Nasze Miśki - LEGNUM Vr4
swinks_UK - 27-02-2012, 22:04
Opinie pozytywne. U mnie siedzi już od stycznia ub. roku
Daniel, jak chcesz mieć lpg to bez methanolu. Rozjedzie ci się timing, afr i load. I wtedy będzie jak cytował Tomek, "knock, knock..."
sveno - 27-02-2012, 22:30
kochajj napisał/a: | Zapomniałem się pochwalić nowymi zegarami wykonanymi przez sveno...: | po pierwsze to się módl, żeby moja praca nie poszła na marne i znalazł się ktoś kto to wydrukuje, jest światełko w tunelu, jutro jadę w jego stronę
Po drugie: to co wkleiłeś to nie wersja finalna, to produkt końcowy:
zmienione:
wskaźnik temperatury-teraz jest taki jak w ori zegarach
zielone ikonki ciemniejsze-żeby po podświetleniu nie były żółte jak u mnie
lepiej rozmieszczone cyfry na prędkościomierzu-wcześniej były za blisko linii
zmieniona czcionka "MAP 2"
niebieska ikonka jaśniejsza -zeby ją było widać w dzień
kilka zmian kosmetycznych-wygładzenie "zębów"
pytanie czy ikonki kierunkowskazów zostają w negatywie czy wypełnić zielenią jak w oryginale?
mackbeth - 27-02-2012, 22:32
A do czego ta 3W będzie podłączona? Do sensora czy że jak?
kochajj - 29-02-2012, 18:27
3w bedzie podpieta np do lampki knock oczywiście po przez driver
m6riano - 29-02-2012, 18:45
kochajj napisał/a: | po przez driver |
to dobrze że to tylko 12wolt..bo kierowce mogłoby telepać podczas jazdy...;-)
mackbeth - 29-02-2012, 20:43
Do drivera powiadasz? A może do urządzonka którego powstanie jest Twoją sprawką??
londolut - 01-03-2012, 08:41
Tomek, trochę dziwny font cyfr na tych zegarach. Nie myślałeś o jakichś bardziej kanciatych fontach, coś w deseń Tahoma albo Verdana?
Bartek - 01-03-2012, 09:44
swinks_UK napisał/a: | Tomek, za te zdjęcia porno to cię kiedyś do puchy wsadzą... |
To jest porno mechaniczne:
http://www.youtube.com/watch?v=6xn4TSULVd8
http://www.youtube.com/watch?v=PCE0NwtLEV8
U Tomka to lekki sofcik
kochajj - 01-03-2012, 11:41
Mój projekt do porno mechaniki ma jeszcze daleko
Porno mechanika będzie wtedy, jak zbuduję auto na poziomie takim:
http://www.youtube.com/watch?v=IYaqskg3Wh0
popatrzcie na ich stronie jak silnik został wykonany...
sveno - 01-03-2012, 13:20
on tam mam skrzynie kłową czy jakiś inny wynalazek umożliwiający ręczną zmianę biegów bez sprzęgła?
Fajna zabawka 870+ z 2.0 R4, ciekawe ile taki silnik żyje przy takim pałowaniu
Wszyc - 01-03-2012, 13:49
sveno napisał/a: | 870+ z 2.0 R4, ciekawe ile taki silnik żyje przy takim pałowaniu |
Nie wiem co masz na myśli pod słowem żyje jak wszystko wymieniasz o czasie i nic nie zawiedzie to czemu miał by być jakiś problem z jego żywotnością
Wszystko zależy od zastosowanym elementów
sveno - 01-03-2012, 14:11
Wszyc napisał/a: | Nie wiem co masz na myśli pod słowem żyje jak wszystko wymieniasz o czasie i nic nie zawiedzie to czemu miał by być jakiś problem z jego żywotnością | bo każdy element poddany cyklicznym obciążeniom (w silniku spalinowym praktycznie każdy z głównych elementów) ulega zużyciu zmęczeniowemu, niezależnie od materiału z którego został wykonany. Jednostki bardzo wysilone a ta jest taką bo +400KM z litra to dużo, żyją krócej jak zapewne wiesz. Dlatego np silniki F1 produkowane z mega dokładnością, z mega wytrzymałych materiałów wytwarzanych w kosmicznych technologiach wytrzymują tylko 2-3 wyścigi (niekiedy nawet tyle nie wytrzymują)
Wszyc - 01-03-2012, 14:53
Wiem machanikę miałem nie sądzę żeby mimo tego jaką mocą dysponuje to EVO żeby ten silnik był poddawany aż takim dużym obciążeniom w tak dużym okresie czasu jaki występuje w warunkach wyścigowych i też pytanie jak został przygotowany blok silnika i czy w ogóle został a być może jest kompletny raceblock
Auto może jeździć na różnych mapach zależnie od wymagań właściciela ciężko powiedzieć ale sądzę że przy streetowych autach żeby trzeba było się znacząco przejmowac kwesiami w stylu zmecznie materiałowe bloku lub układu korbowo tłokowego o ile jest zastosowany odpowiednio wytrzymalszy raczej bał bym się o elementy eksploatacyjne jak żywotność panewek, pierścieni elementów głowicy itp. no chyba że auto robione na granicy wyrzymałości silnika i elementów zastosowanych w nim ale to EVO wygląda raczej na profesjonalną robotę
Do żywotoności nie zaliczam elementów losowych że coś nie zadziałało jak trzeba itp.
Zaznaczam: Zgadzam się z Tobą w pełni ale moim zdaniem nie jest to stosunokowo najwiekszy problem
kochajj - 02-03-2012, 19:03
dzisiaj wskoczyła maskownica kabli z nierdzewki:
co by nie poparzyć się od alu chłodnicy wskoczyła również osłona z nierdzewki własnego projektu
swinks_UK - 02-03-2012, 19:12
Byś sobie aparat foto kupił zamiast tej blachy... Czas zainwestowac w zdjęcia
|
|
|