To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

MitsuManiaki.com - INTER-CARS ... Ogólnopolski Dystrybutor części zamiennych

cns80 - 11-05-2009, 22:45

krzychu napisał/a:
A co do obliczania rabatu przed albo po dodaniu VAT-u to chyba nie ma znaczenia....
Raczej ma :) Np. 15% od 100 zł to nie tyle samo co 15% od 122 zł.
krzychu - 11-05-2009, 23:03

Procenty to skomplikowany rachunek żeby to tak szybko upraszczać :P

OK wywód naukowy z dowodem. Mamy cenę x netto dla ułatwienia przyjmujemy 100zł

100 - 10% = 90zł + 22% = 109,8zł
100 + 22% = 122zł - 10% = 109,8zł

Jako że matura z manty była dawno sam musiałem siebie przekonać :P

Krzychu

Matejko - 11-05-2009, 23:07

tak jak jeszcze czytam to wasze narzekanie to nachodzi mnie taka mysl, ze nawet jakby za darmo dawali te czesci to cos by wam nie pasowalo,
jak juz napisalem nie spotkalem sie ze zla obsluga w sklepach ic - a w kilkunastu bylem na zakupach, a do tego sprawdzajac ceny kupuje mniej wiecej za tyle co u japaneza, ale bez czekania i kosztow wysylki, przykro mi ze Marek nie ma na mnie juz zarobku, no ale koszta robia swoje...

krzychu - 11-05-2009, 23:12

Ja nie narzekam w sumie najważniejsza jest tu cena (bo o jakości części czy jakiś podróbkach tu chyba nie może być mowy) a ta jest dobra. Reszta to otoczka która mogła by być lepsza - rzeczowo stwierdzam po prostu. Jak będę miał jeszcze coś do kupienia to pewnie też tam kupię bo faktycznie mają dużo, szybko i prawie bez czekania/wysyłki.
tomusn - 11-05-2009, 23:45

krzychu napisał/a:
po prawej same biurka z gosciami w słuchawkach i dają czadu
hehe, normalnie mam to przed oczami...
ale się nie dziwcie, to nie samoobsługowy ani jakiś mięsny
u mnie w firmie:
1. kolejka do zamówienia (zalezy ile osób przed Tobą)
2. zamawiasz (numer klienta, co za auto, jakie części, potwierdzenie)
3. wysyłka na magazyn (magazynier łazi po adresach i po magazynie wielkości hektara na trzech kondygnacjach zbiera towar)
4. sprawdzenie towaru przez sprawdzajcego
5. widzisz "swój" towar , oceniasz, możesz jeszcze zrezygnować
6. potwierdzenie i do kasy - czyli najmniej miła część
7. bierzesz graty do do domu

a po prawej ja na słuchawkach :D

krzychu - 11-05-2009, 23:51

A to w BB się płaci i potem idziesz do okienka gdzie dostajesz coś i papier do podpisu. Nawet nikt nie pyta czy to jest to co chciałeś. Nie no źle mnie interpretujecie są części, cena ok więc jest ok. Kolejki za bardzo nie było ale pora taka "obiadowa".

Zdziwił mnie natomiast gość na moje pytanie czy sprawdzimy jeszcze czy to jest to co trzeba po numerach częsci bo pierwsze zamawiałem telefonicznie (jak spisywał mi jeszcze raz zamówienie) to stwierdził "przepisałem to co było w tamtym" i wręczył mi kwitek z numerem z podtekstem "idź już sobie".

akbi - 13-05-2009, 12:31

Hubeeert napisał/a:
akbi a jak wyglądamy jako Klient grupowy/flotowy? Znaczy nasze obroty?

No niestety, jednak nie da rady sprawdzić, gdyż większość zakupów jest na paragon i to jest przepisywane pod "klienta detalicznego", a w systemie nie mają możliwości dokonania takiego zestawienia dla konkretnego nr klienta.

turek61 - 13-05-2009, 12:39

Ja jestem bardzo kontent z usług IC w Szczecinie na E.Plater.
Przy okazji chciałbym podziękować za udostępnienie mi korzystania z oferty IC po rabacie.
Pozdrawiam.

e-gen - 15-05-2009, 21:39

GORYCZ

zebrałem się więc i postanowiłem kupić trochę gratów do klijówki i swifta - litania części na tysiaka :twisted:
z e-katalogu wypisałem nr części i ceny - m.in zestaw rozrządu SKFa VKMA 06020 który w ekatalogu stoi 564 zł (brutto); dzwonię więc do Torunia - do którego mam najbliżej - i gości mi mówi że na nr Klienta 230948 brutto mnie wyniesie 404 zł ale że nie mają na miejscu; to pytam czy może sprawdzić stan magazynowy w Bydgoszczy. Może - w Bydgoszczy jest :biggrin: No to git. Jestem dzisiaj w Bydgoszczy. Wchodzę :walk: do chłopaków z Fordońskiej 44, podaję 230948, wyciągam kartę klubową i słyszę 590 zł brutto :axe: 0% zniżki :whax:
Co się dzieje bo jestem załamany, na jutro miałem warsztat zarezerwowany :evil:

Matejko - 16-05-2009, 09:14

e-gen napisał/a:
zestaw rozrządu SKFa VKMA 06020


hmmm w zestawie masz tylko pasek i napinacz/e osobno chyba przy naszych znizkach wychodzi taniej, przynajmniej tak bylo w przypadku mojego volu

e-gen - 16-05-2009, 10:35

Właśnie dzwoniłem do IC w Inowrocławiu i oto jakie ceny usłyszałem (brutto) po podaniu numeru Klienta 230948:
-> zestaw rozrządu do Clio:VKMA 06020 -- 594 zł brutto (w ekatalogu: 564 zł)
-> sam pasek rozrządu do Clio. CT1126 ~ 100 zł (w ekatalogu: 95 zł)
-> hydronapinacz do Mitsubishi 4G6x RUVILLE 57330 ~ 285 zł (w ekatalogu: 273 zł)


Cytat:
w zestawie masz tylko pasek i napinacz/e osobno chyba przy naszych znizkach wychodzi taniej

bez względu na markę samochodu zniżek brak; no i przed momentem takie same ceny uzyskałem z GG InterCarsu :twisted:

BTW
do Renault 1.x 16v akurat opłaca się wziąć zestaw bo oprócz dwóch rolek i paska są też plastikowe zaślepki na wałki rozrządu (z tej strony gdzie zakłada się blokadę) a to ważne, no nowe śrubki :lol:

turek61 - 16-05-2009, 11:20

Ja pitolę ....ale różnice :shock:
Najdziwniejsze jest to że w Bydgoszczy mieli cenę wyższą od katalogowej :?:
Ciekawe co Arek na to ?
Może warto drydnąć do centrali i zapytać skąd te różnice i nie honorowanie zniżek.

e-gen - 16-05-2009, 11:53

turek61 napisał/a:
Ja pitolę ....ale różnice :shock:
Najdziwniejsze jest to że w Bydgoszczy mieli cenę wyższą od katalogowej :?:

to akurat normalne, że ceny detaliczne (bez jakichkolwiek zniżek) są niższe w eKatalogu IC niż w "fizycznej" hurtowni IC

Hubeeert - 16-05-2009, 12:06

e-gen, rozumiem gorycz, nie rozumiem wulgaryzmu. Edytowałem - nastepnym razem - ostrzeżenie.
akbi - 16-05-2009, 15:46

e-gen podaj mi prosze nr telefonu pod jaki dzwoniles do IC w Inowroclawiu, oraz napisz mi nr katalogowe tych czesci.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group