To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T

Hugo - 12-09-2015, 20:17

Nie wytrzymałem i założyłem na przód nowe sprężyny Eibacha. Tył na standardowych sprężynach. Jazda próbna i... delikatnie wibruje, ale nie ma tragedii :mrgreen: . Tak już zostanie, bo jak patrzyłem na tą kozę to płakać się chciało. W dodatku ta pozycja za kierownicą, jakbym w odrzutowcu siedział :P :mrgreen:
Teraz wygląda idealnie:


Jeszcze jedna rzecz, a mianowicie potwierdzam, że nie ma absolutnie żadnej różnicy w komforcie na seryjnych sprężynach i na Eibachach. Przód jest tylko po prostu niżej.

eremita - 12-09-2015, 21:23

Faktycznie idealnie :)
eibachy tylne sprężyny trochę za mocno siadają.
Jaki masz teraz prześwit zderzaka do ziemi

Hugo - 12-09-2015, 21:33

eremita napisał/a:
Jaki masz teraz prześwit zderzaka do ziemi
Muszę zmierzyć, ale jest dużo wyżej niż na wcześniejszych H&R.
WreX - 13-09-2015, 01:37

Hugo napisał/a:
Nie wytrzymałem i założyłem na przód nowe sprężyny Eibacha. Tył na standardowych sprężynach. Jazda próbna i... delikatnie wibruje, ale nie ma tragedii :mrgreen: . Tak już zostanie, bo jak patrzyłem na tą kozę to płakać się chciało. W dodatku ta pozycja za kierownicą, jakbym w odrzutowcu siedział :P :mrgreen:
Teraz wygląda idealnie:
[url=http://naforum.zapod...7f0.jpg]Obrazek[/url]

Jeszcze jedna rzecz, a mianowicie potwierdzam, że nie ma absolutnie żadnej różnicy w komforcie na seryjnych sprężynach i na Eibachach. Przód jest tylko po prostu niżej.



A na serii tak dupa siedziała?

Hugo - 13-09-2015, 09:41

Z tyłu są nowe oryginalne sprężyny.
WreX - 13-09-2015, 11:17

Hugo napisał/a:
Z tyłu są nowe oryginalne sprężyny.


Ja też może jeszcze w tym roku po oponach na zime i chłodnicy będę myślał o zawieszeniu w moim...

Lepiej Ci się prowadził na H&R czy na tych Eibachach? mi zależy głównie na prowadzeniu, komfort raczej mniej ważny od prowadzenia, i fajnie byłoby żeby troszeczke niżej siedział tak jak Twój ale nie za nisko bo boje się po lakierniku o zderzak...

Hugo - 13-09-2015, 12:43

WreX napisał/a:
Lepiej Ci się prowadził na H&R czy na tych Eibachach?
Zrobiłem dopiero 20 km :D ale wszystko jest OK. Niestety jak to na obniżonym zawieszeniu trochę odczuwam koleiny na 18 calowych kołach. Na seryjnych sprężynach koleiny nie istniały.
WreX - 13-09-2015, 13:16

Hugo napisał/a:
WreX napisał/a:
Lepiej Ci się prowadził na H&R czy na tych Eibachach?
Zrobiłem dopiero 20 km :D ale wszystko jest OK. Niestety jak to na obniżonym zawieszeniu trochę odczuwam koleiny na 18 calowych kołach. Na seryjnych sprężynach koleiny nie istniały.


Tzn bardziej pytałem, jak np się ma powiedzmy średnio wyjeżdżona seria do tej przedniej gleby której masz i do takiej jeszcze niższej i co lepiej trzyma w zakręcie jakie amory i sprężyny itd.. bo kompletnie jestem zielony w temacie.

Hugo - 13-09-2015, 19:47

Nie wiem jak się ma wyjeżdżona seria, bo były nowe oryginalne sprężyny.
Rafal_Szczecin - 13-09-2015, 20:33

dalej koza ;)
Hugo - 13-09-2015, 20:51

Rafal_Szczecin napisał/a:
dalej koza
Wolę to niż pospolite auto ginące w tłumie na zawieszeniu rodem z kultowego Cadillaca :wink:
WreX - 13-09-2015, 22:15

Rafal_Szczecin napisał/a:
dalej koza ;)


za to Twój łoś nie ma nóg :mrgreen:

Krawężniki pozdrawiają :twisted:

Torp12 - 14-09-2015, 09:15

Hugo zrobiłeś w końcu wyciszenie drzwi?

Miałeś dać fotki z "wyciszania" lusterek :)

Hugo - 14-09-2015, 14:54

Torp12, drzwi, no jasne. Są fotki na wcześniejszych stronach. O lusterkach dobrze, że mi przypomniałeś :mrgreen:
WreX - 14-09-2015, 15:36

A tak swoją droga co do lusterek, to nie uważacie ze to w sumie najsłabsza strona wygladu Galanta? tak mi się marzyło kiedyś dokręcić jakieś fajnie wyprofilowane lusterka pasujące do linii i przodu...



:twisted: :twisted: :twisted:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group