To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy

Marcino - 18-06-2020, 10:16

Bzyk_R1 napisał/a:
Marcino, uważaj bo będę miał komplet na pokładzie i kawy pójdzie trochę

Zaproszenie aktulane. Jak coś to nie tylko kawa będzie na stole.

Olivia - 18-06-2020, 23:45

Jeżeli nie są to folie na zamówienie to są cztery podstawowe poziomy przyciemnienia + lustro. W Mercedesie tylne mam na 4, przednie boczne na 2. W BMW tylne na 3 (wg mnie ciut za jasno) i przód na 2. W 307 miałam tył na 4, przód oryginał. Ogólnie „czwórkę” stosuje się do busów osobowych i jakiś kombi gdzie np przewozi się coś drogiego w bagażniku.
Kiedyś w Orionie miałam przyciemnione wszystkie szyby oprócz czołowej na 3 lub 4. Gdy jechało się w nocy po mieście gdzie są latarnie to wszystko odbijało się w bocznych szybach. Na tyle to przeszkadzało że na światłach w dni letnie gdy motocykliści i rowerzyści poruszają się po drogach musiałam uchylać szybę i patrzeć czy ktoś nie stoi na moim pasie.
Ty masz z tyłu 2 a przód 1.

Bzyk_R1 - 21-06-2020, 13:25



Doczekałem się :mrgreen: mój prywatny lokalny ASO Mitsubishi wpisał mnie na jutro na wymianę rozrządu. Przebieg ponad 216.000km. Standardowo paczuszka od Motorsystem a w niej:

Pasek Mitsuboshi
Pasek balansu Mitsuboshi
Napinacz Aisin
Pompa wody GMB
Rolki NTN i Koyo
Pasek osprzętu Bando 6PK
Dodatkowo rolka napinacza w/w paska która nie wiem jakiej firmy będzie bo jutro dotrze.

Jako że przy poprzedniej wymianie mechanik urwał jedną śrubę koła pasowego na wale zakupiłem komplet nowych na podmianę:


Na dodatek do całości wpadną nowe NGK IGR7AG Made in Japan wymieniane ostatnio również przy rozrządzie więc dawno temu.



Potem jeździć obserwować...

Bzyk_R1 - 22-06-2020, 13:15

Nie śpimy działamy...

Na ostatniej prostej jest temat tylnego Brembo z Mercedesa ML. Dzięki Jackowi z Motoweld projekt będzie miał swój finał. Trwają prace nad adapterem oraz dystansem zacisku. Niestety brembo z Mercedesa obsługuje aż 331mm średnicy, niestety tylko 14mm grubości. Zacisk dostanie dystans pomiędzy połówki żeby zmieścił tarcze EVO 300/22mm. Dzięki temu zachowamy bęben i hamulec ręczny oraz wszystkie inne wymiary średnice i rozstawy. O wszystkim będę informował tutaj oraz w temacie hebli O1T


jacek11 - 22-06-2020, 16:14

Felga 17 cali wejdzie ?
Bzyk_R1 - 22-06-2020, 21:26

Jacku, z przodu mam 320/28 i wchodzi 4 tłoczkowy zacisk. Poza tym mam dystanse 25mm więc pewnie na lajcie jeszcze miejsce zostanie.
Rafik83 - 22-06-2020, 22:51

Cytat:
Z kolei z Jackiem z Motoweld, realizujemy projekt budżetowego Brembo 2 tłoczkowego na tył. Sprzeciwiam się stanowczo cenom rzędu 1000pln za zaciski z EVO. Można to zrobić taniej i lepiej. Będę chyba pierwszym który przetestuje inne zaciski. Szczegóły będą tutaj dokładnie opisane.

Czyli jeśli dobrze rozumiem to zaciski i tarcze z Evo podeszły by P&P?

Bzyk_R1 - 23-06-2020, 09:41

Rafik83, zapamiętaj raz na całe życie, do Outlandera Turbo nie ma NIC P&P :wink:
Rafik83 - 23-06-2020, 11:05

Bzyk_R1 napisał/a:
Rafik83, zapamiętaj raz na całe życie, do Outlandera Turbo nie ma NIC P&P :wink:

Ciężko mi się z tym pogodzić :-X
A dwa w NO na takich heblach na EU ( rzetelny przegląd co 2 lata) nawet nie mam po co jechać. Tutaj w grę wchodzi albo kompletny Sett jakiejś firmy z potrzebnymi atestami, Klocki, Tarczę, Zaciski i Jarzma zamontowane P&P (bez widocznej rzeźby)
Lub przeszczepienie hebli z tego samego modelu ale wyrzszej wersji. Innych opcji brak.
Zresztą podobnie jest w PL tylko nie bardzo zwracają na to uwagę

Bzyk_R1 - 30-06-2020, 20:09

Z dziennika pokładowego:

216.150km Wymiana kompletngo rozrządu
217.800km wymiana świec zapłonowych.

Autko obleciało spokojnie nad morze. 1300km bez problemów, no może jeden bo po wymianie rozrządu mechanik pozamieniał spinki i jedna osłona pod silnikiem postanowiła sobie że się odepnie. Poza tym rakieta. Jechaliśmy na dwa auta w tym jedno diesel 128KM więc spalanie poniżej 15l LPG na autostradzie.

Heble tył się robią...

Rafik83 - 14-07-2020, 06:22

Cytat:
Na dodatek do całości wpadną nowe NGK IGR7AG Made in Japan wymieniane ostatnio również przy rozrządzie więc dawno temu.

Bzyk_R1 czy w aucie bez gazu te świece też się sprawdzą?

Bzyk_R1 - 15-07-2020, 23:08

Rafik83, oczywiście, na takich świecach stroi się też auto na chipie właśnie na benzynie. To są dedykowane do EVO świeczki a tam raczej nikt nie lata na LPG. Tutaj nie chodzi typowo o to że są do gazu tylko mają małą fabryczną przerwe i łatwiej o ochronę przed wypadaniem zapłonu jak również tej iskry nie zdmuchnie duże doładowanie.
Rafik83 - 16-07-2020, 05:38

Bzyk_R1 napisał/a:
Rafik83, oczywiście, na takich świecach stroi się też auto na chipie właśnie na benzynie. To są dedykowane do EVO świeczki a tam raczej nikt nie lata na LPG. Tutaj nie chodzi typowo o to że są do gazu tylko mają małą fabryczną przerwe i łatwiej o ochronę przed wypadaniem zapłonu jak również tej iskry nie zdmuchnie duże doładowanie.

Dzięki juz zamówione

DAMON - 31-07-2020, 09:48

Bzyk_R1, czy możesz coś powiedzieć o oleju PMO Extreme 5W-40 ?
Jest jakaś zauważalna różnica w stosunku do LM Synthoil High Tech 5W-40 ?
Te oleje mają bardzo podobne parametry.

Ciekawe czy ktoś zalewał olej Meguin Megol Super Leichtlauf 5W-40?
Zgodnie z kartą techniczną jest to ten sam olej co LM, a cena niższa.

Rafik83 - 31-07-2020, 10:10

DAMON napisał/a:
Bzyk_R1, czy możesz coś powiedzieć o oleju PMO Extreme 5W-40 ?
Jest jakaś zauważalna różnica w stosunku do LM Synthoil High Tech 5W-40 ?
Te oleje mają bardzo podobne parametry.

Ciekawe czy ktoś zalewał olej Meguin Megol Super Leichtlauf 5W-40?
Zgodnie z kartą techniczną jest to ten sam olej co LM, a cena niższa.


Ja cały czas nie rozumiem tez dlugo walkowalem temat oleju do Turbiaka i stanęło na 10w60 skoro do EVO taki zalecają to czemu do Turbiaka zalecają 5w40 przecież to woda a nie Olej może Bzyk_R1 wyjaśni te różnice? Ja jeżdżę na Motulu 10w60 i jest Gi



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group