Nasze Miśki - Jak wino...
Tomii - 18-09-2012, 09:38
się można bawić jak jest za dużo czasu wolnego i miejsce
sveno karbonik bardzo ok
custom - 18-09-2012, 09:44
tomek84 napisał/a: | http://105speed.hyperboar.../topic_id/12174 |
oj zazdroszce zadroszcze
boczki spox - fajnt karbon
sveno - 18-09-2012, 14:19
tomek84 napisał/a: | http://105speed.hyperboar.../topic_id/12174
coś dla Ciebie sveno | skoro w tak małej komorze dało się upchnąć 6a13tt wzdłużnie to pewnie w Galancie też się da
Marzenia o Galancie RWD może kiedyś się spełnią
Co do carbonu na panelach w drzwiach, to fajnie to wygląda, ale chyba szybciej wyleci niż wleciało, coś poszło nie tak i folia się w 2 miejscach odkleja konkretnie tam, gdzie była sztukowana czyli gdzie folia była przyklejana na folię (nie pomyślałem, żeby ją odtłuścić może uda się to uratować....
Anonymous - 18-09-2012, 14:40
https://www.youtube.com/watch?v=VCKy-MA7hzA
Tomek - 18-09-2012, 14:47
sveno, jak widać da się
w zimie kończę robotę w domu
na wiosnę możemy zaczynać projekt RWD
idem na allegro szukać budy
Jackall - 18-09-2012, 14:52
tomek84 napisał/a: | w zimie kończę robotę w domu
na wiosnę możemy zaczynać projekt RWD | chętnie wezmę w tym udział i użyczę miejsca na budowę
sveno - 18-09-2012, 15:14
taa, jeszcze mi sponsora załatwcie i możemy się bawić
szczerze to się trochę zawiodłem, bo myślałem, że jeszcze nie ma Galanta RWD
Anonymous - 18-09-2012, 15:29
przeszukaj YT pełno tego tam... w każdym roczniku...
Jackall - 18-09-2012, 20:43
sveno napisał/a: | szczerze to się trochę zawiodłem, bo myślałem, że jeszcze nie ma Galanta RWD | myślisz, że tyle lat by ludzie na Ciebie czekali żebyś stworzył pierwsze RWD?
może na bazie wagona zbudujemy?
https://www.youtube.com/watch?v=SPil5STzuVA&
sveno - 21-09-2012, 12:19
Byłem dzisiaj zmierzyć hamulce i się załamałem. Od wymiany tyłu i przesmarowania przodu mineło ponad 1000km, sądziłem że tyle wystarczy na dotarcie się klocków do tarcz.
Przód jest ok i się wyrównał: oba koła po około 3.5kN
Tył natomiast dalej jest spowalniaczem a nie hamulcem: oba koła po około 0.85kN co robić? Tarcze i klocki nowe, płyn wymieniony, odpowietrzone poprawnie, zaciski zregenerowane, tłoczki poruszam palcami (trochę ciężej niż z przodu ale i tak się da) prowadnice też elegancko pracują. Czy jedyną radą jest wywalenie tego zaworu proporcjonalnego?
Tomek - 21-09-2012, 12:59
sveno, z tego co pamiętam to miałeś hamulce 256, założyłeś 276, ale nie wymieniłeś korektora siły hamowania
a z tego co kojarzę, to w każdej wersji hamulców ten korektor był inny
niby jeżdżą też auta i bez tego ustrojstwa, ale może jednak w tym jest przyczyna??
nie mam teraz chwili, żeby znaleźć moje wyniki pomiarów hamulców
ale jak mi wpadną w ręce to napisze co jest
Hugo - 21-09-2012, 14:01
sveno napisał/a: | co robić? | Pogodzić się z faktem, że to auto ma pseudohamulce Taki żarcik... Mój hamuje od kompletnej regeneracji i wymiany wszystkiego co się dało w hamulcach jak szatan.
Marcino - 21-09-2012, 17:37
wywal korektor, tył sie poprawi. Mam zamiar to zrobić, na przegladzie przodem wypadłęm z rolek, a tyłem nie..... ale nie pamietam jaka byłą wartość tyłu, przód miałem 3.4 i 3,.5 na małych tarczach..:)
deejay - 21-09-2012, 20:31
sveno napisał/a: | Tył natomiast dalej jest spowalniaczem a nie hamulcem: oba koła po około 0.85kN co robić? Tarcze i klocki nowe, płyn wymieniony, odpowietrzone poprawnie, zaciski |
A jakiej firmy masz klocki i tarcze ?
szklarz - 22-09-2012, 01:17
Sveno zauważ jedną bardzo istotną rzecz. Wymieniłeś klocki, tarcze, zregenerowałeś zaciski wszystko ok. Tak jak podkreśliłeś układ potrzebuje czasu na dotarcie celem uzyskania efektywności hamowania. Podkreślając, że w każdym aucie ~3/4 siły hamowania to przód tym samym na dotarcie klocków z przodu 1000-1500km wystarczy. Ale na dotarcie klocków z tyłu potrzeba już troszkę więcej km. Ja jestem aktualnie po robocie hamulców z tyłu (zaciski stały i hamownia nie było - tarcze nie zaznaczone żadnymi śladami współpracy z klockami). Od wymiany minęło 1000km i tarcze zaczynają powoli pokazywać ślady pracy. Tym samym uważam, że nie panikuj póki co i pojeździj drugi 1000km i jeśli wtedy dalej będzie lipa to szukaj przyczyny gdzie indziej. Inna sprawa że kupiłeś zestaw JPN, po którym cudów bym nie oczekiwał sam wiesz... W końcu skądś się bierze prawie o połowę niższa cena w porównaniu z markowymi zestawami.
Poza tym uważam że nie masz co liczyć na wartości hamowania na tyle większe niż 1,2-1,5kN. A w tej chwili masz 0,85kN gdzie przed robotą miałeś tyle samo. Sądzę, że jak jeszcze pojeździsz jesteś w stanie uzyskać po odpowiednim dotarciu 1,1-1,2kN i na tym bym poprzestał i nie szukał dziury w całym... I tak większość siły hamowania to przód więc to tam masz mieć dobre heble. A jak z tyłu będziesz miał stratę 0,3kN to raczej średnio to odczujesz. Takie moje zdanie.
|
|
|