To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Poczuj potęgę diesla - Trident Iceni R

Anonymous - 29-02-2008, 20:54

Frajda z jazdy to benzyna a najlepiej benzyna + turbo. Oszczednosc diesel. A jesli ktos nie ma uprzedzen do lpg to mozna polaczyc frajde + oszczednosc.
Anonymous - 01-03-2008, 00:13

dylson napisał/a:
Frajda z jazdy to benzyna a najlepiej benzyna + turbo.


a czemu diesel nie daje frajdy?

BUBU - 01-03-2008, 02:25

arturro napisał/a:
a czemu diesel nie daje frajdy?


Arturro nie wiem dlaczego ale mnie się zawsze diesel z sieczkarnią kojarzy :P :twisted:

Tak na poważnie :

Kumpel ostatnio kupił Mazdę 6 w dieslu , przejechałem się , posłuchałem klekotu silnika :D
No i wiem jedno , przymierzam się do V6 w benzynie ( czyli do Galanta) :twisted:
Po prostu diesel mnie nie podchodzi i już :P

Pozdrav

Robson86 - 01-03-2008, 10:41

BUBU napisał/a:
Kumpel ostatnio kupił Mazdę 6 w dieslu , przejechałem się , posłuchałem klekotu silnika

kurcze takie mialem zdanie puki nie uslyszalem rzedowej szóstki o pojemnosci 3000litrow i mocy 204 KM ofcorz w dieslu :twisted:
Ofcorz rzedowa 6 w benzynce pewnie jeszcze ladniej mruczy....tylko to spalanie :evil:
Pozdroo

sampler - 01-03-2008, 11:04

Ten silnik jest fajny ale co z tego jak z tych 500 Nm (na chipie 700) trakcja spora czesc odlacza. Z wylaczona trakcja tym nie da sie jechac... A ten silnik nalezy akurat do udanych.
Anonymous - 01-03-2008, 12:39

Lubie zakrecic silnik na 7tys a diesla kreci sie do 4 bo wyzej i tak nie ma sensu. Dzwiek diesla poki co nie dorownuje dzwiekowi benzyny. Jechalem a6 2.5v6 i dzwiek jest nijaki w porownaniu do maximy brata 3.0v6. W benzynce az chce sie caly czas gaz wciskac. I jak mowilem jesli ktos nie ma uprzedzen do gazu to taka benzyna wychodzi podobnie jak diesel.
Anonymous - 01-03-2008, 12:57

BUBU napisał/a:
Kumpel ostatnio kupił Mazdę 6 w dieslu , przejechałem się , posłuchałem klekotu silnika :D


w srodku slychac? to jakas kiepska ta mazda :) a powaznie mnie osobiscie malo obchodzi klekot silnika slyszany przez osoby stajace obok auta, wazne ze w srodku nic nie slychac.

dylson napisał/a:
Lubie zakrecic silnik na 7tys a diesla kreci sie do 4 bo wyzej i tak nie ma sensu.


lubisz krecic bo chcesz osiagnac max Nm, w dieslu osiagasz szybciej wiec dlatego nie trzeba krecic, moze to minus ale dla mnie to jest plus.

dylson napisał/a:
Jechalem a6 2.5v6 i dzwiek jest nijaki w porownaniu do maximy brata 3.0v6.


nie ma co sie oszukiwac jest to dosc stara konstrukcja

dylson napisał/a:
W benzynce az chce sie caly czas gaz wciskac.


w dieslu sie niechce? nie rozumiem :?

Anonymous - 02-03-2008, 00:37

Cytat:
lubisz krecic bo chcesz osiagnac max Nm, w dieslu osiagasz szybciej wiec dlatego nie trzeba krecic, moze to minus ale dla mnie to jest plus.

Zobacz sobie wykres jakiegos v6 i jaki jest w nim przebiegnm. Nie jeden diesel by taki chcial miec.



Wykres pochodzi z maximy j30 czyli tej produkowanej do 1995r.

A krece bo lubie dzwiek wkrecajacej sie benzynki w przeciwienstwie do dzwieku wkrecajacego sie diesla.
arturro napisał/a:
w dieslu sie niechce? nie rozumiem

Diesel nie byl nie jest i jeszcze jakis czas nie bedzie silnikiem do sportow. A porownywanie ze diesel osiaga moce jak benzyna jest nie na miescu bo porownuje sie auta z turbina z autem atmosferycznym. Diesel ma ta zalete ze jest oszczedy a ich slynna wytrzymalosc na przebiegi to juz raczej przeszlosc.

Rafal_Szczecin - 02-03-2008, 00:50

a ja bede popieral Artura rekoma i nogami :)

po ostatniej przejazdzcce leonem cupra 1,9 TDI 200 KM 400 NM , pokochalem diesle jeszcze mocniej :) przy czym srednie spalanie, gdy go sie goni po miescie, to kolo 7,5 - 8 l . koles ten wprowadzil wirusa i ze 150 kucy zrobil 200 ,nie ruszajac nic , wgral tylko soft i tak juz hula od dluzszego czasu, a z autem nie dzieje sie doslownie nic

narpawde , warto inwestowac w diesla .

Juiceman - 02-03-2008, 01:02

hmmm ciekawy sofcik, osobiście myślałem, iż z 150 można wykrzesać tylko 180 koników (tzn ekonomiczna porcja)
BUBU - 02-03-2008, 02:34

arturro napisał/a:
w srodku slychac? to jakas kiepska ta mazda :) a powaznie mnie osobiscie malo obchodzi klekot silnika slyszany przez osoby stajace obok auta, wazne ze w srodku nic nie slychac.


Niestety w środku też :P
Chociaż w porównaniu z Audi A4 w dieslu (też jeździłem) to już nawet cicho .

[ Dodano: 02-03-2008, 02:46 ]
Rafal_Szczecin napisał/a:
. koles ten wprowadzil wirusa i ze 150 kucy zrobil 200 ,nie ruszajac nic , wgral tylko soft i tak juz hula od dluzszego czasu, a z autem nie dzieje sie doslownie nic


Jak byłem ostatnio w warsztacie na wymianie oleju , to goście właśnie przyciągnęli BMW 530
diesel z 2003 roku
Też miało soft zmieniany , wał korbowy wyszedł bokiem :twisted:

Morfi - 02-03-2008, 07:30

Co do Diesli.
To trzeba umiec poprostu nimi jezdzić.
Nie gasić od razu rozgrzanego silnika niech popracuje 1min na biegu jałowym.
Kolega właśnie kupił A6 2,5 TDI jeszcze z nim nie jechałem.
Napewno serwisowanie diesli jest droższe i każda usterka jest bardziej kosztowna aniżeli w Benzynie.
Diesel to najlepiej z salonu, bo nie wiadomo jak poprzedni właściciel o niego dbał.
LPG zostało przezemnie odrzucone już na całe życie, ale nad Dieslem za pare lat to sie zastanowie :D

Anonymous - 02-03-2008, 12:03

dylson napisał/a:

Diesel nie byl nie jest i jeszcze jakis czas nie bedzie silnikiem do sportow. A porownywanie ze diesel osiaga moce jak benzyna jest nie na miescu bo porownuje sie auta z turbina z autem atmosferycznym. Diesel ma ta zalete ze jest oszczedy a ich slynna wytrzymalosc na przebiegi to juz raczej przeszlosc.


powiedz to audi w wyscigach le mans, powiedz to seatowi w wyscigach wtc lub powiedz to vw chocby w niedoszlym dakarze lub chocby cofnij sie na poczatek tego tematu.
juz to kiedys napisalem ze jesli diesel to tylko z turbo, jesli porownywanie obu silnikow to tylko tej samej mocy, bo tylko wowczas mozna mowic o jakims porownaniu.

[ Dodano: 02-03-2008, 12:06 ]
BUBU napisał/a:
Też miało soft zmieniany , wał korbowy wyszedł bokiem :twisted:


he, jakby w benzynie takie rzeczy sie nei zdarzaly :-) wystarczy poczytac o problemach startujacych na 1/4 mili, krecisz auto - ponosisz ryzyko uszkodzenia auta.

Anonymous - 02-03-2008, 14:33

arturro, ciagle porownujesz diesla z turbo do benzyny atmosferycznej. Zeby td i te osiagaly takie same moce z tych samych pojemnosci jeszcze troche wody w wisle musi uplynac.
arturro napisał/a:
juz to kiedys napisalem ze jesli diesel to tylko z turbo, jesli porownywanie obu silnikow to tylko tej samej mocy, bo tylko wowczas mozna mowic o jakims porownaniu.

I zeby zrobic takie prownanie trzeba brac pod uwage td i i atmosferyczna benzyne. A to juz na starcie jest nie uczciwe.
A co do chip tuningu to benzyna z turbina reagowala by podobnie na taki zabieg. Nie jest tajemnica ze podniesienie doladowania turbiny zwieksza moc a grzebanie w atmosferycznych silnikach jest znacznie trudniejsze.

Anonymous - 02-03-2008, 14:49

dylson napisał/a:
arturro, ciagle porownujesz diesla z turbo do benzyny atmosferycznej. Zeby td i te osiagaly takie same moce z tych samych pojemnosci jeszcze troche wody w wisle musi uplynac.


ciagle porownuje diesla np. 150KM z benzyna 150KM a pojemnosc i uturbienie mnie nie interesuje w silniku benzynowym.
bo jaki jest sens porownywania silnikow z roznymi mocami?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group