To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Reaktywacja Galanta - Wszyc

Wszyc - 05-02-2010, 19:41

No i GS'a dorwę za 4tyś zł włożę trochę kasy jeszcze w doprowadzenie silnika do dobrego stanu i będzie ok a GST lub GSXa to pewnie dorwę dopiero za 8-10tyś z zabitym turbo a silnik też będzie jeszcze potrzebował reaktywacji a ja student jestem heh :) myślę że wsadzi silnik od GSa bo mój ma dość odpicuje autko w środku na zewnątrz po za tym jestem młodym kierowcą 150KM starczy by woda sodowa nie uderzyła do głowy :D odpicuje to co mam i jeżeli zdam studia ułożę sobie życie i stwierdzę że mi mało to pomyślimy nad montażem 4x4 i uturbionego silnika :) bo marzenia marzeniami ale trochę trzeba realnie spojrzeć na portfel po za tym odciążę na dolocie i na wylocie 4G63 coś tam jeszcze pokombinuje i myślę że 170KM będzie :)
kamilek - 05-02-2010, 20:08

Kurcze, chłopaku, trzymam kciuki za Twój projekt i z całego serca życzę powodzenia :) Ja też niedawno rozmyślałem co by tu wstawić do E16 żeby to fajnie śmigało, ale stwierdziłem że nic nie będę wstawiał, będę dążył do 100% serii, a poza tym jeszcze nie słyszałem silniczka piękniej pracującego niż mój G64B za czasów świetności (na wolnych obrotach słyszałem tylko paski od wspomagania i alternatora, silniczka niet :) ). No ale Ty z tym swoim klekotem :D faktycznie masz co poprawiać po fabryce :P Powodzenia :)
Piwor - 05-02-2010, 20:09

Wszyc, spokojnie już 115 KM na benzynie w Cari potrafi dać frajdę. :) Pewnie, im więcej tym fajniej, ale nie ma co narzekać. :)
jacek11 - 05-02-2010, 21:12

Nawet nie pytam po co to wszystko :roll:
Z elektryką będzie dłubania zdaje się :wink:

Wszyc - 05-02-2010, 21:26

tylko z adaptacją wskaźników cała reszta przejdzie z eclipse bo u mnie w dieslu nie ma elektryki silnika nie ma kompów nie mam nawet immobilizera jak będę przekładał ze eclipse to dosłownie wszystko co jest w komorze silnika jedynie prócz wspomagania kierownicy i układu hamulcowego i pompy abs cała reszta żywcem z eclipse...

A po co to wszystko? nudzi mi się w domu hehe

Piwor - 05-02-2010, 21:42

Wszyc, o to właśnie chodzi. Przez moją Carismę kreuje mi się zawód. To przez nią pracuję w warsztacie. :P
viader - 06-02-2010, 03:10

A ja uważam, że te 150KM to będzie mało, w eclipse to niezabardzo jedzie, w galu też nie będzie. I nie liczyłbym na 170KM po zmianie dolotu i wydechu. Trzeba zacząć od tego, że mało który 4G63 trzyma serię...
Wszyc - 06-02-2010, 18:39

czyli mówisz że nie warto się bawić w to Twoim zdaniem od razu szukać lepiej uturbionego 4G63 :roll: no to wtedy swap by się przesuną na następny rok dopiero bo więcej kasy musiał bym zebrać ale może masz racje że jak szaleć to już sensownie
viader - 06-02-2010, 20:58

Uważam, że skoro i tak masz się bawić w swapa to lepiej odłożyć odrazu więcej kasy i ładować 4G63T, w międzyczasie możesz szukać dawcy 1G GST. Czasem na allegro pojawiają się jakieś truposzcza nawet po 2-3 tyś, byle skrzynia, napędy i elektryka były dobre, silnik można sobie wyremontować, turbo dać jakieś większe. Zwykłe 4G63 frajdy raczej nie daje (chyba, że w budzie wielkości colta), szkoda czasu i pieniędzy.

Jeśli mój misiek ma ze mną zostać na dłużej to też z czasem będę myślał o turbo.

Wszyc - 06-02-2010, 21:43

Dzięki wielkie zmieniłeś mój punkt patrzenia na te sprawę będę kombinował w tej sprawie...tym czasem budę doprowadzę do dobrego stanu by przeżyła taki zastrzyk mocy :D
viader - 08-02-2010, 08:06

Trzymam w takim razie kciuki za projekt. Ten model gala jest chyba najładniejszy, brak tylko naprawdę mocnego serca. Jeśli zrealizujesz plany to będzie naprawdę wyjątkowe auto.
Wszyc - 08-02-2010, 17:15

Byłem odwiedzić moje maleństwo na warsztacie intercooler okazał się pęknięty i olej który tam zawsze troche przez turbo się dostaje wylatywał na pas przedni z pękniętego intercoolera okazało się też że blachy wygięte przy wypadku zablokowały rurkę doprowadzającą powietrze do filtra wiec auto w sumie jechało tylko na tym powietrzu które dostało z odmy czyli już na przepalonym belka totalnie zniszczona i przegnita leci do mnie nowy zderzak z belką będzie założony od V6 czyli z lotką na dole :D nie mogłem się powstrzymać by takiego nie zamówić od razu też leci nowy prawy kierunek do mnie jak zobaczyłem miśka rozebranego się ucieszyłem pas przedni nie tknięty nawet ryski nie ma intercooler też zamówiłem :)
Wszyc - 09-02-2010, 15:56

Stan miśka opłakany był strasznie z tyłu pół progu wraz z nadkolem idzie do wywalenia reperaturek nie ma blacharz będzie robił to sam :shock: podziwiam człowieka miałbym obiekcje do tego gdybym nie widział co koleś dotychczas zrobił, z przodu tylko resztki miśka zostały a koleś prawie kompletny przód odbudowuje i po przyjrzeniu się bliżej sprawie nie mam obaw żadnych co do bezpieczeństwa główne elementy nośne są całe + jego staranna robota dla mnie gicior ( no wiadomo z dupy kanarka też nie zrobimy trzeba by ogołocić miśka o samej ramy wypiaskować całego wyciąć nawet lekko wygięte blachy i wtedy było by pięknie ale takie rzeczy tylko za oceanem heh :D )

Ogólnie jestem zadowolony bardzo tylko boję się pytać o cenę :D jak nie będę się dłużej odzywać na forum to znaczy że dostałem rachunek i dostałem zawału serca :D


jacek11 - 09-02-2010, 18:10

Wydaje mi się,że i tak będziesz musiał wyjąć fotele,i dywany.Skoro będzie spawał progi,to na pewno się nakopci do wnętrza.Tapicerka złapie zapach dymu,a to ciężko wytępić.
Przy okazji,można wyprać dywan,a potem pachnący do środka zapodać :)

Wszyc - 11-02-2010, 18:23

zmieni się trochę wizerunek miśka dostanie zderzak z lotką od V6 i będzie trzeba zrobić otwory pod spryskiwacze reflektorów no i dostanie inny intercooler też po przejściach ale miejmy nadzieje że szczelny w sumie zderzak też sfatygowany ale cóż jak sie kasy nie ma to sie nie marudzi




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group