[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] [FAQ] Amortyzatory.
Juiceman - 28-04-2012, 20:23
Masz nivomaty
misiu-bisi - 28-04-2012, 20:32
bleee:) dzięki Juicy:) bo już zamawiałem z e5-ki, teraz jak powiedzieć żonie że potzrebuję 3 tysi na nowe:) oleewam, jak zacznie tłuc i latać po szosie zmienie wraz ze sprężynami noa zwykłe, człek sie uczy całe życie, w razie ja będę sprzedawał to zwiksze wartość auta , no panie przecież nivo jest jak w toaregu czy innym cayenne:))))
Juiceman - 28-04-2012, 22:07
A po co 3tysiące, przełóż na zwykłe koszt ~800pln max. W tym temacie masz to szeroko opisane co wymienić, co dokupić.
fj_mike - 29-04-2012, 16:45
misiu-bisi, dokup sprężyny i po problemie
Osłoń dokładnie tłoczysko żeby się syf nie dostał i nie uszkodził nowych.
misiu-bisi - 30-04-2012, 22:39
nie no, Panowie, toć żartowałem z tymi 3-ma tysiami, fakt taki że chciałoby sie mieć w aucie to w cofabryka wyposażyła-ja tak mam, jeżeli zajdzoe potrzeba to założę inne sprężyny i "normalne amorki",, dzięki za pomoć:)
Krzyzak - 01-05-2012, 21:10
| misiu-bisi napisał/a: | | jeżeli zajdzoe potrzeba to założę inne sprężyny i "normalne amorki" | później były kombiaki bez nivo i też się sprawdzają
Hugo - 02-05-2012, 13:18
Montował ktoś z Was tylne amortyzatory do EA sedana firmy DAICHI? Mateusz Hanżek takie oferuje w bdb cenie. Nie było problemów z montażem? Mówi, że dużo ich sprzedaje do innych japończyków i nie ma problemów.
misiu-bisi - 02-05-2012, 21:39
jeszcze jedno pytanko,wie ktoś z Was czy te górne mocowania pod amory z nivo są takie same jak do zwykłych sprężyn, czy je także tzreba wymienić?
Wiem Darku że dadzą radę:) ale chciałoby sie miec po fabrycznemu-szczególnie teraz gdy sie buduję i czasami wożę coś ciężkiego:))tym bardziej że cały czas myślałem że nivo tylko w v6 montowali.
Krzyzak - 02-05-2012, 21:41
| misiu-bisi napisał/a: | | je także tzreba wymienić? | trzeba - od sedana kupić
student007 - 03-05-2012, 18:54
ja tez mam problem z amorkami mam 2.4 gdi z 99 roku z obnizonym zawieszeniem, problem w tym ze w tylnim amorku brak tulejki musze to wymienic jednakze nie wiem jakie dokupic wszedzie amorki proponuja mi fabryczne, lecz one sa okropnie cienkie w poruwnaniu do tych ktore posiadam. boje sie ze gdy kupie normalne to auto bedzie inaczej sie sprawowac moze ktos ma namiary na wiekszy wybor tych elementow
Anonymous - 03-05-2012, 21:43
kurde ! po wymianie amorków z przodu po jakimś czasie z prawej strony slychac dziwne skrzypienie tak jakby tarcie gumy o metal. Chce to jutro sprawdzić i takie pytanie co to może być ? guma przy kielichu ? a i jeszcze zapytam końcówki drążków zużyte czym się to objawia ?
Qbaku - 04-05-2012, 21:38
Witam,
Przeczytałem cały temat ale nie znalazłem nigdzie, czy ktoś ma u siebie zamontowane KYB Ultra SR?
Jak się sprawują?
Czy wszystkie są produkowane w Japonii?
Czy standardowe sprężyny KYB (KYB RC 5860 tył i KYB RC2212 przód ) będą do nich pasowały
Zhan - 05-05-2012, 21:27
| Qbaku napisał/a: | Witam,
Przeczytałem cały temat ale nie znalazłem nigdzie, czy ktoś ma u siebie zamontowane KYB Ultra SR?
Jak się sprawują?
Czy wszystkie są produkowane w Japonii?
Czy standardowe sprężyny KYB (KYB RC 5860 tył i KYB RC2212 przód ) będą do nich pasowały |
Ja mam z tyłu KYB USR i zwykłe sprężyny KYB. Nie wiem czy wszystkie ale moje są Made i Japan. Co do odczuć to auto zachowuje się normalnie ale mam wrażenie, że trochę są sztywne... tyle, że wcześniej miałem wylane Kayaby więc może to być tylko subiektywne odczucie.
Qbaku - 05-05-2012, 22:13
Jak długo na nich jeździsz?
Zhan - 05-05-2012, 22:18
Qbaku, kilka tygodni...
|
|
|