Nasze nieMiśki ;-) - BMW 320d Touring
Matejko - 17-08-2010, 12:23
Cytat: | nie ma sensu kupowac 323i , jak tyle samo pali co 328i i 330i:) |
328i zadziwia spalaniem i to w te dobra strone potrafi nawet w trasie przy nie bardzo spokojnej jezdzie wciagnac 8-8,5l/100km
Krzyzak - 17-08-2010, 14:17
w końcu 323 to 2.5 litra a nie 2.3 - tylko nazwa w celach sprzedażowych taka a nie inna...
Fragu - 17-08-2010, 14:19
Krzyzak, a im nowsze bejce tym bardziej zakręcone to nazewnictwo
rosomak1983 - 17-08-2010, 15:31
Jesli takie sa koszty utrzymania tego auta to współczuje.... chyba ze Twój egzemplarz taki pechowy. ??
Anonymous - 17-08-2010, 15:51
a czego tu wspolczuc, wiekszosc gratow to zwykle czesci eksploatacyjne,
mkm - 17-08-2010, 18:16
deenbe napisał/a: |
nie ma sensu kupowac 323i , jak tyle samo pali co 328i i 330i:) |
To jest zabawne w BMW.
Oni tak maja "od zawsze" Pamietam jaki byłem wsciekły gdy okazało sie, ze moja 315 pali wiecej niz 323 kolegi (mowa o E21)
Jeszcze gdyby tylko ubezpieczenie od wiekszych pojemnosci było tansze...
Anonymous - 18-08-2010, 12:50
arturro napisał/a: | a czego tu wspolczuc, wiekszosc gratow to zwykle czesci eksploatacyjne, |
dokladnie
j-rules - 18-08-2010, 18:31
jak to czego wpsolczuc? Cen tych czesci
rosomak1983 - 18-08-2010, 19:00
j-rules napisał/a: | Cen tych czesci |
albo tych wtrysków co sa czescia ekspolatacyjna w BMW
Anonymous - 18-08-2010, 19:03
j-rules napisał/a: | jak to czego wpsolczuc? Cen tych czesci |
no tak, najlepiej zeby wszystko bylo rozdawane za darmo,
jest okreslone auto w okreslonej klasie wiec ceny jego eksploatacji tez sa okreslone.
rosomak1983 napisał/a: | albo tych wtrysków co sa czescia ekspolatacyjna w BMW |
w dobie nowoczesnych aut takie rzeczy jak turbo czy wtryski sa juz teoretycznie czescia eksploatacyjna.
rosomak1983 - 18-08-2010, 19:15
arturro napisał/a: | w dobie nowoczesnych aut |
wiec ja zyje dobe wstecz w swiecie prawdziwych aut i zostane tam póki sie tylko da...
POZDRO
pyjte - 18-08-2010, 19:22
Cytat: | -rules napisał/a:
jak to czego wpsolczuc? Cen tych czesci
no tak, najlepiej zeby wszystko bylo rozdawane za darmo,
jest okreslone auto w okreslonej klasie wiec ceny jego eksploatacji tez sa okreslone.
rosomak1983 napisał/a:
albo tych wtrysków co sa czescia ekspolatacyjna w BMW
w dobie nowoczesnych aut takie rzeczy jak turbo czy wtryski sa juz teoretycznie czescia eksploatacyjna.
_________________ |
Dobrze ujęte "teoretycznie"- serwisy ASO najczęściej tak właśnie traktują tą część tzn. wtryski i turbo. Niestety właściciele takich samochodów najczęściej już nie. Często mi się zdarza widzieć jak "płaczą" gdy widzą rachunek z ASO za wymiany tych elementów, chociaż za auto wywalili kilkaset tysięcy złotych.
W związku z niedalekim wejściem normy Euro 5 będzie jeszcze gorzej- diesle będą musiały być wyposażone w filtr cząstek stałych, który konstrukcyjnie nie nadaje się do jazdy po mieście. Koszt wymiany filtra jest astronomiczny.
Wydaje mi się że diesle powoli będą odchodzić do lamusa
j-rules - 18-08-2010, 19:37
arturro, doskonale rozumiem, mimo to ceny czesci sa duze - wiec nalezy ich w jakims stopniu wsplczuc. Przeciez nie moge ich zazdroscic
A co do tych wtryskow, no coz, masz generalnie racje i zupelnie by mnie ten temat nie dziwil gdybysmy gadali o fordzie, oplu, fiacie, jednak zgodzisz sie ze BMW to powinna byc nieco inna półka, nie tylko cenowa ale i wytrzymalosciowa? Jak tak to widze.
JEdnak generalnie sie zgadzam z tą smutną czescia Twojego posta
rosomak1983 - 18-08-2010, 21:20
j-rules napisał/a: | Przeciez nie moge ich zazdroscic |
heh no dokładnie
Doliczajac spadek wartosci to kupno nowszych aut to niezły nonsens...
Ja rozgladam sie wstecz za C50 lub C60 jako drugie autko
Anonymous - 18-08-2010, 21:54
j-rules napisał/a: | arturro, doskonale rozumiem, mimo to ceny czesci sa duze - wiec nalezy ich w jakims stopniu wsplczuc. Przeciez nie moge ich zazdroscic |
ja zadroszcze np. takiemu wlascicielowi Verona ze musi placic za komplet opon prawie 90tys zl i je wymieniac co 7tys km, zazdroszcze mu ze za przeglad musi placic ok 104tys zl.
podobnie jest z audi mercem, bmw itd. itd. itd. tylko w duzo, duzo, duzo mniejszej skali,
cos za cos.
o wspolczuciu moznaby pisac gdyby za ta samo czesc deenbe w Gdansku musialby zaplacic np. 50% wiecej niz Ty w Tarnowie, a tak poprostu czesci do jego auta tyle kosztuja.
|
|
|