To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tył auta ucieka na dziurach

marcinzam - 23-01-2013, 18:27

paul_pivo napisał/a:
marcinzam napisał/a:

Nie znam firmy Vogel


Jest jeszcze takie coś.... http://allegro.pl/wahacz-...2950394165.html - SRLine ?!?!?


tą znam , pewnie jak większość nie polecam

tutaj masz tuleję razem ze śrubą ,powinno wystarczyć jeżeli sworznie są dobre
http://allegro.pl/mitsubi...2944799155.html

paul_pivo - 23-01-2013, 18:46

marcinzam napisał/a:

tą znam , pewnie jak większość nie polecam


Marcin, a masz jakieś info o tych SRline'ach? Przekopałem całe forum galantów w szukajce, wyskoczyły 3 tematy. Przeglądnąłem wszystkie i niby dwie osoby założyły wahacze tej firmy około półtora roku temu, nie było postów oceniających. Pisali, że jeżdżą i OK (ale to zaraz po założeniu to się nie liczy). Jakby było coś nie tak, może by skrobnęli na forum coś o nich...

Jedyne co mnie martwi to związek tych SRline z POLCARem :/

marcinzam - 23-01-2013, 18:53

paul_pivo napisał/a:
marcinzam napisał/a:

tą znam , pewnie jak większość nie polecam


Marcin, a masz jakieś info o tych SRline'ach? Przekopałem całe forum galantów w szukajce, wyskoczyły 3 tematy. Przeglądnąłem wszystkie i niby dwie osoby założyły wahacze tej firmy około półtora roku temu, nie było postów oceniających. Pisali, że jeżdżą i OK (ale to zaraz po założeniu to się nie liczy). Jakby było coś nie tak, może by skrobnęli na forum coś o nich...

Jedyne co mnie martwi to związek tych SRline z POLCARem :/


w opisie jest napisane że to Sh więc daruj sobie :)

fabryka24 - 23-01-2013, 20:23

Witam , wahacze srline , ma od roku zamontowane mój szwagier na razie dają rade ,i wszystko jest ok , ja u mnie, też je mam od 3 miesięcy, zamontowane i jest dodrze ,tuleja i sworzeń są wymienne ,nowa śruba mimośrodowa to podstawa , tu jest filmik z wymiany wahacza , może się przyda http://www.youtube.com/watch?v=HS07_5Sc4ok pozdrawiam
Anonymous - 23-01-2013, 20:24

paul_pivo napisał/a:
marcinzam napisał/a:

tą znam , pewnie jak większość nie polecam


Marcin, a masz jakieś info o tych SRline'ach? Przekopałem całe forum galantów w szukajce, wyskoczyły 3 tematy. Przeglądnąłem wszystkie i niby dwie osoby założyły wahacze tej firmy około półtora roku temu, nie było postów oceniających. Pisali, że jeżdżą i OK (ale to zaraz po założeniu to się nie liczy). Jakby było coś nie tak, może by skrobnęli na forum coś o nich...

Jedyne co mnie martwi to związek tych SRline z POLCARem :/



ja założyłem sh moim zdaniem są w porządku, wykonanie ok są dosyć masywnie zrobione. nawet japanze mi je proponował. ale decyzja nalezy do ciebie

Hugo - 23-01-2013, 21:20

paul_pivo napisał/a:
Śruba bez nakrętki - czy można taką dopasować?
Użyjesz starej nakrętki i podkładki, stare nakrętki odkręcają się bez problemu. Jeżdżę na SRL ponad rok, zero problemów. Jakość wykonania OK.
marcinzam - 23-01-2013, 22:44

Hugo napisał/a:
paul_pivo napisał/a:
Śruba bez nakrętki - czy można taką dopasować?
Użyjesz starej nakrętki i podkładki, stare nakrętki odkręcają się bez problemu. Jeżdżę na SRL ponad rok, zero problemów. Jakość wykonania OK.


ale to nie jest SRL tylko SH chińczyk jak się patrzy

Krzysek - 23-01-2013, 22:46

Tam są nakrętki 10x1,25 jakby coś :) .
m6riano - 24-01-2013, 02:27

Gdzieś już było wałkowane że SH to producent a SRLine czy SRL to pakowacz...ogólnie ponoć trzeba robić tak że do wahaczy SH/SRL zakłada sie osłony sworznia od hujdaja +ew. tuleje poli i wszystko gra i buczy
paul_pivo - 24-01-2013, 08:33

Hugo napisał/a:
Jeżdżę na SRL ponad rok, zero problemów..


Hugo a pakowałeś tam jakieś inne rzeczy, typu inne tuleje itp (jak pisze m6riano), czy to co było w zestawie SRL??

Hugo - 24-01-2013, 13:00

To co było w zestawie SRL. Nic nie zmieniałem, żadnych osłon sworzni, tulei itp.
paul_pivo - 24-01-2013, 16:34

A słyszeliście kiedyś o jakimś smarze (coś z tym stylu) o konsystencji miodu, który pakuje się pod gumę od sworznia, który sporo wydłuża ich trwałość. Właśnie rozmawiałem z gościem, który to stosował i przejechał 70kkm na chińszczyźnie. Smar ten nazywał się jakoś WIND czy coś z tym stylu...
igi19851 - 26-01-2013, 22:09

chlopaki czy nie robi roznicy ze wahacze na tyl sa od kombii 2.5 V6 ?? ja mam sedana 2.0 SE .problem mam identyczny jak polowa z Was.auto plywa masakrycznie na koleinach sniegu deszczu itp.opony wykluczam zostaja amory i wahacze.w poprzednim galu winne byly amorki.oczywiscie wskazania zawsze sa super i niby oki.widze ze wszedzie to samo hehe. na stacji diagnostycznej zawsze jest ok. nie wiem od czego zaczac bo kupie na tyl amorki kayaby(sa najlepsze sprawdzone ) i sie okarze ze nie pomoze i trzeba bedzie robic tuleje lub wymienic cale wahacze.sam juz nie wiem.na koniec ustawie katy
marcinzam - 26-01-2013, 23:27

igi19851 napisał/a:
chlopaki czy nie robi roznicy ze wahacze na tyl sa od kombii 2.5 V6 ?? ja mam sedana 2.0 SE .problem mam identyczny jak polowa z Was.auto plywa masakrycznie na koleinach sniegu deszczu itp.opony wykluczam zostaja amory i wahacze.w poprzednim galu winne byly amorki.oczywiscie wskazania zawsze sa super i niby oki.widze ze wszedzie to samo hehe. na stacji diagnostycznej zawsze jest ok. nie wiem od czego zaczac bo kupie na tyl amorki kayaby(sa najlepsze sprawdzone ) i sie okarze ze nie pomoze i trzeba bedzie robic tuleje lub wymienic cale wahacze.sam juz nie wiem.na koniec ustawie katy


najlepiej zrobić kompletne zawieszenie tył i masz pewność ,same amorki to raczej za mało

Anonymous - 27-01-2013, 12:23

u mnie wystarczyły same amorki po wymianie wszystko ustało jechało się znakomicie. ale ze miałem już zakupione wahacze i śruby to zrobiłem całość ale nie było to konieczne, dlatego zaczął bym od amorków pozdrawiam


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group