[97-04]Galant EAxA/W - [FAQ] LPG w Galancie EAxx
win_p - 15-08-2008, 00:51
No co to to fakt, ale twoj wynik jest na klimie? A i ja mam jeszcze automatyczna skrzynie ponoc to tez wplywa na wieksze spalanie. Ty masz automat czy manual?
deejay - 15-08-2008, 11:59
Ze skrzynią automatyczna tolerancja w spalaniu tj. do 1,5 /L 100km
Anonymous - 15-08-2008, 14:07
win_p napisał/a: | teraz 15 lpg i tez mam tylko 4 cylindry | mnie V6 w ostatnim cyklu wzial 15 l jezdzac na klimie caly czas i od swiatel do swiatel zero prostej powyzej 1km i raz zdazylo mi sie zaszalec na odcinku 3km po przelaczeniu na tiptronika (w zasadzie bylo tylko 1 but 2 but 3 na moment i hamowanie i znowu ) (instalka Landi Renzo)
revia - 20-11-2008, 22:13
Witam serdecznie
Jestem nowy i przeglądam forum. Szczęśliwym nabywcą 1997 v6 24v kombi jestem od miesiąca (ale historię i zdjęcia w innym temacie). Mam założony gaz sekwencyjny stak 300 sprawuje się nieźle poza jednym wyjątkiem:
podczas jazdy na lpg i przyhamowaniu będź zdjęciu nogi z gazu auto na kilka sekund przechodzi na benzynę po czym wraca na gaz. Wyjaśnię że praca na benzynie i na gazie równomierna jakby nic się nie zmieniało.
A teraz wytłumaczenie gazownika "nie miał zkąd wziąć impulsu więc podpiął pod wtryski a one maja przerwę gdy hamujesz silnikiem i tak będzie. Niestety mój kolega mechanik po badaniu oscyloskopem potwierdził jego słowa. Też tak macie. Pozdrawiam
tomekrvf - 20-11-2008, 22:37
revia napisał/a: | A teraz wytłumaczenie gazownika "nie miał zkąd wziąć impulsu więc podpiął pod wtryski a one maja przerwę gdy hamujesz silnikiem i tak będzie. Niestety mój kolega mechanik po badaniu oscyloskopem potwierdził jego słowa. Też tak macie. Pozdrawiam |
Nie wiedział skąd wziąć sygnał obrotów? Przecież są dwa czujniki prędkości obrotowej w V6. Ja podpiąłem się pod czujnik połozenia wału korbowego.
revia - 21-11-2008, 13:13
"Nie wiedział skąd wziąć sygnał obrotów? Przecież są dwa czujniki prędkości obrotowej w V6. Ja podpiąłem się pod czujnik połozenia wału korbowego."
No tak ale on ma 6V a potrzebne jest 12 V. Przestawiłeś to w komputerze.
Marcino - 23-11-2008, 23:16
revia napisał/a: | "nie miał zkąd wziąć impulsu więc podpiął pod wtryski a one maja przerwę gdy hamujesz silnikiem i tak będzie. Niestety mój kolega mechanik po badaniu oscyloskopem potwierdził jego słowa. Też tak macie |
TO jakiś kiepski mechanik skoro nie wiedział. Ja sie nie znam na elektryce za bardzo ale z moim stagiem nie było kłopotów. Tzn ja mam normalnie... co to za jazda kiedy przechodzi z kazdym zdjęciem nogi z gazy na PB.
t.o - 25-11-2008, 14:12
revia napisał/a: | Witam serdecznie
Jestem nowy i przeglądam forum. Szczęśliwym nabywcą 1997 v6 24v kombi jestem od miesiąca (ale historię i zdjęcia w innym temacie). Mam założony gaz sekwencyjny stak 300 sprawuje się nieźle poza jednym wyjątkiem:
podczas jazdy na lpg i przyhamowaniu będź zdjęciu nogi z gazu auto na kilka sekund przechodzi na benzynę po czym wraca na gaz. Wyjaśnię że praca na benzynie i na gazie równomierna jakby nic się nie zmieniało.
A teraz wytłumaczenie gazownika "nie miał zkąd wziąć impulsu więc podpiął pod wtryski a one maja przerwę gdy hamujesz silnikiem i tak będzie. Niestety mój kolega mechanik po badaniu oscyloskopem potwierdził jego słowa. Też tak macie. Pozdrawiam |
Nie, my jesteśmy normalni i NIE MAMY TAK
Lepiej podjedź do mechanika i powiedz mu, żeby nie robił z Ciebie idioty
wmawiając takie rzeczy klientowi.
Tyle lat już funkcjonuje LPG a jednak zawsze znajdzie się jakiś "super-monter"
który szuka naiwniaków a winą wszystkiego jest jego niewiedza.
revia - 25-11-2008, 20:10
t.o napisał/a: | revia napisał/a: | Witam serdecznie
Jestem nowy i przeglądam forum. Szczęśliwym nabywcą 1997 v6 24v kombi jestem od miesiąca (ale historię i zdjęcia w innym temacie). Mam założony gaz sekwencyjny stak 300 sprawuje się nieźle poza jednym wyjątkiem:
podczas jazdy na lpg i przyhamowaniu będź zdjęciu nogi z gazu auto na kilka sekund przechodzi na benzynę po czym wraca na gaz. Wyjaśnię że praca na benzynie i na gazie równomierna jakby nic się nie zmieniało.
A teraz wytłumaczenie gazownika "nie miał zkąd wziąć impulsu więc podpiął pod wtryski a one maja przerwę gdy hamujesz silnikiem i tak będzie. Niestety mój kolega mechanik po badaniu oscyloskopem potwierdził jego słowa. Też tak macie. Pozdrawiam |
Nie, my jesteśmy normalni i NIE MAMY TAK
Lepiej podjedź do mechanika i powiedz mu, żeby nie robił z Ciebie idioty
wmawiając takie rzeczy klientowi.
Tyle lat już funkcjonuje LPG a jednak zawsze znajdzie się jakiś "super-monter"
który szuka naiwniaków a winą wszystkiego jest jego niewiedza. | No tak jesteście normalni , ale kolego może podasz propozycję rozwiązania problemu.
Marcino - 25-11-2008, 22:06
Cytat: | No tak jesteście normalni , ale kolego może podasz propozycję rozwiązania problemu. |
Zadzwoń do dobrego zakładu LPG i powiedz ze ci tak ktos spartolił. moze powiedzą co trzeba zrobić. A jak nie powiedzą zadzwoń do firmy AC - która produkuje staga, oni tam powinni pomóc.
tosztotomasz - 26-11-2008, 12:45
Podłączę się do tematu. Jestem właśnie świeżo po gazowaniu mojego V6 i jestem ciekaw, czy ktoś jeszcze miał takie problemy. Otóż założony został Stag 300, Valteki i Tomasetto. Montaż w mniejszym lub większym stopniu bez problemu, mapy i tu zonk. Na wolnych obrotach trzeci cylinder nie pracuje jak należy, falują obroty, a sam cylinder pracuje lub nie. Nigdzie nie wyczytałem na forum żeby ktoś chwalił sie takimi problemami, a sprawa jak się okazało powinna wystąpić właściwie w każdym przypadku. Okazało się, że układ recyrkulacji wali prosto w ten trzeci cylinder, przez co dostaje on zdecydowanie więcej "powietrza" niż pozostałe dwa. Jak tłumaczył mi gazownik, na benzynie problemu nie ma, ponieważ wtryski są umieszczone bliżej i w jakiś sposób się to kompensuje, natomiast z wtryskami gazu już jest gorzej bo z definicji nie mogą być w tym samym miejscu - stąd ten problem.
Czy ktoś z was spotkał się z takim problemem i jak zostało to rozwiązane? W moim przypadki pomogło zaślepienie wspomnianego dojścia i puszczenie gazów innym obiegiem, choć gazownik obiecał, że jeszcze poszuka, czy nie byłoby lepszego rozwiązania.
Anonymous - 26-11-2008, 17:40
Daj fotkę jak wygląda instalacja u Ciebie. Tak z ciekawości pytam, bo nikt nie pisał o takich problemach.
Anonymous - 26-11-2008, 18:32
Witam, witam Inspektorze:) Twój Galancik jest boski:) A mój Misio jak znalazł się na podwórku u mechanika przestał piszczeć;) I co zrobić??? Znów wyszłam na przewrażliwioną blondynkę;)
Marcino - 26-11-2008, 21:10
Wiola napisał/a: | Witam, witam Inspektorze:) Twój Galancik jest boski:) A mój Misio jak znalazł się na podwórku u mechanika przestał piszczeć;) I co zrobić??? Znów wyszłam na przewrażliwioną blondynkę;) |
Witaj Wiola.. czy ty też chcesz cari zagazować...::)))) hehe
A co do trzeciego cylindra... gdzie masz umieszcone wtryski?
Ja mam tak zamocowane
wszystkie odmy sa tak jak w orginale, wszytko smiga jak trzeba...:)
tosztotomasz - 26-11-2008, 21:47
Marcino napisał/a: | A co do trzeciego cylindra... gdzie masz umieszcone wtryski? |
no u mnie jest inaczej - z przodu jak widać, z tyłu za kolektorem
 
|
|
|