Nasze Miśki - Moje Galanty oraz Galant i Colt Baśki
Marcino - 21-01-2018, 11:15
No... widać sezon na wiosnę będzie z przytupem..:)
se7en - 21-01-2018, 17:31
co nie znaczy ze nie mogłes wyczyścic chociaz karcherem, lubie jak jest czysto pod maską
Krzyzak - 27-01-2018, 20:53
Jak wyjadę to wtedy umyję komorę silnika - jak będę na dworze.
Teraz kolejny etap prac. Wciąż czekam na pewne elementy uszczelniające od Zbyszka Montowskiego, czekam też na przednią poduszkę silnika bo okazała się naderwana. Skręciłem chwilowo ze starą, żeby móc zdjąć skrzynię. Bo właśnie ona jest kolejna - będzie wymiana uszczelnień, synchronizatora 2 biegu na pewno oraz łożysk.
Sprzęgło nowe też już kupione - Docisk Aisin, tarcza Aisin, łożysko SKF. Stare części to docisk Aisin, tarcza Daikin i łożysko Koyo - niestety podczas ruszania było słychać (sporadycznie) buczenie i dlatego wymieniam, chociaż mięcha na tarczy jest bardzo dużo. Uszczelniacz wału też będzie zmieniany.
Małe fotostory:
se7en - 28-01-2018, 00:45
Panie, te czarne malowanko nie jest oryginalne!
1.8 ma ten plus ze wszedzie latwiej sie dostać...
Krzyzak - 28-01-2018, 14:58
2.0 SOHC niewiele się różni pod względem miejsca, aczkolwiek porównując z V6 czy DOHC to faktem jest, że tu do pracy to możesz wejść do komory silnika i działać
Jakby się ktoś przyjrzał to na zdjęciu nr 2 widać po prawej stronie docisku a pod łożyskiem oporowym taką okrągłą blaszkę średnicy 1cm - zastanawiam się co to jest, bo nigdzie nie pasuje a znalazłem w dzwonie sprzęgła...
Macino - czy możesz wypożyczyć te odklejacze do bieżni łożysk? oraz ściągacze do bieżni osadzonych wewnętrznie? Czy mam zabrać do ciebie i na miejscu porobimy?
se7en - 28-01-2018, 22:36
| Krzyzak napisał/a: |
Jakby się ktoś przyjrzał to na zdjęciu nr 2 widać po prawej stronie docisku a pod łożyskiem oporowym taką okrągłą blaszkę średnicy 1cm - zastanawiam się co to jest, bo nigdzie nie pasuje a znalazłem w dzwonie sprzęgła... |
nie jest to cos w rodzaju nitu na docisku po bokach? albo moneta wpadla i ladnie spolerowało
a wlasnie, wymień ten glonowaty wąz na ostatnim zdjeciu, razi niebagatelnie
Krzyzak - 29-01-2018, 09:20
| se7en napisał/a: | | wymień ten glonowaty wąz na ostatnim zdjeciu | panocku - to oryginał jest, powrót paliwa do baku... a glony na wierzchu to tylko osłona
nie wiem co to jest ten element... nigdzie nie widzę miejsca, skąd by mogło wypaść...
se7en - 29-01-2018, 20:45
| Krzyzak napisał/a: | | panocku - to oryginał jest, powrót paliwa do baku... a glony na wierzchu to tylko osłona |
co z tego ze oryginał, zmien na nowy ładny razi po oczach po prostu....
| Krzyzak napisał/a: |
nie wiem co to jest ten element... nigdzie nie widzę miejsca, skąd by mogło wypaść... |
zaloz nowe sprzegło i co sie bedziesz przejmował, zostaw sobie na pamiątkę z pałowania
areksz121 - 01-02-2018, 23:25
A czy ta blaszka nie pasuje czasem w zagłębieniu widelca, gdzie waha się na kulce w dzwonie? Może ktoś podłożył, żeby nie skrzypiało czy coś w tym stylu.
Krzyzak - 02-02-2018, 08:33
Nie nie, tu widelec ma swoje zabezpieczenie z blaszki sprężystej. Wczoraj jakoś próbowałem ustalić miejsce, skąd to mogło wypaść i nadal nie wiem...
Ostatnio zamówiłem oryginalne uszczelniacze - na wał od strony skrzyni i wałek sprzęgłowy w skrzyni. Jak zmontuję sprzęgło to zabieram się za skrzynię. Szukam już łożysk...
Krzyzak - 03-02-2018, 19:13
Sobota = więcej czasu na dłubanie. Czekam na części i jednocześnie coś się dzieje.
robertdg - 03-02-2018, 19:37
Nudzi Ci sie
se7en - 04-02-2018, 00:45
jemu sie strasznie nudzi, pisze mu po co mu to... a 'pacz', jeszcze zapomni jak to poskładac...
robertdg - 04-02-2018, 11:20
Zawsze ma Manuala, wiec jakoś poskłada, kwestia czy mikrometr trzyma gdzies w kieszeni co by ustawić roboczy docisk/luz łożysk
Krzyzak - 07-02-2018, 08:54
wczoraj poskładałem dolot, aparat zapłonowy i wtryskiwacze
przyjechały wreszcie nowe graty od Zbyszków (Montowskiego i pana Karasia z Bydgoszczy)
nowe sprzęgło też zamontowane gdyż wreszcie mam uszczelniacz wału - oryginał wpadł
naprędce zrobiłem special tool do centrowania tarczy - użyłem śruby zawieszenia od vw oraz taśmy papierowej, dla potomnych - średnica w kole zamachowym ok. 13.5mm, średnica w tarczy ok. 20 mm
|
|
|