Nasze Miśki - Biały Avance kombi EA5W 2001r. w manualu aka "Biały Miś
Nacz - 16-05-2017, 16:15
Fajnie to leży, kolega wrzuciłby więcej fotek na nowych kółkach?
MKV - 17-05-2017, 04:06
Nacz napisał/a: | Fajnie to leży, kolega wrzuciłby więcej fotek na nowych kółkach? |
Przez nowe masz na myśli białe 18" czy czerwone 17" bo w zakupie i montażu dzieli je jakiś miesiąc czy dwa
Nacz - 18-05-2017, 07:18
Mi chodzi o białe 18", ale z czerwonymi też może być
MKV - 04-06-2017, 18:01
W piątek Białas dostał upgrade hamulców z przodu.
Trafiły tam zwrotnice z przedlifta z rozstawem śrub 130mm, dwutłoczkowe zaciski z Outlandera II oraz tarcze 294mm Dokuji RS wraz z klockami Dokuji (przylegały do tarczy większą powierzchnią niż Bosch).
Pierwsze wrażenia to duże lepsza reakcja na naciśnięcie hamulca mniej więcej jak w nowych samochodach.
Krzyzak - 05-06-2017, 08:42
MKV napisał/a: | Pierwsze wrażenia | mam takie same wrażenia z hamulców z O2 - tylko zestaw wybrałem Textar - hamuje po muśnięciu pedału (pedała??)
wczoraj jednak zrobiłem regenerację prawego zacisku bo ewidentnie dolny tłoczek gorzej pracował i po wyhamowaniu do 0 oraz ruszeniu piszczało... może to też być kwestia braku shimmy w klockach Textar
Owczar - 05-06-2017, 11:32
Biorąc pod uwagę efektywny promień, to siła hamowania przy tym samym nacisku zwiększyła się o niecałe 7%- na takie zmiany może wpłynąć nawet wymiana na inne klocki i tarcze w tym samym wymiarze. Na pewno będzie teraz lepiej przy testach obciążeniowych.
MKV - 12-07-2017, 18:59
No i czarne felgi zrobiły papa... szkoda, że nie zostały w klubie
Fotka ku pamięci....
MKV - 14-07-2017, 13:32
Mój Misiek to chyba zboczuch bo wczoraj wieczorem bez ostrzeżenia postanowił bezwstydnie wytrysnąć olejem na wszystkie strony od strony rozrządu
Pewnie jakiś uszczelniacz wału czy coś... Rozrząd robiony w zeszłym roku.
A do 300tys km brakuje ledwo 600km...
Krzyzak - 14-07-2017, 21:54
Sprawdź bo simmeringi to pierwsi podejrzami, ale u znajomego puściły te metalowe dekielki wciskane jako zaślepki otworów technicznych.
Matejko - 15-07-2017, 10:19
Krzyzak napisał/a: | ale u znajomego puściły te metalowe dekielki wciskane jako zaślepki otworów technicznych. |
tzw. brok
Owczar - 15-07-2017, 23:05
U mnie w dieslu wymieniałem dwa broki, ale w sekcji chłodzenia. Poprzedni właściciel chyba sporo jeździł na wodzie i korozja się za nie wzięła. Ale w sekcji olejowej to raczej małoprawdopodobne. Uszczelniacze chyba bardziej prawdopodobne.
MKV - 18-07-2017, 20:42
Uszczelniacz wału korbowego był wymieniany półtora roku temu raze z rozrządem ale po przejechaniu okł 25tys km dosłownie pękł z nieznanych przyczyn.
Dla chłopaków z Serwisu MitsuManiaków ogromne brawa i podziękowania za szybkie działanie bo ludzi umawiają już na sierpień ale zostawiłem samochód w piątek rano (bo co mogłem innego zrobić) i w wolnej chwili którą udało im się jakimś cudem wygospodarować wymienili winowajcę, odtłuścili wszystko, wymienili oczywiście prewencyjnie pasek rozrządu i wczoraj po południu samochód był już gotowy do odbioru. Brawo SMM!
Krzyzak - 19-07-2017, 09:18
MKV napisał/a: | dosłownie pękł z nieznanych przyczyn | hmmm - może powierzchnia wału była chropowata? - ja zawsze poleruję specjalną gąbką polerską do stali chromowanej
deejay - 19-07-2017, 10:46
MKV napisał/a: | Uszczelniacz wału korbowego był wymieniany półtora roku temu raze z rozrządem ale po przejechaniu okł 25tys km dosłownie pękł z nieznanych przyczyn. |
Miałem to samo u siebie w Galancie , kiedyś opisałem na forum mój przypadek .
http://forum.mitsumaniaki...=asc&start=3495
MKV - 01-08-2017, 14:19
W weekend Białąsowi stuknęło 300tys km przebiegu. Na urodziny poza większymi hamulcami (malowanymi proszkowo na czerwień RAL 3020) dostanie również przewody z w stalowym oplocie
|
|
|