To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Regeneracja zawieszenia

tomwasz - 19-05-2014, 11:20

bbandi napisał/a:
tomek84 napisał/a:
prędzej znacząca będzie szerokość opony


Szerokość standardowa 215, miałeś podobnie? chce wiedzieć czy ktoś na 215/45/17 miał/ma podobnie.


Jak wahacze nowe/regenerowane to mogą być jeszcze sztywne i wtedy ciężko wraca.

Bosmanfull - 22-05-2014, 19:58

Dziś odebrałem autko od mechanika, wymieniane były wahacze z przodu i również naprawiałem cały tył, ale mniejsza o tył. Do rzeczy, chodzi mi o to że tak jak kilka postów wyżej pisał kolega, kierownica zaczęła ciężej chodzic i sama nie wraca do jazdy na wprost, mechanik sam nie wie co może byc przyczyną i stwierdził że muszę tak pojeździc bo te nowe części muszą się dotrzec. Teraz chciałem Was zapytac czy ktoś tak miał i to wróci do normy czy może przyczyną jest coś innego?
herkules - 22-05-2014, 20:00

Robiłeś geometrię po wymianie?
Bosmanfull - 22-05-2014, 20:05

herkules napisał/a:
Robiłeś geometrię po wymianie?


Oczywiście, że była robiona.

marcinzam - 02-06-2014, 21:15

nie mogę nigdzie znaleźć numeru osłony sworznia HMC, w IC już nie mają , może ktoś pomoże ?
majkii - 03-06-2014, 00:18

Witam.
Czy aby wymienić gumy stabilizatorów zarówno z przodu jak i z tyłu muszę na poliuretany muszę wyciągnąć srtabilizator i go niejako włożyć w otwory w tych poliuretanach czy oryginalne gumy mają nacięcie wzdłużne ?Przy okazji chcę wymienić gumy w wachaczu prostym wzdłużnym również na poli. Jaka tu jest procedura? Robił to ktoś ?

Bizi78 - 03-06-2014, 07:22

majkii napisał/a:
Czy aby wymienić gumy stabilizatorów zarówno z przodu jak i z tyłu muszę na poliuretany muszę wyciągnąć srtabilizator i go niejako włożyć w otwory

Na chłopski rozum powinny być przecięta bo:
-po pierwsze stabilizator jest mocno powyginany
-po drugie końce ma sklepane pod mocowania łącznika
Przepychanie by było koszmarem i poli mógłby ulec uszkodzeniu :wink: .
Jak jest w rzeczywistości to nie wiem :scratch: .

Tutaj masz temat o poli, może tam znajdziesz odpowiedź:
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0

majkii - 03-06-2014, 15:29

No na moje też powinno być rozcięte wzdłuznie.
Pewnie poznam prawdę gdy zdemontuję stabilizator

Bizi78 - 03-06-2014, 18:28

Oryginały są rozcięte, tutaj np. do carismy:
http://img16.allegroimg.p...2/56/4212725671

majkii - 03-06-2014, 20:29

Zrobiłem takie samo odniesienie celem sprawdzenia. Może jutro będę montował.
artufcb - 03-06-2014, 21:12

w jaki sposób pozbywaliście się starych śrub mimośrodowych bez uszkodzenia tulei metalowych, które siedzą w gumach? Bo jestem w trakcie wymiany tylnych tulei na poliuretany i na tym stanąłem. Da radę wyprasować prasą je?
robertdg - 03-06-2014, 21:16

Stare tuleje wypalasz zeskrobujesz reszte gumi i wciszkasz w nie nowe tulejki poli, bez demontazu zewnetrznej tulejki bo jest ona stopniowana
Marcino - 04-06-2014, 09:48

marcinzam napisał/a:
nie mogę nigdzie znaleźć numeru osłony sworznia HMC, w IC już nie mają , może ktoś pomoże ?


Gumki sworzni: nr IC - TI0501,

na opakowaniu numer 54517-22000

artufcb - 04-06-2014, 09:52

Zwykłym ogniem? Nie uszkodzi on wahacza?
marcinzam - 04-06-2014, 10:28

Marcino napisał/a:
marcinzam napisał/a:
nie mogę nigdzie znaleźć numeru osłony sworznia HMC, w IC już nie mają , może ktoś pomoże ?


Gumki sworzni: nr IC - TI0501,

na opakowaniu numer 54517-22000


wielkie dzięki



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group