To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

robertdg - 18-12-2011, 14:34

Tak
m6riano - 18-12-2011, 18:19

robertdg napisał/a:
- niesprawna mechanika (dobre hamulce i geometria)

Miałem to(zapieczone prowadnice) dopóki Piwor sie za to nie wziął, to wtedy spalał mi ok 12-13.
Instalka to KME, listwa 1omowa(taka żółta), reduktor to DT ELEKTRONIK czy coś takiego...;-)
ostatnio mi spalił 11,4l

Jackall - 18-12-2011, 21:51

2pac napisał/a:
wyręczę Owczar'a :
- sterownik Stag 300 Plus
- wtryski zielone hana
- reduktor KME Gold
- rurki 8mm

dla 2 lat gwarancji bez limitu kilometrów trzeba montować w zakładzie partnerskim AC

Jackall, nie zdziw się jak Ci powiedzą, że przewymiarowane i zaproponują:
- wtryski czerwone hana
- reduktor KME silver / Zawoli

Więc byłem u kilku gazowników i oczywiście teksty po co takie komponenty, że to przesada, że KME silver jest do 200KM więc w Galu spokojnie wystarczy, że 8mm miedź to też przesada bo później koszty serwisu są większe (tylko nie wiem niby czemu??)

Propozycje oczywiście padły takie: KME silver i jak już bardzo chce to hana czerwone bo zielone to bez sensu ale w ogóle to valteki są w zupełności wystarczające.
I mam teraz spory dylemat co i gdzie zakładać :|

QwiateQ - 18-12-2011, 22:51

Cytat:
I mam teraz spory dylemat co i gdzie zakładać :|

Sam, w garażu pod okiem dobrego i zaprzyjaźnionego gazownika.
Poziom instalatorów jest odwrotnie proporcjonalny do popytu na założenie instalacji LPG.

Owczar - 18-12-2011, 23:03

Jackall, weź Silvera z wejściem na 8mm, powinien obrobić. (KME Silver FZ8)

Jackall napisał/a:
że 8mm miedź to też przesada bo później koszty serwisu są większe (tylko nie wiem niby czemu??)


To pozostanie zagadką, bo też nie mam pojęcia :)

Jackall napisał/a:
KME silver i jak już bardzo chce to hana czerwone bo zielone to bez sensu ale w ogóle to valteki są w zupełności wystarczające.


Można i na zavoli N. Wyregulujesz to tak że pojedzie, ale przecież chodzi o to by pracowało w optymalnych warunkach, a na czerwonych musisz dać wyższy mnożnik albo ciśnienie. Na wyższym ciśnieniu valtec nie da rady, a na niskim mnożniku też się wyłoży na wolnych obrotach.

Poza wiedzą jak to wszystko podlączyć przydałyby się też podstawy mechaniki płynów. Niektórzy twierdzą, że miedź 8mm w galu to przesada, bo 6mm da radę. Ja uważam, że owszem da, ale jeśli dając 8mm mogę zmniejszyć spadki ciśnienia o 0,1bar, to zakładam 8mm. Każdy spadek to korzystanie z korekt po ciśnieniu, które niestety mają wpływ na korekty ECU.

2pac - 19-12-2011, 08:41

8mm chyba gorzej się gnie (jeden z gazowników powiedział, ze 8mm to większy problem), większy problem przy montażu mają, dlatego chyba tego unikają...
Student - 19-12-2011, 09:14

A co kogo to interesuje że się nie gnie.
Mają robić i tyle.
Co do wtrysków to cena taka sama więc bierzemy te lepsze :lol:

Macie poniżej stronkę, można sobie koszty skalkulować.

http://www.drypa.pl/kateg..._sekwencji.html

http://www.drypa.pl/kateg...ium_4_cyl..html

KaWu - 19-12-2011, 22:30

ent napisał/a:
A to kolejność nie jest niebieskie->czerwone->zielone?


Niestety nie.

Student - 20-12-2011, 07:45

Macie wszystko na stronie którą podałem, nawet gotowe zestawy , z goldem, silverem i innymi alaskami.
Tabela do wtrysków też jest :lol:
Dogadać gazownika, kupić samemu i jesteście 1000zł. do przodu

ent - 20-12-2011, 09:34

Czy hany zielone do silnika 2.0 są lepszym wyborem niż czerwone, czy to bez znaczenia (z tego co wyczytałem czerwone są do siliników o pojemności 1,3 do 2.0)?
Owczar - 20-12-2011, 09:36

To zależy od reduktora jeszcze. A wtryskiwacz dobiera się do mocy z cylindra.
ent - 20-12-2011, 09:45

Owczar napisał/a:
To zależy od reduktora jeszcze. A wtryskiwacz dobiera się do mocy z cylindra.


Ja zdecydowałem się na zestaw:
Stag 300 plus
AC R01
Hana 2000 (zielona lub czerwona)
Rury i zawór 8mm

Właściciel zakładu stwierdził, że czerwona wystarczy, bo zielona to coś tam (nie bardzo pamiętam, ale chyba mówił coś o ciśnieniu).

EDIT: literówka.

Owczar - 20-12-2011, 10:02

ent napisał/a:
AC R01

Cytat:
Rury i zawór 8mm


Ten reduktor ma wejście 6mm i nie wiem czy w 2.0 jest sens pchać się w 8mm. No ale jeśli ta różnica to tylko 30zł to spoko.

ent napisał/a:
Właściciel zakładu stwierdził, że czerwona wystarczy, bo zielona to coś tam (nie bardzo pamiętam, ale chyba mówił coś o ciśnieniu).


2.0 ma większą moc z cylindra niż 2,5. Nie wiem jakie jest ciśnienie fabryczne ACR01. Jeśli okolice 1bar to zdecydowanie zielone. Zapytaj gazownika jakie ma ciśnienie ten reduktor po wyjściu z fabryki.

KaWu - 20-12-2011, 10:29

ent napisał/a:
Czy hany zielone do silnika 2.0 są lepszym wyborem niż czerwone


Oczywiście.
ent napisał/a:
z tego co wyczytałem czerwone są do siliników o pojemności 1,3 do 2.0


Tak, ale nie dla takich max. czasow wtryku jakie sa w Mitsubishi.

Owczar napisał/a:
2.0 ma większą moc z cylindra niż 2,5


Święta racja. Chyba, że chcesz jeździć na ciśnieniu ~1,5 bara :?:

Owczar napisał/a:
Jeśli okolice 1bar to zdecydowanie zielone. Zapytaj gazownika jakie ma ciśnienie ten reduktor po wyjściu z fabryki.


Czytałem, że poprawnie pracują w okolicy 1 bara i tak są ustawiane 1,0÷1,1 bar.

Więc gazownik chyba strzela z tym doborem gratów do Ciebie :(

ent - 20-12-2011, 11:28

Kontaktowałem się z zakładem i zdecydowanie brzmiało, że wiedzą co mówią.

Stwierdził, że na zielonych reduktor musiałby chodzić około 0.75-0.8 bara i mogłoby się okazać, że nie byłoby jak go skręcić. Zielone są do 40KM na cylinder, gdzie u mnie występuje 34KM.

Tutaj jest specyfikacja tego reduktora.

Hmm..



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group