To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy

Bzyk_R1 - 04-02-2020, 07:36

mkm, wydaje Ci się. Ten szeroki fartuch przechodzący w rurke to nie element styku z kielichem pod spodem jest drugi element, płaska blacha idealnie wycentrowana na talerzykach. Jak na rozpórkę z Lancera CS siadła niebywale dobrze. Oczywiście nie muszę chyba pisać że nie jest ona symetryczna?
Bzyk_R1 - 20-02-2020, 11:14

Udało się znaleźć sposób na puszkę filtra powietrza:


Za podświetlenie liczników robią teraz czerwone zarówki:


Moda na mocne światełka a przy okazji pomoc w cofaniu z przyczepą/lawetą. Wpadły ledy W16W

Turbocbr - 20-02-2020, 12:37

To pochwal co to za sposób na czarną puszkę? :D
mkm - 20-02-2020, 17:17

Czyżby opalara jednak była grana?
Bzyk_R1 - 20-02-2020, 17:42

Żadnych opalarek i zabawy z ogniem. Moja autorska mikstura chemii. Trzyma około 2 tygodni już i nie blaknie i nie wypiło tego. Jeżeli wytrzyma miesiąc to przy czasie aplikacji poniżej 10 sekund można z nudów sobie pilnować żeby taka była zawsze.
Bzyk_R1 - 02-03-2020, 13:18

Gdyby ktoś potrzebował i liczył na naprawdę szybką dostawę :mrgreen: to mam taki holownik. To na razie projekt, jeszcze nie kleiłem na szybę.


mkm - 02-03-2020, 14:02

Nie :P
Literami poleciałbym łukiem szyby.
Górnym traktorkami, a dolnym z namiarami.
Na środku centralnie traktorek lub traktorki z perforowanej folii. :wink:

Bzyk_R1 - 14-03-2020, 22:06

Dzisiaj po dwóch sezonach użytkowania odsprzedałem moje letnie opony Imperial EcoSport2. Udało się odzyskać fajne pieniądze. Cóż mogę powiedzieć po moim prywatnym teście? Nie zamierzam nigdy słuchać ludzi od Conti, Bridge i innych Michałlinów że chińskie to szmelc i takie tam... uważam że to były fajne dwa sezony i opony spełniały swoje zadanie. Wliczając utratę wartości w ciągu tych 2 lat posiadanie nowych opon kosztowało mnie 80zł na rok. Myślę że komentarz zbędny...

Czas na drugi test. Szukam opon nieco lepszej "klasy" czyli celuję w nieco wyższą cenę. Proszę o jakieś podpowiedzi, tylko nie podrzucajcie mi tutaj czegoś po 400zł/szt. Na takie przyjdzie pora może za kolejne 2 lata. Myślę o Barum Bravuris 5, oczywiście standardowo 215/55/17.

mkm - 14-03-2020, 22:21

Bzyk_R1, to po co te testy? Zostań przy chińczykach :D

Ja np. kupiłem komplet wyząbkowanych Dębic. Za 150zł.
Przejeździłem już dwa sezony letnie i jeden zimowy - w tym roku w zimie dawały radę, że hej!
Myślę, że jeszcze ze 3 sezony posłużą.
Trochę głośne, mielą przy dodawaniu gazu, ale ogólnie bajka... No i kasa... Nawet ich ważyć nie trzeba, bo kierownica tylko lekko bjie :mrgreen:

Bzyk_R1, jak już skończysz test numer "X" i dojdziesz do nowych Michałów lub innych Conti z klasy "premium" to się będziesz zastanawiał po co te testy były...

To jest taka różnica, że trudno jej nie poczuć.

Minusem "premium" jest krótki czas "premium". Dwa lata i robi się "wyższy budżet", a po kolejnym "budżet" :wink:

mkm - 14-03-2020, 22:24

Barumy miałem chyba "3" i w mniejszym rozmiarze.
Były super, ale przez sezon. Potem zrobiły się twarde i przez to śliskie na mokrym, ale miło je wspominam. Na suchym do końca ok.
Teraz dwie generacje później, myślę, że będziesz zadowolony (i już poczujesz różnicę w porównaniu do poprzednich) :P

Bzyk_R1 - 14-03-2020, 22:31

Po co? Bo ja lubię mieć swoje zdanie, nie oceniam dopóki nie poznam. Poznałem i teraz mogę klepać w internetach. A teraz mam okazję spróbować czegoś wyżej to chcę to zrobić. Tak więc czekam na kolejne "śmietniki" na których się zabiję, zaryzykuję życie bliskich, wystrzelą mi przy 200km/h, wyjdą buły po roku i popękają wszędzie gdzie się da. A i chce opony przez które odwrócą się ode mnie przyjaciele, i będą śmiać się "prawdziwi" kierowcy. Tym razem przesuwamy budżet za sztukę nieco wyżej niż 168pln/szt :)
mkm - 14-03-2020, 22:37

Bzyk_R1, ale tu nie ma co testować lub coś udowadniać.
To są fakty.

Jak dzisiaj kupisz najdroższe opony z super mieszanki i wjedziesz na gruby gruz to będziesz psy wieszał na tych co doradzali, bo potniesz je strasznie.
Na nalewce będziesz mógł na tym gruzie gumę palić i bardziej uszkodzisz lakier na boku auta niż oponę.
Za to jak wyjedziesz na niemiecką autostradę i przy 200km/h (lub na polskiej przy 140) będziesz chciał zrobić test łosia...

Najważniejsze to dobrze dobrać oponę pod swoje drogi :wink:

Turbocbr - 14-03-2020, 23:10

Może jakiś polski akcent Kormoran Ultra High Performance lub
Trochę droższa Dębica Presto UHP 2 :lol:

Bzyk_R1 - 14-03-2020, 23:24

Turbocbr, jakoś nie mogę się przekonać do "naszych" opon. Już przy wyborze chińskich, omijałem polskie marki. I nie ma to nic wspólnego z moim patriotyzmem :)

mkm, fakty?
Faktem jest to że miały nie kleić a kleiły,
Miały wystrzelić a nie wystrzeliły
Miałem kiedyś nowe "średniaki" w rozmiarze 14" i miałem najpoważniejszy wypadek samochodowy w życiu
Miałem kiedyś opony "deszczowe", każdy wie która marka szczyci się tym terminem, wtedy też miałem pierwszy i ostatni w życiu aquaplaning
Fektem jest że ropa nieważne ile za baryłke na stacji cena zawsze za duża
A opony premium są tak samo dobre jak olej Castrol. Otwierasz maskę w każdym nowym aucie a na korku jego logo...bo najlepszy :D

mkm - 15-03-2020, 00:05

Bzyk_R1 napisał/a:
mkm, fakty?
Faktem jest to że miały nie kleić a kleiły,
Miały wystrzelić a nie wystrzeliły

Fakty?
Mogły się zdeformować, a nie zdeformowały.
Mógł się oderwać bieżnik, a nie oderwał.
Mogły spękać, a nie spękały.
Mogły zejść z felgi, a nie zeszły... itp. itd. ale co to zmienia?

Testuj i dziel się spostrzeżeniami - ja kiedyś też uznawałem, że klasa "premium" powstała dla tych co lubią przepłacać, ale to było dawno i nieprawda :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group