To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - LEGNUM Vr4

swinks_UK - 27-02-2012, 22:04

Opinie pozytywne. U mnie siedzi już od stycznia ub. roku :mrgreen:
Daniel, jak chcesz mieć lpg to bez methanolu. Rozjedzie ci się timing, afr i load. I wtedy będzie jak cytował Tomek, "knock, knock..." :mrgreen:

sveno - 27-02-2012, 22:30

kochajj napisał/a:
Zapomniałem się pochwalić nowymi zegarami wykonanymi przez sveno...:
po pierwsze to się módl, żeby moja praca nie poszła na marne i znalazł się ktoś kto to wydrukuje, jest światełko w tunelu, jutro jadę w jego stronę :)
Po drugie: to co wkleiłeś to nie wersja finalna, to produkt końcowy:

zmienione:
wskaźnik temperatury-teraz jest taki jak w ori zegarach
zielone ikonki ciemniejsze-żeby po podświetleniu nie były żółte jak u mnie
lepiej rozmieszczone cyfry na prędkościomierzu-wcześniej były za blisko linii
zmieniona czcionka "MAP 2"
niebieska ikonka jaśniejsza -zeby ją było widać w dzień
kilka zmian kosmetycznych-wygładzenie "zębów"

pytanie czy ikonki kierunkowskazów zostają w negatywie czy wypełnić zielenią jak w oryginale?

mackbeth - 27-02-2012, 22:32

A do czego ta 3W będzie podłączona? Do sensora czy że jak?
kochajj - 29-02-2012, 18:27

3w bedzie podpieta np do lampki knock oczywiście po przez driver :)
m6riano - 29-02-2012, 18:45

kochajj napisał/a:
po przez driver :)

to dobrze że to tylko 12wolt..bo kierowce mogłoby telepać podczas jazdy...;-)

mackbeth - 29-02-2012, 20:43

Do drivera powiadasz? A może do urządzonka którego powstanie jest Twoją sprawką?? :D :D
londolut - 01-03-2012, 08:41

Tomek, trochę dziwny font cyfr na tych zegarach. Nie myślałeś o jakichś bardziej kanciatych fontach, coś w deseń Tahoma albo Verdana?
Bartek - 01-03-2012, 09:44

swinks_UK napisał/a:
Tomek, za te zdjęcia porno to cię kiedyś do puchy wsadzą... :mrgreen:


To jest porno mechaniczne:
http://www.youtube.com/watch?v=6xn4TSULVd8
http://www.youtube.com/watch?v=PCE0NwtLEV8

U Tomka to lekki sofcik ;)

kochajj - 01-03-2012, 11:41

Bartek napisał/a:
swinks_UK napisał/a:
Tomek, za te zdjęcia porno to cię kiedyś do puchy wsadzą... :mrgreen:


To jest porno mechaniczne:
http://www.youtube.com/watch?v=6xn4TSULVd8
http://www.youtube.com/watch?v=PCE0NwtLEV8

U Tomka to lekki sofcik ;)


Mój projekt do porno mechaniki ma jeszcze daleko :)
Porno mechanika będzie wtedy, jak zbuduję auto na poziomie takim:
http://www.youtube.com/watch?v=IYaqskg3Wh0

popatrzcie na ich stronie jak silnik został wykonany...

sveno - 01-03-2012, 13:20

Cytat:
Porno mechanika będzie wtedy, jak zbuduję auto na poziomie takim:
http://www.youtube.com/watch?v=IYaqskg3Wh0
on tam mam skrzynie kłową czy jakiś inny wynalazek umożliwiający ręczną zmianę biegów bez sprzęgła?
Fajna zabawka :) 870+ z 2.0 R4, ciekawe ile taki silnik żyje przy takim pałowaniu

Wszyc - 01-03-2012, 13:49

sveno napisał/a:
870+ z 2.0 R4, ciekawe ile taki silnik żyje przy takim pałowaniu


Nie wiem co masz na myśli pod słowem żyje :P jak wszystko wymieniasz o czasie i nic nie zawiedzie to czemu miał by być jakiś problem z jego żywotnością :)

Wszystko zależy od zastosowanym elementów :P

sveno - 01-03-2012, 14:11

Wszyc napisał/a:
Nie wiem co masz na myśli pod słowem żyje :P jak wszystko wymieniasz o czasie i nic nie zawiedzie to czemu miał by być jakiś problem z jego żywotnością :)
bo każdy element poddany cyklicznym obciążeniom (w silniku spalinowym praktycznie każdy z głównych elementów) ulega zużyciu zmęczeniowemu, niezależnie od materiału z którego został wykonany. Jednostki bardzo wysilone a ta jest taką bo +400KM z litra to dużo, żyją krócej jak zapewne wiesz. Dlatego np silniki F1 produkowane z mega dokładnością, z mega wytrzymałych materiałów wytwarzanych w kosmicznych technologiach wytrzymują tylko 2-3 wyścigi (niekiedy nawet tyle nie wytrzymują)
Wszyc - 01-03-2012, 14:53

Wiem machanikę miałem :) nie sądzę żeby mimo tego jaką mocą dysponuje to EVO żeby ten silnik był poddawany aż takim dużym obciążeniom w tak dużym okresie czasu jaki występuje w warunkach wyścigowych i też pytanie jak został przygotowany blok silnika i czy w ogóle został :P a być może jest kompletny raceblock
Auto może jeździć na różnych mapach zależnie od wymagań właściciela ciężko powiedzieć ale sądzę że przy streetowych autach żeby trzeba było się znacząco przejmowac kwesiami w stylu zmecznie materiałowe bloku lub układu korbowo tłokowego o ile jest zastosowany odpowiednio wytrzymalszy raczej bał bym się o elementy eksploatacyjne jak żywotność panewek, pierścieni elementów głowicy itp. :) no chyba że auto robione na granicy wyrzymałości silnika i elementów zastosowanych w nim ale to EVO wygląda raczej na profesjonalną robotę :)
Do żywotoności nie zaliczam elementów losowych że coś nie zadziałało jak trzeba itp. :)

Zaznaczam: Zgadzam się z Tobą w pełni ale moim zdaniem nie jest to stosunokowo najwiekszy problem :P

kochajj - 02-03-2012, 19:03

dzisiaj wskoczyła maskownica kabli z nierdzewki:


co by nie poparzyć się od alu chłodnicy wskoczyła również osłona z nierdzewki własnego projektu :)



swinks_UK - 02-03-2012, 19:12

Byś sobie aparat foto kupił zamiast tej blachy... :P Czas zainwestowac w zdjęcia :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group