza tym miśki sprawują się bardzo dobrze :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group