To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Biały Avance kombi EA5W 2001r. w manualu aka "Biały Miś

Owczar - 01-08-2017, 14:40

Dostał też tankowanie do pełna :P

Swoją drogą zawsze tankujesz do pełna mając lpg? Ja się obawiam wozić kilka miesięcy to samo paliwo. Mo i waga robi swoje.

MKV - 01-08-2017, 15:49

Owczar napisał/a:
Dostał też tankowanie do pełna :P

Swoją drogą zawsze tankujesz do pełna mając lpg? Ja się obawiam wozić kilka miesięcy to samo paliwo. Mo i waga robi swoje.


Przeważnie tylko do połowy tankuję z tego samego względu ale co jakiś czas staram się do pełna albo paliwa premium z domieszkami czyszczącymi albo zwykłego i sam dolewam dodatek czyszczący układ paliwowy.

Piwor - 05-08-2017, 08:53

Krzyzak, pękł podobnie, jak na zdjęciu Bartka. Na powierzchni pomiędzy obudową pompy oleju a wałem korbowym wzdłuż uszczelniacza. Oczywiście tylko i wyłącznie NOK.
Juiceman - 07-08-2017, 10:40

Możesz podać wymiary węży w oplocie? :)
Piwor - 09-08-2017, 07:49

Juiceman, przewody firmy hel.
MKV - 06-10-2017, 06:32

Pojawiło mi się jakieś szarpanie na obrotach jałowych (co kilka sekund jest jakby zakrztuszenie silnika) oraz podczas delikatnego przyśpieszania na niskich obrotach - pod większym obciążeniem jest ok. Na benzynie nie zauważyłem tego problemu.

Czyżby wtryskiwacze LPG dawały o sobie znać? Bo takie właśnie chyba są objawy? Mam zielone Hany z przebiegiem 60 tys kilometrów.
A może po prostu świece/kable? Świece 40tys NGK PFR6G-11, przewody NGK RC-ME111 z przebiegiem okł 60-70tys km.

Marcino - 06-10-2017, 18:02

Wypadanie zapłonu mi to wyglada. Może faktycznie jeden wtrysk nie domaga? Podłącz staga albo co tam masz i wyłączając poszczególne wtryski lpg obserwuj co się dzieje. Jak się zmienia czas wtrysku PB to znaczy ze dany wtryskiwacz LPG złe działa. Ja musiałem
Dać dwóm dawkę +10%

MKV - 07-10-2017, 12:38

Musiał się jednak przetrzeć chyba jeden z przewodów zapłonowych od strony grodziówki bo aż słychać jak strzela co jakiś czas. Już zamówiłem komplet świec NGK PFR6G-11 I kable NGK RC-ME111
MKV - 13-10-2017, 21:38

Organoleptycznie ciężko było stwierdzić wyraźne miejsce przebicia ale jakieś tam było. Niemniej wymiana świec i kabli okazała się remedium na trapiący Białasa problem. Jednakże remedium za 700zł (z wymianą)... ehh... jak żyć? ;)
MKV - 02-12-2017, 13:08

Kolejne element do modyfikacji hamulców niedawno dotarł - tym razem nowe tarcze na tył - wentylowane 282mm ze Space Wagona 2.4. Jest już wszystko - pomalowane większe zaciski, większe tarcze i przewody w oplocie. Teraz to tylko zamontować ;)


Krzyzak - 02-12-2017, 19:33

Masz piasty na 5 śrub?
MKV - 02-12-2017, 19:34

Krzyzak napisał/a:
Masz piasty na 5 śrub?


Nie. Tak samo jak i przednie tarcze 294mm z Outlandera trzeba je odpowiednio nawiercić.

Krzyzak - 02-12-2017, 21:23

MKV napisał/a:
Tak samo jak i przednie tarcze 294mm z Outlandera trzeba je odpowiednio nawiercić.
no to jak założysz to będziemy mieli takie same zestawy
podpowiem, że u mnie dodatkowo jest servo od GDI, cal większa średnica

tylko że ja brałem hamulce od Galanta E88 - tam tył jest właśnie wentylowany i na 4 śruby - niestety takie tarcze ciężko kupić, więc ostatnio też wierciłem z takich do MSW

Piwor - 30-12-2017, 08:10

Krzyzak, do galanta MKV'a trafią jeszcze przewody w oplocie, to też nieco zrekompensuje.
MKV - 30-12-2017, 08:18

Piwor napisał/a:
Krzyzak, do galanta MKV'a trafią jeszcze przewody w oplocie, to też nieco zrekompensuje.


Dokładnie - trzeba to wreszcie poskładać do kupy bo części gromadzę już od wakacji ;)
Będzie trzeba też powoli myśleć o wymianie uszczelki pod głowicą :/
Fajnie zrobić pełną obróbkę głowic ale to koszt okł 3tys i nie wiem czy warto dla 10% przyrostu momentu obrotowego :(



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group