To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Różnice Sport Edition vs. Avance

sveno - 03-07-2015, 11:42

Aluminiowa konsola była w SE. Ogólnie ciężko o konsole do manualnej klimy, bo większość Galantów miała automatyczną.
Szukajcie a znajdziecie (nie podcinam skrzydeł, ale szczerze powiem: ciężko będzie).

Zawsze jest drugie wyjście: malowanie swojej.

tresorex - 03-07-2015, 12:55

Albo można założyć klimatronik ;)
kabar - 03-07-2015, 14:20

Aluminiowo podobne okleiny były z tego co kojarzę w Sporcie. Avance ma taki czarno-niebieski marmurek.
sampler - 03-07-2015, 14:32

w Avance był jeszcze szary grafit oprócz marmurka
artufcb - 04-07-2015, 00:48

Chętnie bym założył klimatronik ale z tego co czytałem to gra nie warta świeczki. Potrzeba dużo pracy, pieniędzy, dlubania. Ogólnie bez sensu
tresorex - 05-07-2015, 13:40

Myślę, że jakbyś dobrze poszukał to części kupisz za max 200zł, jak się znasz na elektryce i potrafisz odkręcić deskę z auta to zrobisz samemu :D

Ja z kolegą z coltmanii zrobiliśmy klimatronik w colcie CA metodą prób i błędów, a w CA nigdy klimatronik nie występował. W galu masz wszystko gotowe, wystarczy kupić 2 puszki, panel i wiązkę i wszystko będzie działać :)

artufcb - 05-07-2015, 23:37

Wszystkie elementy których nie ma w ręcznej klimatyzacji montowane są do deski czy ściany grodziowej? Jest taka możliwość ze podmieniam tylko całe deski i wszystko mam zamontowane? Masz gdzieś jakaś ciekawa instrukcje? Myślę że gdybym się zawzial to bym sobie poradził. Tylko musiałbym mieć dokładna instrukcje co gdzie i do czego
tresorex - 06-07-2015, 15:10

Do ściany grodziowej. Są to 2 puszki. Jedna z wentylatorem a druga do kierowania nawiewami. Niestety trzeba odłączyć nagrzewnice żeby wszystko zdemontować oraz całą deskę rozdzielczą. Nie trzeba rozbierać klimy więc odpada kłopot ze spuszczaniem i nabijaniem gazu :) Jeśli masz teraz elektroniczny przycisk do zmiany wewnętrzny/zewnętrzny obieg to wymieniasz tylko jedną puszkę. Do tego panel i kawałek wiązki który wpinasz tylko plusem i minusem w do auta :)
Witek vel Mysza - 07-07-2015, 09:31

Ja bym w życiu nie zamienił ręcznej na klimatronik. Bajer niby, ale mądry program żeby to miało, to się nie da. A korbę jak nastawisz, tak wieje. Bez zawieszek, resetów, czujników, paneli i innych cudów. No ale co kto lubi.
komarsnk - 07-07-2015, 10:21

To fakt - wygląd wyglądem ale z dokładnością pracy to ma niewiele wspólnego niestety :(
Hugo - 07-07-2015, 11:20

Niby tak, ale w klimatroniku możesz sobie sterować ręcznie również, tak samo jak w manualnej klimie, dodajac do tego fakt, że w EA klimatronik jest całkowicie niezawodny (poza wypadającymi ząbkami w jednym z silniczków nawiewu-choć ja się nigdy z tym nie spotkałem) to fajna sprawa.
komarsnk - 07-07-2015, 11:25

Hugo napisał/a:
w klimatroniku możesz sobie sterować ręcznie również, tak samo jak w manualnej klimie

Ale sam przyznasz, że ustawienie właściwej temperatury nadmuchu graniczy z cudem. Zawsze po chwili jest albo za zimno albo za ciepło.

Hugo - 07-07-2015, 14:19

komarsnk napisał/a:
Ale sam przyznasz, że ustawienie właściwej temperatury nadmuchu graniczy z cudem. Zawsze po chwili jest albo za zimno albo za ciepło
Być może, nawet nie zwróciłem uwagi.
tresorex - 07-07-2015, 15:25

Z klimatronikiem jest tylko problem jak jest bardzo gorąco albo bardzo zimno. Wtedy będzie walił na maksa aż osiągnie żądaną temperaturę. Ale jak już ją osiągnie to zapomina się o konieczności robienia czegokolwiek przy panelu :) No i panelem można też sterować ręcznie jak zwykłym z korbkami. Ręczny panel chyba chwalą Ci co całe życie mieli auta z właśnie ręcznym ogrzewaniem, albo nie potrafią korzystać z klimatronika myląc informację na wyświetlaczu. Już się wielokrotnie spotkałem jak ktoś myślał, że jak się wyświetla 25 to z kratek ma lecieć 25 a mu leci jakieś gorące :lol:
A co do dokładności to zamontowałem sobie czujnik temperatury od UKP w rurce zaraz za czujnikiem klimatronika i często jest tak że różnica odczytów jest ok 0,5stopnia więc dokładność ma dobrą.

Witek vel Mysza - 07-07-2015, 17:31

Wracając do tematu wątku - podstawowa różnica jest taka, że Sport jest bardzo ładny, a Avance wręcz przeciwnie :) Jak dla mnie to przesadzone te zderzaki i dokładki. Ale co tam kto lubi, no hard feelings :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group