Nasze Miśki - Biały Avance kombi EA5W 2001r. w manualu aka "Biały Miś
Owczar - 01-08-2017, 14:40
Dostał też tankowanie do pełna
Swoją drogą zawsze tankujesz do pełna mając lpg? Ja się obawiam wozić kilka miesięcy to samo paliwo. Mo i waga robi swoje.
MKV - 01-08-2017, 15:49
Owczar napisał/a: | Dostał też tankowanie do pełna
Swoją drogą zawsze tankujesz do pełna mając lpg? Ja się obawiam wozić kilka miesięcy to samo paliwo. Mo i waga robi swoje. |
Przeważnie tylko do połowy tankuję z tego samego względu ale co jakiś czas staram się do pełna albo paliwa premium z domieszkami czyszczącymi albo zwykłego i sam dolewam dodatek czyszczący układ paliwowy.
Piwor - 05-08-2017, 08:53
Krzyzak, pękł podobnie, jak na zdjęciu Bartka. Na powierzchni pomiędzy obudową pompy oleju a wałem korbowym wzdłuż uszczelniacza. Oczywiście tylko i wyłącznie NOK.
Juiceman - 07-08-2017, 10:40
Możesz podać wymiary węży w oplocie?
Piwor - 09-08-2017, 07:49
Juiceman, przewody firmy hel.
MKV - 06-10-2017, 06:32
Pojawiło mi się jakieś szarpanie na obrotach jałowych (co kilka sekund jest jakby zakrztuszenie silnika) oraz podczas delikatnego przyśpieszania na niskich obrotach - pod większym obciążeniem jest ok. Na benzynie nie zauważyłem tego problemu.
Czyżby wtryskiwacze LPG dawały o sobie znać? Bo takie właśnie chyba są objawy? Mam zielone Hany z przebiegiem 60 tys kilometrów.
A może po prostu świece/kable? Świece 40tys NGK PFR6G-11, przewody NGK RC-ME111 z przebiegiem okł 60-70tys km.
Marcino - 06-10-2017, 18:02
Wypadanie zapłonu mi to wyglada. Może faktycznie jeden wtrysk nie domaga? Podłącz staga albo co tam masz i wyłączając poszczególne wtryski lpg obserwuj co się dzieje. Jak się zmienia czas wtrysku PB to znaczy ze dany wtryskiwacz LPG złe działa. Ja musiałem
Dać dwóm dawkę +10%
MKV - 07-10-2017, 12:38
Musiał się jednak przetrzeć chyba jeden z przewodów zapłonowych od strony grodziówki bo aż słychać jak strzela co jakiś czas. Już zamówiłem komplet świec NGK PFR6G-11 I kable NGK RC-ME111
MKV - 13-10-2017, 21:38
Organoleptycznie ciężko było stwierdzić wyraźne miejsce przebicia ale jakieś tam było. Niemniej wymiana świec i kabli okazała się remedium na trapiący Białasa problem. Jednakże remedium za 700zł (z wymianą)... ehh... jak żyć?
MKV - 02-12-2017, 13:08
Kolejne element do modyfikacji hamulców niedawno dotarł - tym razem nowe tarcze na tył - wentylowane 282mm ze Space Wagona 2.4. Jest już wszystko - pomalowane większe zaciski, większe tarcze i przewody w oplocie. Teraz to tylko zamontować
Krzyzak - 02-12-2017, 19:33
Masz piasty na 5 śrub?
MKV - 02-12-2017, 19:34
Krzyzak napisał/a: | Masz piasty na 5 śrub? |
Nie. Tak samo jak i przednie tarcze 294mm z Outlandera trzeba je odpowiednio nawiercić.
Krzyzak - 02-12-2017, 21:23
MKV napisał/a: | Tak samo jak i przednie tarcze 294mm z Outlandera trzeba je odpowiednio nawiercić. | no to jak założysz to będziemy mieli takie same zestawy
podpowiem, że u mnie dodatkowo jest servo od GDI, cal większa średnica
tylko że ja brałem hamulce od Galanta E88 - tam tył jest właśnie wentylowany i na 4 śruby - niestety takie tarcze ciężko kupić, więc ostatnio też wierciłem z takich do MSW
Piwor - 30-12-2017, 08:10
Krzyzak, do galanta MKV'a trafią jeszcze przewody w oplocie, to też nieco zrekompensuje.
MKV - 30-12-2017, 08:18
Piwor napisał/a: | Krzyzak, do galanta MKV'a trafią jeszcze przewody w oplocie, to też nieco zrekompensuje. |
Dokładnie - trzeba to wreszcie poskładać do kupy bo części gromadzę już od wakacji
Będzie trzeba też powoli myśleć o wymianie uszczelki pod głowicą :/
Fajnie zrobić pełną obróbkę głowic ale to koszt okł 3tys i nie wiem czy warto dla 10% przyrostu momentu obrotowego
|
|
|