To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Programowanie pilota centralnego zamka

Maciey - 25-07-2012, 23:05

Nie sądzę:) Cena już była ustalona , miałem na miejscu tylko wybrać sobie piloty i te właśnie wpadły mi w oko . Nie wspominał nic o zdejmowaniu imo czy jakichś innych cudach za dopłatą . wspomniał o tym że mam immobiliser ja na to " dam radę" i poszedł majstrować :) .
plecho1 - 25-07-2012, 23:43

Bo powiedziałeś, że dasz radę. W innym przypadku zapłacił byś jeszcze za dorobienie nowego transpondera.
W moim przypadku za transponder + kodowanie zapłaciłem 150zł. Za cały kluczyk dałem 210zł, auto kupiłem tylko z jednym kluczem, poprzedni właściciel Holender wyrzucił stare zniszczone klucze.

komarsnk - 26-07-2012, 11:14

plecho1 napisał/a:
Bo powiedziałeś, że dasz radę. W innym przypadku zapłacił byś jeszcze za dorobienie nowego transpondera.
W moim przypadku za transponder + kodowanie zapłaciłem 150zł.

Bo takie są ceny jak nie chcesz rozgrzebywać sprawnego kluczyka żeby wydłubać chip. Ja płaciłem 120zł w punkcie dorabiania kluczy za grot+nowy chip.

Maciey - 26-07-2012, 15:57

W moim przypadku centralka + 2 piloty i 2 groty do Mitsubishi + dorobienie + robocizna wyszło 180 zł. Ale mam teraz chociaż jakiś pożytek z połamanego kluczyka, mam teraz dwa plus ten w pilocie. Oryginalny kluczyk po rozebraniu nie prezentuje się może za pięknie ale z powodzeniem można w razie draki przełożyć chip zpowrotem i normalnie używać ( to na wypadek jakby ktoś miał zamiar rozebrać dobry klucz) Aha przy wyjmowaniu chipa zmyliła mnie kropka na obudowie zaraz przy grocie otóż znajduje się on po przeciwnej stronie.
spidernet - 15-08-2012, 12:13

Mam problem z wejściem w tryb serwisowy. Niestety żadna z metod nie skutkuje. Być może styki w pinach się nie łączą, sam już nie wiem...

Tak wygląda gniazdo:


W skrócie: zamykam drzwi (nie zamykam zamka), wkładam kluczyk na pozycję lock, łączę piny 1 oraz 4 następnie próbuję z przełączaniem z opcji lock na acc-on trzykrotnie i nic. Podobnie jest z wersją na światła awaryjne. Nic się nie dzieje.

Pytam zatem jak sprawdzić czy połączenie pinów fizycznie występuje?
Co ewentualnie wpinacie w piny aby połączenie było "solidne"? Kabelki oblutowane spoiwem jako tako się trzymają, ale niepewnie...

Druga sprawa -czy słyszał ktoś z was o jakiś nietypowych metodach sprawdzania czy pilot nadaje sygnał? Mam na myśli naciskanie przycisków w pobliżu radia/cb itp w celu usłyszenia dźwięków potwierdzających nadawanie sygnału? Gdy telefon przyłożymy do radia słychać charakterystyczne dźwięki... ciekawe zatem czy można podobne zachowanie zauważyć przy naciskaniu klawiszy pilota :roll:

szuflada - 16-08-2012, 11:07

co to połączenia kabelków do pinów ja zrobilem w taki prosty sposób - dwa kabelki jeden spinacz. (kabelki lekko obrane z izolacji z jednej strony łączymy z przedzielonym na pół spinaczem - wtykamy pod 1 i 4 pin, a z drugiej spinasz na krótko). Żeby wejść w tryb nauki ja zamykam drzwi, spinam kabelki - wkładam kluczyk - 3 razy krece kluczykiem na acc-on, samochód daje potwierdzenie poprzez zamkniecie centralnego i otwarcie. pożniej 3 razy lock na pilocie, auto potwierdza poprzez "ruchy" zamkiem i powinno działać
spidernet - 18-08-2012, 17:29

Coś jest nie tak. Przeanalizowałem kilka razy cały wątek. Robię jak pisze instrukcja i nic... Być może mam uszkodzoną kostkę :?

Można przejść w tryb serwisowy w inny sposób niż zwarciem pinów w kostce? Może jakoś spod maski?

Kolejna sprawa, mam wrażenie, że coś mi brakuje w skrzynce bezpieczników...
<zobacz zdjęcie>

W miejscu gdzie jest symbol kluczyka brakuje jakby elementu :doubt:

fiodorczy - 13-09-2012, 17:32

Juiceman napisał/a:
Ostatnio się bawiłem kluczykiem tzn pilotem. U mnie zadziałał taki sposób, rozłożenie pilota na dwie części tj wyjęcie baterii. Włożenie kluczyka do stacyjki, przekręcenie w acc i szybko na lock zamknięcie pilota tj włożenie baterii i szybkie przyciskanie przycisków , tylko szybko to musi być zrobione W carismie i galu zadziałało


Dzieki kolego :) Ja tu sie bawie w jakies stykanie pinow, co nic nie daje( wogole nie chce wejsc w tryb nauki) a tu taki prosty sposob :) ) i dziala! Chociaz tekst dawno napisany, to pozwolilem sobie zacytowac, gdyz widze ze temat nadal aktualny i moze komus pomoze.

Spidernet sproboj, moze i u Ciebie zadziala.

ErgE - 10-10-2012, 01:27

przeszukałem cały temat i nie znalazłem odpowiedzi na post forumowicza - wilk88.
Cytat:
Witam!
Dzisiaj próbowałem zakodować pilota i oczywiście mi nie wyszło. Nie chce w ogóle wejść w tryb nauki ( zamek nie otwiera się i zamyka dla potwierdzenia ) , więc prawdopodobnie robię coś źle.

Stacyjka ma cztery stany:
LOCK
ACC
ON
START

Więc zamykam wszystkie drzwi, kluczyk w stacyjce na LOCK, masa na PIN 1 i teraz co oznacza ACC ON, mam przekręcić na ACC czy na ON? Jeśli samo ACC to i tak nie działa, próbowałem też LOCK-ACC-ON itp. ale też nie zadziałało.
Może u mnie w samochodzie jest coś popierniczone, czy każdy Galant kombi ma centralny zamek w drzwiach pasażera i bagażniku? Zazwyczaj jest w drzwiach kierowcy, a u mnie wszystkie drzwi otwierają/zamykają się po przekręceniu kluczyka w drzwiach pasażera albo bagażniku.

Dołączam się do pytań:
Co zrobić jak nie wchodzi w ogóle w tryb programowania? (Dodam, że podłączam piny dobrze ponieważ mruga ikona kodów błędów.)
Czy jak jest zepsuty pilot to po prostu z automatu nie wejdzie w tryb programowania? - ma to jakiś związek?

Juiceman - 10-10-2012, 01:53

Polecam ten sposób z wyjęciem baterii u mnie działa:
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0

ErgE - 10-10-2012, 12:31

Sposób z wyjęciem bateryjki niestety też nie działa
kondi1975 - 12-10-2012, 19:34
Temat postu: Podepnę się z podobnym tematem
Mój pilot zamyka auto bezproblemowo,otwiera tylko wtedy kiedy jemu się podoba.2dni już walczę z nim tzn.czyszczenie spirytusem salic.,dmuchanie, nawet pokleiłem przyciski gumowe.Zamyka z odległości nawet 10m ,ale aby otworzył się(i to czasami to tylko przy lusterku od kierowcy.
Czy powinienem go programować od nowa za pomocą którejś z metod?Czy szukać gdzie indziej usterki?

Jarcev - 16-10-2012, 20:52

Idzie gdzies znalezc jakis schemat pilota poliftowego?? mój dzisiaj upadł i nie zyje :/
Marcino - 17-10-2012, 00:06

moj pilot jest w opłakanym stanie, nie uzywałem go przez całe lato od wiosny, padła bateria, wstawiłem dziś nową i działa!!!!,
Nie mam bo wypadł..:) jednego przycisku który muszę dorobić jak ten pierwszy ze starego piloto do TV
Pytanko.
Gdzie kupie i jaki to ma być pilot który zaprogramuje do przedlifta?

raddex - 17-10-2012, 00:57

Marcino napisał/a:
moj pilot jest w opłakanym stanie, nie uzywałem go przez całe lato od wiosny, padła bateria, wstawiłem dziś nową i działa!!!!,
Nie mam bo wypadł..:) jednego przycisku który muszę dorobić jak ten pierwszy ze starego piloto do TV
Pytanko.
Gdzie kupie i jaki to ma być pilot który zaprogramuje do przedlifta?


Kup oryginał od kogoś kto rozbiera Galanty na części, a zaprogramowanie to nie problem.
Sam tak zrobiłem, tylko ja mam po lifcie.
A jak nie chcesz w ten sposób, to załatw swojego pilota w pliku stl, w cad-zie, a ja tobie załatwię nową obudowę. Wydrukujemy u mnie w pracy na drukarkach 3D.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group