Mazowieckie - Mazowiecki ShoutBox
m6riano - 17-09-2012, 15:44
Marcelinho, hehehe...ty to i tak nie masz do czego...;-)
[ Dodano: 17-09-2012, 15:46 ]
ps.gaz to zło..nie zakładajcie go..jeździjcie dalej na benzynie..a najlepiej to nie jeździjcie autami wcale..przesiądźcie sie na taksówki..;-)
Besiek - 17-09-2012, 16:04
m6riano napisał/a: | Marcelinho, hehehe...ty to i tak nie masz do czego...;-)
[ Dodano: 17-09-2012, 15:46 ]
ps.gaz to zło..nie zakładajcie go..jeździjcie dalej na benzynie..a najlepiej to nie jeździjcie autami wcale..przesiądźcie sie na taksówki..;-) |
A w życiu... szybciej do swojego miśka gaz założę
Misiek :) - 17-09-2012, 17:56
Ja założe gaz jak wstawie v6 2,5, a do tego mi jeszcze dużo brakuje.
Miałem gaz i nie takiej tragedii. Na ogół traci troszkę mocy, ale to kilka KM.
Bardziej mnie boli zużycie silników (prawie każdy był projektowany pod pb więc jedne lepiej wytrzymują inne gożej, zależy od ustawień itp... ale praktycznie każdy silnik to prędzej czy później odczuje)
m6riano - 17-09-2012, 18:18
Koledzy..czy w Niemczech(dokładnie wybieram sie do Hamburga) mają takie same wlewy/pistolety do gazu jak u nas?
Kiedyś byłem ale nie pamiętam a wole sie upewnić..
PabloGal - 17-09-2012, 21:06
Różnie jest z wlewami, na jednej stacji mają takie jak u nas a na drugiej tylko swoje. Przejściówka nie jest droga i warto mieć ze sobą. No i trzeba pamietac żeby tankować często, nawet jak się ma jeszcze dużo gazu bo może się okazać że nastepna stacja za 300 km:)
m6riano - 17-09-2012, 21:18
No właśnie znalazłem jedną końcówke w Piasecznie, może to gdzieś koło ciebie:
http://allegro.pl/przejsc...2637552694.html
jutro będe pytał czy jest możliwość odbioru i czy to na pewno ta..;-)
ps. to gdzieś blisko ciebie?
Owczar - 17-09-2012, 21:40
Misiek napisał/a: | Miałem gaz i nie takiej tragedii. Na ogół traci troszkę mocy, ale to kilka KM. |
Jakie kilka koni? To są różnice w granicach błędu pomiaru przy dobrej instalce.
Misiek napisał/a: | Bardziej mnie boli zużycie silników (prawie każdy był projektowany pod pb więc jedne lepiej wytrzymują inne gożej, zależy od ustawień itp... ale praktycznie każdy silnik to prędzej czy później odczuje) |
A czym się różni silnik projektowany pod gaz od silnika pod PB?
Maretzky85 - 17-09-2012, 21:49
Owczar napisał/a: | A czym się różni silnik projektowany pod gaz od silnika pod PB? |
Sterowaniem, czyli mapami, i zdaje się, że wytrzymałością temperaturową elementów - to tak dla szybkiego przykładu
Owczar - 17-09-2012, 22:04
No tak, ale czym dokładnie różnią się mapy dla LPG poza innym kątem wyprzedzenia zapłonu?
No i czy temperatury w wolnossącym silniku na LPG są rzeczywiście wyższe? Przy prawidłowym AFR nie powinno być z tym problemu.
Misiek :) - 17-09-2012, 22:33
inna suchość paliwa, o innym składzie chem nie mówię (też chodzi o korozję), inna temp spalania... jest troszkę tego.
Jak jest dobrze dobrana mieszanka, to to niektóre silniki znoszą dobrze (większość 4g63, 6a13 rekina)
Maretzky85 - 18-09-2012, 07:57
Owczar, a czy stechiometryczność mieszanki jest taka sama dla LPG i PB ?
Owczar - 18-09-2012, 12:00
Misiek napisał/a: | inna suchość paliwa, o innym składzie chem nie mówię (też chodzi o korozję), |
Czyli sugerujesz, że od LPG koroduje silnik?
Misiek napisał/a: | inna temp spalania... jest troszkę tego. |
Dla NA są to minimalne różnice.
Maretzky85 napisał/a: | Owczar, a czy stechiometryczność mieszanki jest taka sama dla LPG i PB ? |
Jasne, że inna, ale od tego jest komputer sterujący LPG, aby te różnicę niwelować.
m6riano - 18-09-2012, 15:16
gaz to zło....;-)
ps. ma ktoś może lewy wkład lusterka podgrzewanego...?
dziś miałem dzwona i aż lub tylko poszło lusterko....
Piwor - 18-09-2012, 18:51
Maretzky85 napisał/a: | i zdaje się, że wytrzymałością temperaturową elementów |
Nie. Zawory to samo itp.
Maretzky85 - 18-09-2012, 20:21
Owczar, niby jak komputer od LPG niweluje różnice w stechiometryczności ? Bo komputer PB będzie cały czas dążyć do 14,7 i dopóki nie wsadzisz sondy lambda do LPG to cokolwiek nie zrobisz na kompie LPG to i tak będziesz miał 14,7.
|
|
|