To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Zawieszenie przednie, diagnoza luzów, stukanie w zawi

a4ry - 18-05-2015, 13:46

KsiadzRobak napisał/a:
(SH - pomimo oznaczeń - jest uniwersalne, więc to właśnie te tuleje na widelcu pierwsze się zrywają

Czyli whacz prosty SH to zły wybór?

KsiadzRobak - 18-05-2015, 14:12

Najlepszy z najtańszych.
a4ry - 18-05-2015, 15:29

A czy zbieżność trzeba robić po wymianie tego wahacza?
Shockwave - 18-05-2015, 16:17

Należy sprawdzić zbieżność ;)
mar111cin - 18-05-2015, 19:47

też mam przednie drążki i końcówki drążków do wymiany.
(a nawet jak jedno z tych działa, to i tak wymienię w komplecie :) )

Co aktualnie jest dostępne w intercarsie :
końcówki drążków- CTR
drążki kierownicze - 555 lub delphi

CTR widzę że jest bardzo ok i polecany, a 555? co wybrać 555 czy delphi? delphi sporo tańszy jest widzę, ale przy tym ile trzeba w galancie wymieniać (mało :D ) to nie chodzi mi o 40zł, a nie zawsze droższe jest lepsze


i jakie jest fi opasek na te gumy przekładni? żebym mógł nabyć za w czas i nie jeździć po sklepach w trakcie wymiany :)

robertdg - 18-05-2015, 19:57

Bierz zestaw końcówki CTR, drązki 555, zestaw uznawany za jeden z lepszych
KsiadzRobak - 19-05-2015, 08:21

mar111cin, wszystkie te części - czyli końcówki i drążki kupisz u jmcarparts (nick z Allegro) firmy CTR w dobrej cenie (końcówki 39 zł, drążki 60-parę); ma też osłonę na drążek, więc problemów z kupnem nie będzie;
mar111cin - 20-05-2015, 21:43

za późno, zamówiłem już w sklepie stacjonarnym, 230zł komplet.
Taka cena jak podałeś jest bardzo podejrzanie niska

artufcb - 21-05-2015, 00:56

Chyba 90% części kupiłem u jmcparts i jestem zadowolony, więc skoro nie ma żadnych różnic to po co przepłacać?
KsiadzRobak - 21-05-2015, 07:52

mar111cin napisał/a:
Taka cena jak podałeś jest bardzo podejrzanie niska
jeśli chodzi o porównanie, to jmcarparts do tanich nie należy - u japaneze niektóre elementy można kupić jeszcze taniej, są inne sklepy sprzedające ten towar raz taniej, raz drożej - jednak jedno jest bezsprzeczne: jmcarparts sprzedaje towar w 100% jakościowo bardzo dobry a wysyłka jest tego samego dnia, gdy otrzyma pieniążki i - w przypadku kuriera - następnego dnia w moim domu
mar111cin - 21-05-2015, 08:34

ale serio drążki kosztują 60zł za parę? ja tyle płaciłem za sztukę :roll:

znalazłem ;) 63zł sztuka, suma sumarum z wysyłką wychodzi podobnie do sklepu w którym ja kupiłem ;) Tylko fakt, nie wziąłem nowych osłon gumowych do drążka, liczę że stare będą ok.

tak tanie osłony, to i zamówiłem je na szybko :) 47zł za parę

Hugo - 21-05-2015, 12:47

KsiadzRobak napisał/a:
drążki 60-parę);
Chyba raczej chodzi o to, że kosztuję 60 parę złotych :mrgreen:
a4ry - 21-05-2015, 19:45

Wahacz wymieniony. Trochę głupio wyszło z zakupem ale na końcu jest dobrze bo poszedł wahacz ctr. Do wymiany poszły również drążki kierownicze, również ctr. Nastała cisza.
Jedna rzecz mnie tylko męczy przy zakładaniu wahacza żeby włożyć środkową śrubę trzeba było wahacz naciągnąć, skręcić bo gdy tylny otwór był osiowo to przedni za nisko względem otworu tulei. Czy to normalne? Wahacz wg oznaczenia z pudełka Ne pewno był lewy chyba że w środku coś było pomylone.

KsiadzRobak - 22-05-2015, 08:27

Nie, to nie jest normalne. Śruba powinna wchodzić bez problemów. Tzn. wszystko zależy od kolejności zakładania. Osobiście najpierw zakładam banana i na nim cała zwrotnica się trzyma. Potem wkładam półoś, potem zakładam prosty do sanek i następnie jego sworzeń do zwrotnicy i dopiero w tym momencie śrubę przekładam przez widelec - unosząc zwrotnicę jakimś podnośnikiem. Potem sworzeń podkowy i na końcu końcówkę kierowniczą. To tak dla wygody.
Jedyne co mi się zdarza to problem ze skręceniem widelca przez błędny montaż (przez kogoś wcześniej) na amortyzatorze - ale to nie jest kwestia ustawienia śruby góra-dół, lecz prawo-lewo.

a4ry - 22-05-2015, 13:38

KsiadzRobak napisał/a:
Nie, to nie jest normalne. Śruba powinna wchodzić bez problemów. Tzn. wszystko zależy od kolejności zakładania.

:) to w końcu jak? U mnie banan nie był demontowany bo wymieniony był tylko wahacz. Wyjęty stary w to miejsce nowy. Tak sobie tłumaczyłem, że coś tam prężyło i trzeba było śrubie lekko pomóc. Czas pokaże, jak to będzie działało. Mam nadzieję, że długo.

KsiadzRobak napisał/a:
Jedyne co mi się zdarza to problem ze skręceniem widelca przez błędny montaż (przez kogoś wcześniej) na amortyzatorze - ale to nie jest kwestia ustawienia śruby góra-dół, lecz prawo-lewo.

U mnie to raczej odpada bo wcześniej była tylko fabryka :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group