[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Instalacja gazowa - LPG - Lancer CYxA
RalfPi - 05-11-2015, 20:49
64 strona tego wątku. Dzwonilem i pisałem w tej sprawie kilkukrotnie do MMPolska.
Daj znać jak kupisz furkę.
silent22 - 05-11-2015, 21:15
Dzięki Ralf, z tego by wychodziło że tylko w wersjach w których instalowali fabrycznie instalację LPG były te wzmocnione gniazda, a w reszcie samochodów były "normalne", VIN auta posiadam bo znajomy mi podał, więc z czystej ciekawości napiszę do nich.
Dzięki za pomoc, jak kupię oczywiście podzielę sie uwagami
Golotheman - 06-11-2015, 08:23
Kolego lobuzek, fakt jazdy na samej bence nie uchroni Cie przed wypalaniem gniazd. Jest dwóch kolegów na forum, którzy mieli wypalone gniazda bez gazu, np. 5000km przed sprawdzeniem szklanek zgodnie z zaleceniami producenta (100kkm). Zatem nie jest to argument. Ostatnio zatankowałem do pełna benzynę. Mimo, że było taniej niż zwykle (4,20) to oswoję się ze swoim miśkiem i od razu modernizacja w oparciu o podtlenek gazianu. Mój mechanior mówił, że kwestia z utwardzanymi gniazdami to ściema. Bo wszyscy zapominają o utwardzeniu zaworów. Co z tego, że masz utwardzone gniazda jak zawory się wypalą? A druga sprawa, czemu dochodzi do tego wypalenia. Dobrze wyregulowana instalacja i masz efekty jak RalfPi. Szerokości
Trik - 06-11-2015, 16:41
Golotheman, Osoby piszące powyżej skróciły swe myśli. Lancery dostosowywane do LPG miały wzmocnione i gniazda zaworów i same zawory.
silent22 - 08-11-2015, 18:42
Witam
Co powiecie na taką ofertę cena 2900-3000
-sterownik STAG Q-box (5 lat gwarancji na elektronikę)
-reduktor STAG ACR-01 do 150 PS
-wtryskiwacze pojedyncze Barracuda plus filtr odstojnikowy Ultra 360
-zbiornik w miejsce koła/wlew pod klapką tankowania benzyny
-demontaż kolektora ssącego do wiercenia
-strojenie w drodze
plecho1 - 08-11-2015, 21:52
Doś dobry zestaw ale zamiast reduktora ACR01 wolał bym KME Tura który jest mniej problematyczny a kosztuje w detalu pewnie max 50 zł więcej. Zdjęcie kolektora do nawiertów i strojenie na drodze dobrze świadczy o tym warsztacie.
silent22 - 12-11-2015, 18:54
RalfPi,
odpowiedź z Mitsubishi Motors, na temat gniazd zaworów
w odpowiedzi na pytanie, uprzejmie informuję, że silniki samochodów Mitsubishi Lancer posiadały możliwość eksploatacji z wykorzystaniem instalacji LPG tylko dla roku modelowego MY10 oraz MY11 (i tylko w wybranej kompletacji).
MMC nie rekomenduje dostosowywania samochodów Mitsubishi do zasilania LPG, jak również nie posiada listy producentów instalacji gazowych, którzy dopasowali swoje instalacje do silników w samochodach Mitsubishi.
I tyle się dowiedziałem z VIN-u
lobuzek - 12-11-2015, 20:19
http://www.press.mitsubis...i-colt-z-lpg-/2
Ktoś chyba mocno mija się z prawdą. Chyba sami nie wiedzą co i kiedy sprzedawali.
Ponownie dochodzę do wniosku, że szkodzą nie tyle silniki rzekomo nieprzystosowane do gazu, tylko błędy montażowe/złe wyregulowanie i zaniedbania serwisowe.
Golotheman - 16-12-2015, 13:00
RalfPi, bo zbieram informacje na temat zbiorników. Pisałeś, że masz zbiornik 47/38l, na stronce staco
http://www.stako.pl/index...ias=T12&lang=pl
odnalazłem tylko jeden taki zbiornik - T63004712 d=630 h=204 47 37.6 m=25kg Dp=586.
Chciałoby Ci się sprawdzić, jaki masz zbiorniczek dokładnie ? Do czego zmierzam - chcę wybadać jaki największy zbiornik dam radę umieścić we wnęce, aby dotykał wyjmowanej podłogi na najwyższym położeniu. Po prostu zależy mi na jak największym możliwym zbiorniku do Sportbacka. A potrzebna mi to tego jest średnica realna zastosowanego zbiornika bo nie jest to takie proste, różnią się podłączenia itp.
Muszę się dokształcić, żeby potem na odpowiedź gaziarza - nie da się - mieć argumenty. Z góry thx
PS. Udało mi się znaleźć realizację z większym zbiornikiem: http://autogazaries.pl/mi...43km-ix-gen,853
zbiornik o tej samej szerokości jak u RalfPI, ale o 2 cm wyższy (h=225) pojemność 53/42,4. ciekawe czy wejdzie jeszcze wyższy/szerszy ?
brylekVFR - 16-12-2015, 13:35
Ja ma u siebie 650x200 czyli 52l, 80% napełnienia czyli jakieś 41,5l . Wystaje jakieś 3.5-4 cm żeby położyć półkę na dole.
RalfPi - 16-12-2015, 21:28
Witaj Golotheman - jutro spróbuje zajrzeć do dokumentów ew. zrobić ze 2 zdjęcia.
PS Gaz w Czechach tani - po 2zł, a Lancer śmiga na nim jak się patrzy.
Golotheman - 17-12-2015, 06:52
brylekVFR, oooo wszedł Ci zbiornik 650 ? no to otwiera mi to nowe możliwości )) czyli wystaje ponad dno bagażnika, półka jeszcze się trochę chowa jak cos tak ? I jeszcze jedno pytanie - wyciągałeś podnośnik z wnęki koła? Czy dalej tam spoczywa?
RalfPi, dzięki można na Tobie polegać hyhy
PS. Jakby lancerek mi spalił gazu z 9-10 litrów, to byłoby o litr więcej niż ibiza w miescie. Byłaby wtedy bajka . Wczoraj robiłem trasę, wróciłem do krakowa w nocy, 355km na zegarku a tu dalej rezerwy nie ma a mam ustawioną na 50-60 km zasięgu. 32l zbiornik Także wyobraź sobie mój szok, kiedy w lancerze zobaczyłem 13,5 benzyny hyhy
RalfPi - 18-12-2015, 17:48
13.5 Pb... grubo - regularnie na trasach w Niemczech pali mi 9l/100km gazu (przy 120km/h) + z 5l Pb na bak gazu na "rozruchy" na zimnym.
Golotheman - 18-12-2015, 20:36
A jak tam moj zbiorniczek RalfPi ? jak bede mial chwile jutro, wrzuce kolejne dane i wymiarach wneki itp.
RalfPi - 18-12-2015, 20:56
Wydaje mi się, że jeszcze ze 2-3 cm spokojnie by wyższy zbiornik wszedł pod płytę.. - zrobiłem kilka zdjęć - napisane jest u góry na zbiorniku STAKO e20 67R-010XXX (numer) i pod spodem POL.
Wchodzi realnie +-38l.
|
|
|