Nasze Miśki - Jak wino...
sveno - 22-08-2012, 16:58
Rafal_Szczecin napisał/a: | przepraszam | idź do kąta się wstydzić
szklarz napisał/a: | Zapomniałeś dodać dachu. Bo tego się raczej nie szpachluje |
po gradobiciu czy dachowaniu raczej nie, ale tu jest panorama, dach jest sztywny a powierzchnia blachy mała, więc pewnie uda się go naprawić bez wymiany.
A tak to wygląda w całości:
Najlepsze na koniec: zderzak był skasowany i robiony wcześniej w Niemczech, TU szkode wyceniło na 7kzł a taka naprawa kosztowała 1kzł
m6riano - 23-08-2012, 17:43
Juiceman napisał/a: | 256 nie dają rady wówczas wiem o co chodzi ;] |
po 40tkm na Mikodach zaczęło mi sie bicie przy hamowaniu..1 raz..od 4 lat..
ps. kiedy kupujesz te heble na tył i kiedy montujesz..bo jak jeszcze dużo przed zlotem to może byś i dla mnie kupił..?(zwrot hajsu oczywiście na zlocie)
sveno - 24-08-2012, 12:29
m6riano napisał/a: | kiedy kupujesz te heble na tył i kiedy montujesz | teraz dopiero doczytałem, chyba edytowałeś posta ....
Zamówiłem ten zestaw we wtorek, wczoraj dostałem maila od sprzedawcy że wysłął paczkę, więc dziś powinny dotrzeć, montaż około wtorku-środy. A czemu nie możesz sobie sam zamówić?
Pytanie z innej beczki: czy w galancie były montowane jakieś zwrotnice, filtry górno/dolno przepustowe? Pytam, bo to jedyna sensowna teoria na temat tego czemu głośniki wysokotonowe podłączone równolegle do tych w tylnej półce nie grają wcale. Sykacze które chciałem dołożyć są oczywiście sprawne.
Czy możliwe, że Szwajcar zamontował sobie sam to ustrojstwo w miejscu którego nie znalazłem przy okazji wybebeszania wnętrza?
m6riano - 24-08-2012, 18:53
sveno napisał/a: | A czemu nie możesz sobie sam zamówić? |
moge..ale to dodatkowe 25zeta za przesyłke..co można spożytkować w lepszy sposób na Zlocie..;-)
Mare - 24-08-2012, 20:29
Cytat: | Pytanie z innej beczki: czy w galancie były montowane jakieś zwrotnice, filtry górno/dolno przepustowe? Pytam, bo to jedyna sensowna teoria na temat tego czemu głośniki wysokotonowe podłączone równolegle do tych w tylnej półce nie grają wcale. Sykacze które chciałem dołożyć są oczywiście sprawne.
Czy możliwe, że Szwajcar zamontował sobie sam to ustrojstwo w miejscu którego nie znalazłem przy okazji wybebeszania wnętrza? |
w moim siedziały zwykłe głośniki szerokotonowe więc wątpie by Mitsu aż tak się starało
sveno - 25-08-2012, 13:58
no to nie wiem czemu te głośniki nie grają podpięte pod wzmacniacz w akademiku grają, więc są sprawne.... jakieś pomysły?
Z aktualności: skompletowałem fanty do regeneracji tylnych hamulców:

Całkowity koszt: 254PLN
Reperaturki miały być Akebono a są Autofren, nie znam jakości obu marek więc póki co mi wszystko jedno, ale minus dla IC za przekręt. Nie jestem do końca przekonany do tej farbki, jak się sprawi na zaciskach, ale ciężko jest dostać farbę do zacisków w kolorze srebrnym, na pierwszy rzut musi więc być ta.
W poniedziałek po pracy na wieś, we wtorek rano SKP, potem działam z hamulcami i ponowny pomiar.
Czy tylko ja mam tak, że z nowych, błyszczących części ciesze się jak małe dziecko z nowego zestawu klocków Lego? W sumie to ze zdjęć powyżej to takie klocki dla starszych trzeba zbudować z nich hamulce, bo to co teraz mam na tyle to nawet spowalniaczami bym nie nazwał, to diwajs do robienia skrzeczącego hałasu i tokarka w jednym.
pitbu77 - 25-08-2012, 18:11
Sveno,
Spoko jest. Gumki "Autofren" mam u siebie i dają radę Co do reszty to się nie wypowiadam bo jeszcze nie zmieniałem tarcz u siebie a pora już na nie.
Co do lakierów. Tu masz FOLIATEC , który miałem u siebie a Robertdg wciąż ma (jeden lakier na dwa komplety i jeszcze troche zostało), a tu masz MOTIP, którym teraz pomalowałem zaciski
Oba dają super radę
sveno - 29-08-2012, 18:17
Panowie szybkie pytanie:
jak odróżnić jarzmo lewe od prawego? Z zaciskami nie ma problemu, bo są czytelnie opisane no i wiadomo, że odpowietrznik musi być w górze, ale jarzma. Są na nich jakieś oznaczenia ale nie wiem jak je rozumieć:
Jarzma tylne: jedno 77e at4 drugie 77c at5
przód: 83e at3 a drugie 83b at4
jedyne różnice jakie na nich widać.
Tomek - 29-08-2012, 19:27
może to Ci pomoże: najlepiej przed zdjęciem podpisać
do zobaczenia na zlocie, o ile się zatrzymasz
Tomek - 29-08-2012, 19:32
niech ktoś potwierdzi, ale zdaje się, że jarzma są takie same, a różnią się zaciskami
z tego co pamiętam to przynajmniej z tyłu tak powinno być
dojedziesz na zlot z samymi tylnymi hamulcami??
Jackall - 29-08-2012, 19:33
Sveno właśnie tył robi więc na samym przodzie powinien dojechać.
Mi również się wydaje, że jarzma są jednakowe po obu stronach.
Sprawdzam jeszcze w manualu czy coś o tym piszą...
Tomek - 29-08-2012, 19:40
Cytat: |
Sveno właśnie tył robi więc na samym przodzie powinien dojechać. |
ano, rzeczywiście, coś mi się obiło o uszy
tylko po co wypisuje jakieś numery odnośnie przodu??
sveno napisał/a: | przód: 83e at3 a drugie 83b at4 |
Jackall - 29-08-2012, 19:41
tomek84 napisał/a: | tylko po co wypisuje jakieś numery odnośnie przodu?? | A kto to może wiedzieć?!?
sveno - 29-08-2012, 19:45
robię i tył i przód,
z tego c mnie uczono zapamiętałem, że każde jarzma w każdym aucie są różne!!!
Najprostsze wytłumaczenie to właśnie te numery, gdyby jarzma były zamienne stronami miałyby te same numery.
Tył obczaiłem z allegro a przód zostawiam na jutro
Jackall - 29-08-2012, 19:56
W katalogu na http://www.auto-parts.spb.ru są inne nr części niż podaje Sveno ale wynika z tego, że przód są prawe i lewe jarzma (51054R i 51054L) a tył jest jeden rodzaj (52036)
Tu macie jakby coś linki:
Przód
Tył
sveno napisał/a: | robię i tył i przód, |
przypomniałem sobie teraz, że masz przecież malować wszystko
Poradziłeś sobie z tym tyłem?
|
|
|