To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - RALLIART-y łączcie się!!!

przem4 - 07-04-2011, 03:47

Witam ponawiam pytanie czy ktoś może mi powiedzieć jak wygląda box ralliart i gdzie typowo serwis montuje to??????-w moim aucie koło akumulatora nic nie widze
a auto "wyszło z salonu jako 170KM"??????-GDZIE TEGO SZUKAĆ/JAK WYGLĄDA
Dzięki czekam na wskazówki.

13zbyszek13 - 07-04-2011, 08:39

rezon napisał/a:
Jak będziesz na hamowni to sprawdź i mapy i raliarta


Zeby sprawdzić na hamowni reali art trzeba włączyć go w tryb servisowy / jest to ściśle strzeżona tajemnica przez ASO /

patrycjuszek - 07-04-2011, 08:59

Zamiast BOXa z ASO za 5000 pln to poczekałbym trochę, aż ktoś rozbije nowego Outka 2,2 MIVEC DID 177 PS :finga: , kupił bym nowego diesla zrobił swapa a stary silnik VW sprzedał.
380 nM przy 2000 obr to dobry wynik i nie takie duże nakłady. :twisted:

rezon - 07-04-2011, 09:07

patrycjuszek napisał/a:
Zamiast BOXa z ASO za 5000 pln to poczekałbym trochę, aż ktoś rozbije nowego Outka 2,2 MIVEC DID 177 PS , kupił bym nowego diesla zrobił swapa a stary silnik VW sprzedał.
380 nM przy 2000 obr to dobry wynik i nie takie duże nakłady.
Chyba nie wiesz o czym piszesz. swap silnika to rzeźbiarstwo i to nie małe - począwszy od jego mocowań często różnych, poprzez takie drobiazgi jak sprzęgło, przełożenia skrzyni, itd....
patrycjuszek - 07-04-2011, 09:24

Moim zdaniem w dobie oszczędności MITSU dało tą samą skrzynie, sprzęgło i mocowania silnika są takie same. Ale mogę się mylić.
Jeżeli jest tak jak piszesz to taki swap to druciarstwo, ale jak jet mało zmian to wystarczy wymienić silnik ecu i intalację silnika.

michu300 - 07-04-2011, 09:39

Na razie skończyło się na tym, że zadzwonił do mnie miły Pan z Plichty w Gdyni i zapytał czy ma zamawiać dla mnie Ralliarta :lol: Na moją prośbę, że chciałbym najpierw przetestować na jeździe próbnej trochę się zmartwił i powiedział, że jeszcze do mnie zadzwoni jak zorganizuje takie auto.
rezon - 07-04-2011, 09:39

patrycjuszek napisał/a:
oim zdaniem w dobie oszczędności MITSU dało tą samą skrzynie, sprzęgło i mocowania silnika są takie same. Ale mogę się mylić.
Jeżeli jest tak jak piszesz to taki swap to druciarstwo, ale jak jet mało zmian to wystarczy wymienić silnik ecu i intalację silnika.
W dobie oszczędności (np. brak mat tłumiących i włożenie styropianu) sprzęgło w 2.2HDI jest inne niż w 2.0TDI. Były próby swap'owania Octavii 1,6 na 2.0 albo 1.8t. Jakoś entuzjazmu nie było na forum nie było, a raczej propozycje sprzedaj 1,6 i kup 2.0. Nawet półosie często były inne z jednej strony.
patrycjuszek - 07-04-2011, 09:49

Nie mieszaj - HDI to silnik koncernu PSA i skrzynia PSA a ja piszę o 2,2 MIVEC DID koncerny Mitsu i skrzyni Mitsu 6-bigowej.
rezon - 07-04-2011, 15:14

patrycjuszek napisał/a:
Nie mieszaj - HDI to silnik koncernu PSA i skrzynia PSA a ja piszę o 2,2 MIVEC DID koncerny Mitsu i skrzyni Mitsu 6-bigowej.
Nie mieszam, tylko pokazuję Ci, że w dobie oszczędności zastosowano kilka lat temu różne podzespoły w Outlanderze z różnymi silnikami. Różne są również koła dwumasowe i kilka innych rzeczy. Nadal uważasz, że aby zamienić silnik 2.0 z VW na silnik 2.2 Mitsu wystarczy po prostu wyjąć jeden i włożyć drugi czy tylko piszesz aby pisać?
Muciek - 07-04-2011, 15:33

przem4 napisał/a:
Witam ponawiam pytanie czy ktoś może mi powiedzieć jak wygląda box ralliart i gdzie typowo serwis montuje to??????-w moim aucie koło akumulatora nic nie widze
a auto "wyszło z salonu jako 170KM"??????-GDZIE TEGO SZUKAĆ/JAK WYGLĄDA
Dzięki czekam na wskazówki.


http://forum.mitsumaniaki...t=60002&start=0 W tym temacie mniej/więcej na środku kolega wkleił zdjęcia Box'a, a jeśli nie ma i auto ma 170KM to na 90% jest to mapa, bo Box ma ok. 167 niby jak jest nowy :)

K.K - 08-04-2011, 15:12

Mam do sprzedania ori boxa zdemontowanego ode mnie z auta. Jak ktoś jest zainteresowany to proszę na priva. Boxa zakupiłem w serwisie za 4 tyś
joachim69 - 08-04-2011, 15:56

patrycjuszek napisał/a:
Moim zdaniem w dobie oszczędności MITSU dało tą samą skrzynie, sprzęgło i mocowania silnika są takie same. Ale mogę się mylić.
Jeżeli jest tak jak piszesz to taki swap to druciarstwo, ale jak jet mało zmian to wystarczy wymienić silnik ecu i intalację silnika.
o czym Ty piszesz kolego??? jakie ecu jaką instalacje , w silniku 2.2 mivec jest inna głowica kolektor , wszystko jest inne i nic nie przełożysz szczególnie patrząc na ceny części.
13zbyszek13 - 08-04-2011, 20:17

przem4 napisał/a:
Witam ponawiam pytanie czy ktoś może mi powiedzieć jak wygląda box ralliart i gdzie typowo serwis montuje to??????-w moim aucie koło akumulatora nic nie widze
a auto "wyszło z salonu jako 170KM"??????-GDZIE TEGO SZUKAĆ/JAK WYGLĄDA
Dzięki czekam na wskazówki.


[url=http://img39.imagesh....th.jpg]Obrazek[/URL]

[url=http://img24.imagesh....th.jpg]Obrazek[/URL]

[url=http://img718.images....th.jpg]Obrazek[/URL]

przem4 - 08-04-2011, 21:11

Witam uprzejmie dziękuję za fotki Ralliart-a.
Okazało się że auto ma od nowości zamontowany ten box.
(choć miejsce montażu budzi spore wątpliwości)

anoskrk - 31-07-2011, 16:36

U mnie bez Ralliart-a muł i tyle z tym ustrojstem czuc różnice:]


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group