[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
robertdg - 18-12-2011, 14:34
Tak
m6riano - 18-12-2011, 18:19
robertdg napisał/a: | - niesprawna mechanika (dobre hamulce i geometria) |
Miałem to(zapieczone prowadnice) dopóki Piwor sie za to nie wziął, to wtedy spalał mi ok 12-13.
Instalka to KME, listwa 1omowa(taka żółta), reduktor to DT ELEKTRONIK czy coś takiego...;-)
ostatnio mi spalił 11,4l
Jackall - 18-12-2011, 21:51
2pac napisał/a: | wyręczę Owczar'a :
- sterownik Stag 300 Plus
- wtryski zielone hana
- reduktor KME Gold
- rurki 8mm
dla 2 lat gwarancji bez limitu kilometrów trzeba montować w zakładzie partnerskim AC
Jackall, nie zdziw się jak Ci powiedzą, że przewymiarowane i zaproponują:
- wtryski czerwone hana
- reduktor KME silver / Zawoli
|
Więc byłem u kilku gazowników i oczywiście teksty po co takie komponenty, że to przesada, że KME silver jest do 200KM więc w Galu spokojnie wystarczy, że 8mm miedź to też przesada bo później koszty serwisu są większe (tylko nie wiem niby czemu??)
Propozycje oczywiście padły takie: KME silver i jak już bardzo chce to hana czerwone bo zielone to bez sensu ale w ogóle to valteki są w zupełności wystarczające.
I mam teraz spory dylemat co i gdzie zakładać
QwiateQ - 18-12-2011, 22:51
Cytat: | I mam teraz spory dylemat co i gdzie zakładać |
Sam, w garażu pod okiem dobrego i zaprzyjaźnionego gazownika.
Poziom instalatorów jest odwrotnie proporcjonalny do popytu na założenie instalacji LPG.
Owczar - 18-12-2011, 23:03
Jackall, weź Silvera z wejściem na 8mm, powinien obrobić. (KME Silver FZ8)
Jackall napisał/a: | że 8mm miedź to też przesada bo później koszty serwisu są większe (tylko nie wiem niby czemu??) |
To pozostanie zagadką, bo też nie mam pojęcia
Jackall napisał/a: | KME silver i jak już bardzo chce to hana czerwone bo zielone to bez sensu ale w ogóle to valteki są w zupełności wystarczające. |
Można i na zavoli N. Wyregulujesz to tak że pojedzie, ale przecież chodzi o to by pracowało w optymalnych warunkach, a na czerwonych musisz dać wyższy mnożnik albo ciśnienie. Na wyższym ciśnieniu valtec nie da rady, a na niskim mnożniku też się wyłoży na wolnych obrotach.
Poza wiedzą jak to wszystko podlączyć przydałyby się też podstawy mechaniki płynów. Niektórzy twierdzą, że miedź 8mm w galu to przesada, bo 6mm da radę. Ja uważam, że owszem da, ale jeśli dając 8mm mogę zmniejszyć spadki ciśnienia o 0,1bar, to zakładam 8mm. Każdy spadek to korzystanie z korekt po ciśnieniu, które niestety mają wpływ na korekty ECU.
2pac - 19-12-2011, 08:41
8mm chyba gorzej się gnie (jeden z gazowników powiedział, ze 8mm to większy problem), większy problem przy montażu mają, dlatego chyba tego unikają...
Student - 19-12-2011, 09:14
A co kogo to interesuje że się nie gnie.
Mają robić i tyle.
Co do wtrysków to cena taka sama więc bierzemy te lepsze
Macie poniżej stronkę, można sobie koszty skalkulować.
http://www.drypa.pl/kateg..._sekwencji.html
http://www.drypa.pl/kateg...ium_4_cyl..html
KaWu - 19-12-2011, 22:30
ent napisał/a: | A to kolejność nie jest niebieskie->czerwone->zielone? |
Niestety nie.
Student - 20-12-2011, 07:45
Macie wszystko na stronie którą podałem, nawet gotowe zestawy , z goldem, silverem i innymi alaskami.
Tabela do wtrysków też jest
Dogadać gazownika, kupić samemu i jesteście 1000zł. do przodu
ent - 20-12-2011, 09:34
Czy hany zielone do silnika 2.0 są lepszym wyborem niż czerwone, czy to bez znaczenia (z tego co wyczytałem czerwone są do siliników o pojemności 1,3 do 2.0)?
Owczar - 20-12-2011, 09:36
To zależy od reduktora jeszcze. A wtryskiwacz dobiera się do mocy z cylindra.
ent - 20-12-2011, 09:45
Owczar napisał/a: | To zależy od reduktora jeszcze. A wtryskiwacz dobiera się do mocy z cylindra. |
Ja zdecydowałem się na zestaw:
Stag 300 plus
AC R01
Hana 2000 (zielona lub czerwona)
Rury i zawór 8mm
Właściciel zakładu stwierdził, że czerwona wystarczy, bo zielona to coś tam (nie bardzo pamiętam, ale chyba mówił coś o ciśnieniu).
EDIT: literówka.
Owczar - 20-12-2011, 10:02
Ten reduktor ma wejście 6mm i nie wiem czy w 2.0 jest sens pchać się w 8mm. No ale jeśli ta różnica to tylko 30zł to spoko.
ent napisał/a: | Właściciel zakładu stwierdził, że czerwona wystarczy, bo zielona to coś tam (nie bardzo pamiętam, ale chyba mówił coś o ciśnieniu). |
2.0 ma większą moc z cylindra niż 2,5. Nie wiem jakie jest ciśnienie fabryczne ACR01. Jeśli okolice 1bar to zdecydowanie zielone. Zapytaj gazownika jakie ma ciśnienie ten reduktor po wyjściu z fabryki.
KaWu - 20-12-2011, 10:29
ent napisał/a: | Czy hany zielone do silnika 2.0 są lepszym wyborem niż czerwone |
Oczywiście.
ent napisał/a: | z tego co wyczytałem czerwone są do siliników o pojemności 1,3 do 2.0 |
Tak, ale nie dla takich max. czasow wtryku jakie sa w Mitsubishi.
Owczar napisał/a: | 2.0 ma większą moc z cylindra niż 2,5 |
Święta racja. Chyba, że chcesz jeździć na ciśnieniu ~1,5 bara
Owczar napisał/a: | Jeśli okolice 1bar to zdecydowanie zielone. Zapytaj gazownika jakie ma ciśnienie ten reduktor po wyjściu z fabryki. |
Czytałem, że poprawnie pracują w okolicy 1 bara i tak są ustawiane 1,0÷1,1 bar.
Więc gazownik chyba strzela z tym doborem gratów do Ciebie
ent - 20-12-2011, 11:28
Kontaktowałem się z zakładem i zdecydowanie brzmiało, że wiedzą co mówią.
Stwierdził, że na zielonych reduktor musiałby chodzić około 0.75-0.8 bara i mogłoby się okazać, że nie byłoby jak go skręcić. Zielone są do 40KM na cylinder, gdzie u mnie występuje 34KM.
Tutaj jest specyfikacja tego reduktora.
Hmm..
|
|
|