To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jak wino...

Tomii - 18-09-2012, 09:38

tomek84 napisał/a:
w tunningowym temacie ktoś zarzucił taki linkiem:

http://105speed.hyperboar.../topic_id/12174

coś dla Ciebie sveno


się można bawić jak jest za dużo czasu wolnego i miejsce :)

sveno karbonik bardzo ok :)

custom - 18-09-2012, 09:44

tomek84 napisał/a:
http://105speed.hyperboar.../topic_id/12174


oj zazdroszce zadroszcze :wink:

boczki spox - fajnt karbon :D

sveno - 18-09-2012, 14:19

tomek84 napisał/a:
http://105speed.hyperboar.../topic_id/12174

coś dla Ciebie sveno
skoro w tak małej komorze dało się upchnąć 6a13tt wzdłużnie to pewnie w Galancie też się da :)
Marzenia o Galancie RWD może kiedyś się spełnią :twisted:

Co do carbonu na panelach w drzwiach, to fajnie to wygląda, ale chyba szybciej wyleci niż wleciało, coś poszło nie tak i folia się w 2 miejscach odkleja :( konkretnie tam, gdzie była sztukowana czyli gdzie folia była przyklejana na folię (nie pomyślałem, żeby ją odtłuścić :( może uda się to uratować....

Anonymous - 18-09-2012, 14:40

https://www.youtube.com/watch?v=VCKy-MA7hzA

;)

Tomek - 18-09-2012, 14:47

sveno, jak widać da się

w zimie kończę robotę w domu
na wiosnę możemy zaczynać :twisted: projekt RWD
idem na allegro szukać budy

Jackall - 18-09-2012, 14:52

tomek84 napisał/a:
w zimie kończę robotę w domu
na wiosnę możemy zaczynać projekt RWD
chętnie wezmę w tym udział i użyczę miejsca na budowę :wink:
sveno - 18-09-2012, 15:14

taa, jeszcze mi sponsora załatwcie i możemy się bawić :)
szczerze to się trochę zawiodłem, bo myślałem, że jeszcze nie ma Galanta RWD :roll:

Anonymous - 18-09-2012, 15:29

przeszukaj YT pełno tego tam... w każdym roczniku...
Jackall - 18-09-2012, 20:43

sveno napisał/a:
szczerze to się trochę zawiodłem, bo myślałem, że jeszcze nie ma Galanta RWD
myślisz, że tyle lat by ludzie na Ciebie czekali żebyś stworzył pierwsze RWD? :P

może na bazie wagona zbudujemy?
https://www.youtube.com/watch?v=SPil5STzuVA&

sveno - 21-09-2012, 12:19

Byłem dzisiaj zmierzyć hamulce i się załamałem. Od wymiany tyłu i przesmarowania przodu mineło ponad 1000km, sądziłem że tyle wystarczy na dotarcie się klocków do tarcz.
Przód jest ok i się wyrównał: oba koła po około 3.5kN
Tył natomiast dalej jest spowalniaczem a nie hamulcem: oba koła po około 0.85kN :shock: :shock: :shock: co robić? Tarcze i klocki nowe, płyn wymieniony, odpowietrzone poprawnie, zaciski zregenerowane, tłoczki poruszam palcami (trochę ciężej niż z przodu ale i tak się da) prowadnice też elegancko pracują. Czy jedyną radą jest wywalenie tego zaworu proporcjonalnego?

Tomek - 21-09-2012, 12:59

sveno, z tego co pamiętam to miałeś hamulce 256, założyłeś 276, ale nie wymieniłeś korektora siły hamowania
a z tego co kojarzę, to w każdej wersji hamulców ten korektor był inny
niby jeżdżą też auta i bez tego ustrojstwa, ale może jednak w tym jest przyczyna??

nie mam teraz chwili, żeby znaleźć moje wyniki pomiarów hamulców
ale jak mi wpadną w ręce to napisze co jest

Hugo - 21-09-2012, 14:01

sveno napisał/a:
co robić?
Pogodzić się z faktem, że to auto ma pseudohamulce :wink: Taki żarcik... Mój hamuje od kompletnej regeneracji i wymiany wszystkiego co się dało w hamulcach jak szatan.
Marcino - 21-09-2012, 17:37

wywal korektor, tył sie poprawi. Mam zamiar to zrobić, na przegladzie przodem wypadłęm z rolek, a tyłem nie..... ale nie pamietam jaka byłą wartość tyłu, przód miałem 3.4 i 3,.5 na małych tarczach..:)
deejay - 21-09-2012, 20:31

sveno napisał/a:
Tył natomiast dalej jest spowalniaczem a nie hamulcem: oba koła po około 0.85kN co robić? Tarcze i klocki nowe, płyn wymieniony, odpowietrzone poprawnie, zaciski


A jakiej firmy masz klocki i tarcze ?

szklarz - 22-09-2012, 01:17

Sveno zauważ jedną bardzo istotną rzecz. Wymieniłeś klocki, tarcze, zregenerowałeś zaciski wszystko ok. Tak jak podkreśliłeś układ potrzebuje czasu na dotarcie celem uzyskania efektywności hamowania. Podkreślając, że w każdym aucie ~3/4 siły hamowania to przód tym samym na dotarcie klocków z przodu 1000-1500km wystarczy. Ale na dotarcie klocków z tyłu potrzeba już troszkę więcej km. Ja jestem aktualnie po robocie hamulców z tyłu (zaciski stały i hamownia nie było - tarcze nie zaznaczone żadnymi śladami współpracy z klockami). Od wymiany minęło 1000km i tarcze zaczynają powoli pokazywać ślady pracy. Tym samym uważam, że nie panikuj póki co i pojeździj drugi 1000km i jeśli wtedy dalej będzie lipa to szukaj przyczyny gdzie indziej. Inna sprawa że kupiłeś zestaw JPN, po którym cudów bym nie oczekiwał sam wiesz... W końcu skądś się bierze prawie o połowę niższa cena w porównaniu z markowymi zestawami.

Poza tym uważam że nie masz co liczyć na wartości hamowania na tyle większe niż 1,2-1,5kN. A w tej chwili masz 0,85kN gdzie przed robotą miałeś tyle samo. Sądzę, że jak jeszcze pojeździsz jesteś w stanie uzyskać po odpowiednim dotarciu 1,1-1,2kN i na tym bym poprzestał i nie szukał dziury w całym... I tak większość siły hamowania to przód więc to tam masz mieć dobre heble. A jak z tyłu będziesz miał stratę 0,3kN to raczej średnio to odczujesz. Takie moje zdanie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group