To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T

mjsystem - 28-07-2015, 19:53

mkm napisał/a:
Czemu?
Wszystko co robi mozna zdemontować

A jakby tak okleić "chromem" doły drzwi?
8) A plastiki plakiem popsikać 8)
Hugo - 28-07-2015, 21:49

Trudno, już "po ptokach" wszystkie drzwi wygłuszone tymi matami APP. Z każdymi drzwiami szło mi coraz gorzej, na ostatnich to już w ogóle się darły i pękały, nawet klej w ogóle nie chciał trzymać :? Mam nadzieję, że mi nie poodpadają, zresztą jak odpadną to kupię porządne maty i wymienię na wiosnę :mrgreen:

Dajcie spokój z tymi klamkami, na żywo fajnie wyglądają i można się w nich pooglądać :wink:

Fragu - 29-07-2015, 14:34

imho klamki na minus...

ja to widzę tak: carbon kojarzy mi się ze sportem, chrom natomiast z elegancją itp - jedno z drugim mi się mocno gryzie i zaczyna zahaczać o festyn.

Przemyśl to Hugo :wink:

WreX - 29-07-2015, 20:51

Hugo napisał/a:
Trudno, już "po ptokach" wszystkie drzwi wygłuszone tymi matami APP. Z każdymi drzwiami szło mi coraz gorzej, na ostatnich to już w ogóle się darły i pękały, nawet klej w ogóle nie chciał trzymać :? Mam nadzieję, że mi nie poodpadają, zresztą jak odpadną to kupię porządne maty i wymienię na wiosnę :mrgreen:

Dajcie spokój z tymi klamkami, na żywo fajnie wyglądają i można się w nich pooglądać :wink:


E tam nie wygląda to źle ten chrom na srebrnym lakierze.

A co do mat, to nie wiem czy Ci nie odpadną, ja taśmą dekarską coś tam działałem ale w prawych słabo bo coś mi się rygiel blokuje lekko także muszę poprawić bo pewnie coś odpadło, ale mam dwie maty butylowe podobno mają najlepszy "klej". Najgorzej jest zimą i przy skrajnych upałach. Bo albo stwardnieje i odpadnie albo spłynie z upałem. I podobno dla najmocniejszego efektu trzymania trzeba odtłuścić powierzchnie czymś dobrym.

Hugo - 29-07-2015, 21:06

Wcześniej miałem taśmą dekarską SOUDAL zaklejone tylko wszystkie otwory w drzwiach. Oczywiście zrywałem ją przed przyklejeniem mat APP. Myślałem, że paznokcie połamię, trzymała jak skurczybyk. Przyklejana chyba 2 lata temu. Te APP odpadną na pewno, straszny szmelc. Maty butylowe GMS, które kleiłem na boczki drzwi kleiły się pięknie. Drzwi oczywiście odtłuszczałem rozpuszczalnikiem Nitro przed klejeniem mat. W sumie to się nawet cieszę, że odpadną, bo raz, że przynajmniej będę musiał przykleić coś lepszego, a dwa to i tak jak będę chciał go całego lakierować to klamki będę musiał odkręcić, a żeby to zrobić to trzebaby zerwać część wygłuszenia.
Kupie na drzwi zamiast APP też te maty butylowe GMS-08 i będzie komplet.

Pozostałe maty APP wykorzystam pojutrze na wygłuszenie podłogi pod siedziskiem kanapy (tam nie odpadną, bo nie mają jak :mrgreen: ), a matami GMS wygłuszę nadkola od wewnątrz i na to dam piankę kauczukową 9 mm.

Hugo - 31-07-2015, 21:12

Dzisiaj pozostałymi matami wygłuszyłem podłogę pod tylną kanapą oraz tylne nadkola (mat starczyło co do cm):
1. Wykręcenie wszystkiego co niezbędne, odkurzenie podłogi, odtłuszczenie, zerwanie starej pianki z nadkoli (gruba na 3 cm przez co zapięcie boczków oparcia kanapy graniczyło z cudem), naklejonej jeszcze przez Niemca oraz przy okazji sprawdzenie czystości zbiornika paliwa i wymiana filterka pompy paliwa:

2. Wyklejenie podłogi pod siedziskiem kanapy matami APP:

3. Na nadkola maty GMS-08:

4. I na to wszystko pianka kauczukowa o grubości 9 mm:



Trochę trzeba było poprzyduszać wszystko podczas montażu, ale udało się. Teraz oparcie kanapy po naciśnięciu blokady ładnie odskakuje :wink:

WreX - 31-07-2015, 22:48

Hugo, jak Tyś to wszystko tam upchał :mrgreen:

Ale widzę że faktycznie wiązkę zasilających i RCA masz pociągnięte pod wzmaka.

U mnie jeszcze trochę bałagan :mrgreen: :mrgreen:




Ale jeszcze trochę...


Edit: Da się innym słowem...

Hugo - 01-08-2015, 21:00

WreX napisał/a:
Hugo, jak Tyś to wszystko tam upchał
Siła x gwałt :mrgreen:
Plan na poniedziałek to zamontować to wszystko ze zdjęcia, zobaczymy czy się uda:


Nowa poduszka skrzyni biegów przy chłodnicy oraz wypiaskowane i polakierowane piecowo:
1. Przedni drążek stabilizatora z uchwytami gumek drążka + nowe tuleje z poliuretanu,
2. Blachy osłaniające tuleje bananów,
3. Uchwyt sondy lambda,
4. Wszystkie uchwyty rurek spod podwozia + montaż nowej rurki z uchwytami (rurka z GDI od dodatkowego odpowietrzenia pompy wysokiego ciśnienia), która ma docelowo zasilać Webasto,
5. Wszystkie uchwyty linek hamulca ręcznego,
6. Obejma filtra paliwa oraz jej uchwyt,
7. Nowy wieszak tłumika końcowego oraz rury wydechowej,
8. Blaszka z miejsca łączenia silnika ze skrzynią biegów.

Do tego wymiana tłumika końcowego na inny.

dmi - 01-08-2015, 22:43

Dobra robota Hugo :D

Ehh chciałbym mieć na to czas...szczególnie gdy ślub za 27 dni.....

mjsystem - 02-08-2015, 08:32

Hugo, a jak odczucia audio? Jeździłeś już? :wink:
komarsnk - 02-08-2015, 11:56

Hugo napisał/a:
Plan na poniedziałek to zamontować to wszystko ze zdjęcia

Ale że na czarno? Ale nuda :mrgreen:

Hugo - 02-08-2015, 17:04

Jeździłem. Wydaje mi się, że głośniki grają gorzej, ale to pewnie dlatego, że wyobrażałem sobie nie wiadomo jaką poprawę dźwięku.
Tak, na czarno, w sumie drążek stabilizatora mogłem zrobić czerwony (nic straconego, zawsze mogę to zrobić), ale resztę nie, bo byłoby zbyt pstrokato. Inne elementy podwozia i silnika będą niedługo czerwone :mrgreen:

Hugo - 10-08-2015, 23:10

Elementy z powyższego zdjęcia wymienione, oprócz klapki okienka na łączeniu skrzyni biegów i silnika na dole, bo jest problem z odkręceniem jednej z śrub, a konkretnie M6. Po wymianie rozrządu chyba miałem za dużo siły i dowaliłem ją na maksa... :? , jak również nie wymieniłem wieszaka 2 sondy lambda, bo po II lifcie go nie ma :mrgreen: Człowiek uczy się całe życie.
Dzisiaj zamontowana stara/nowa, wypiaskowana i polakierowana na czerwono miska olejowa. Jak widać w tle "tymczasowa" miska nie miała się najlepiej, zażygała olejem wózek zawieszenia, drążek stabilizatora i część wydechu, przez co trochę się spod Gala dymiło po ostrej jeździe. Na szczęście na 2 dni wlany był LOTOS 5W40, wiec nie ma dużych strat.
Wraz z nową miską wlany Liqui Moly Synthoil High Tech 5W40 i filtr MANN W610/3. Zobaczymy jak się spiszą, bo poprzedni Mobil 5W50 Peak Life coś nie ogarniał, po przebiegu 5 000 km zaczynał powoli znikać z silnika...

mjsystem - 11-08-2015, 07:27

Hugo napisał/a:
Dzisiaj zamontowana stara/nowa, wypiaskowana i polakierowana na czerwono miska olejowa.

A miało być:
Hugo napisał/a:
drążek stabilizatora mogłem zrobić czerwony (nic straconego, zawsze mogę to zrobić), ale resztę nie, bo byłoby zbyt pstrokato.

Jesteś niekonsekwentny :lol: 8)
Aż tak lało z uszczelki miski czy miska tymczasowa była uszkodzona?

Hugo - 11-08-2015, 07:41

mjsystem napisał/a:
miska tymczasowa była uszkodzona?
Miała małą dziurkę, której nie zauważyłem wcześniej, a lało się z niej jak z kaczej...
mjsystem napisał/a:
Jesteś niekonsekwentny
Powoli, powoli, zrobi się, tymbardziej, że tulejki drążka poli w ogóle nie pasowały, były 2 razy za małe, więc przysłali mi do metalowego wózka zawieszenia. Z tego powodu (i innego :evil: ) będę musiał to znowu rozkręcić, więc nie problem podmienić drążek. Może w tym roku się uda :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group