To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Elegance by Deejay

deejay - 25-02-2012, 10:01

Tomii napisał/a:
deejay powiedz jak tam hamulce z tyłu, zaciski ok czy tłoczek ciężko chodził ?


Same zaciski sa ok , gumki i osłony przeciwpyłowe także , tłoczek bez korozji pracował troszę ciężko , mysle ze powodem takiej pracy tłoczka było ze gumka uszczelniająca miał juz dość po 10 latach :wink:
Na rolki nie wjechałem bo czasu brakowało , ale o wynikach napisze jak tylko je zaliczę .

m6riano - 25-02-2012, 16:45

swinks_UK napisał/a:
ale daje radę, choć polecałbym coś w granicy 50W

Ale skoro żarówka ma ok 3watów to po co aż 50 watowe? nie stykną 5-cio?

deejay - 25-02-2012, 19:58

Ostatnio myślałem jak tanim kosztem wyeliminować wibracje przy przyspieszaniu w Galancie. Po kilku dyskusjach z doradcami technicznymi z Renalut , wpadłem na szalony pomysł , aby do wewnątrz kielicha przegubu dopasowac cieniutkie blaszki ok 0.15 - 0.20 mm które kasuja luzy samego przegubu w miejscu które najczęściej pracuja wzgledem krzyżaka . O efektach pisze dopiero teraz , jak jestem pewien że nic złego się nie dzieje z przegubem . Jezdziłem ponad tydzień czasu do pracy i dlatego do testów posłużyłem sie swoim autem :wink: Wiem że ten pomyśł jest szalony i nikt sie pod nie podpisze :twisted: , ale sama blaszka wewnątrz przegubu jest cały czas dociskana przez "kamienie" krzyzaka wieć raczej nie ma mozliwości obrócenia sie , sam wewnetrzy przegub zakres pracy ma niewielki nawet przy pełnym skręcie , cały czas "pracuje " ruchem obrotowym ( wszystko przeanalizowałem ) :wink:
Efekty są takie ze przeguby maja skasowane luzy do "zera" , luz osiowy wyeliminowany ,jazda autem idealna :wink:



Hugo - 25-02-2012, 20:12

Ale rzeźba. I kup teraz takie auto :P Żartuję. P.S. Coś mi się wydaje, że blaszki z ocynku mają dużo mniejszą twardość niż utwardzany kielich...
deejay - 25-02-2012, 20:19

Hugo napisał/a:
Coś mi się wydaje, że blaszki z ocynku mają dużo mniejszą twardość niż utwardzany kielich...


My tu mówimy o wypracowaniu przegubu po ok 200 tyś km , nawet jesli te blaszki wytrzymaja ok 15-20 tys km to bedzie dobrze , osobiscie moge sobie na to pozwolic , bo klientowi tego nie zrobie no może jesli wyrazi zgodę :wink: Sa firmy które regenerują same kielichy przegubów , muszę kochaja podpytac bo on to u siebie wykonywał i trzeba sobie to wykonać na przyszłość :)

sveno - 25-02-2012, 20:20

deejay napisał/a:
jak tanim kosztem wyeliminować wibracje przy przyspieszaniu w Galancie.
eeee jakie wibracje :?: :?: :?:
Krzyzak - 25-02-2012, 21:26

deejay napisał/a:
Sa firmy które regenerują same kielichy

500 zł... w Toruniu na przykład...

deejay napisał/a:
ten pomyśł jest szalony

chyba w nissanie czy jakimś amerykańcu jest metoda na regenerację tulei w zawieszeniu - potrzeba tylko piwa w puszce - piwo się wypija a z puszki wycina podkładkę do tulei i cieszy zregenerowanym zawieszeniem

robertdg - 25-02-2012, 22:05

A czy przypadkiem poprzez ruch obrotowy te blaszki nie będą sie wysuwały do zewnątrz z czasem przecinając manszete, nie obawiasz się tego jako efektu ubocznego :?:
deejay - 25-02-2012, 22:34

robertdg napisał/a:
A czy przypadkiem poprzez ruch obrotowy te blaszki nie będą sie wysuwały do zewnątrz z czasem przecinając manszete, nie obawiasz się tego jako efektu ubocznego


Robert tak jak pisałem , testy.. i mogę sobie na to pozwolic :wink: , bo żaden problem wjechać na podnośnik i zmienić osłonę .

deejay - 25-02-2012, 22:36

Krzyzak napisał/a:
deejay napisał/a:
Sa firmy które regenerują same kielichy


500 zł... w Toruniu na przykład...


Kochaj płacił ok 100 zł za stronę :)

_Slawek_ - 25-02-2012, 22:37

sveno napisał/a:
deejay napisał/a:
jak tanim kosztem wyeliminować wibracje przy przyspieszaniu w Galancie.
eeee jakie wibracje :?: :?: :?:

A ja się dołączę do pytania, jakie wibracje? Gdzie, co i kiedy wibruje :?: :shock:

swinks_UK - 25-02-2012, 22:38

m6riano napisał/a:
swinks_UK napisał/a:
ale daje radę, choć polecałbym coś w granicy 50W

Ale skoro żarówka ma ok 3watów to po co aż 50 watowe? nie stykną 5-cio?

Nie, bo nie chodzi o żarówkę ale cały układ. :wink:

Hm... szkoda Bartek, że ten patent z blaszkami nie wytrzyma więcej momentu na osi. Mi by się przydało skasować luzy bo już jakieś się pojawiły (poprzeczne), no chyba że w vr-ach tak ma być :doubt: .

Krzyzak - 25-02-2012, 22:39

_Slawek_ napisał/a:
Gdzie, co i kiedy wibruje :?:
V6 + automat = wyrobione przeguby wewnętrzne = wibracje podczas przyśpieszania
szczególnie odczuwalne na 2 biegu

deejay - 25-02-2012, 22:44

swinks_UK napisał/a:
Hm... szkoda Bartek, że ten patent z blaszkami nie wytrzyma więcej momentu na osi. Mi by się przydało skasować luzy bo już jakieś się pojawiły (poprzeczne), no chyba że w vr-ach tak ma być .


Tomek cały czas szukam rozwiazania tego problemu , aby miec patent na przyszłośc , no chyba że kochajj zrobi moje kielichy :wink: musze z nim zagadać 8)

robertdg - 25-02-2012, 23:20

A może napawanie i frezowanie, są specjalne elektrody którymi się napawa elementy pracujące w trudnych warunkach, warunek podstawowy, musiałbyś znależć kogoś kto będzie to w stanie wykonać wraz z obróbką i polerka gniazd


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group