To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Misiu colt 1,3 :)

jacek11 - 04-07-2010, 23:16

Jeśli to jest sreberko żaroodporne,to możesz malować. :)
pawliku - 04-07-2010, 23:21

niby do 800st.
jkrzysztof80 - 04-07-2010, 23:53

pawliku, silnik się świeci w porównaniu do mojego :D (nie czyściłem od czasu pobytu w Polsce)
pawliku - 05-07-2010, 00:03

jkrzysztof80 napisał/a:
pawliku, silnik się świeci w porównaniu do mojego
ale na żywo oprócz tych plastików dokładnie wymytych z kurzu i potraktowanych plakiem nie widać zabardzo różnicy po tym jak wyglądał wczesniej.. no jedyne co mi wyszło to wymycie komory silnika (wiecie o co chodzi? :P :P ) oczywiscie tam gdzie wlazła gąbka i szczoteczka no i szmatka bo wczesniej to wszędzie to było z oleju :P
mkm - 05-07-2010, 15:26

pawliku, miej tylko swiadomosc, ze to co zaczales robic w komorze to najczesciej wytykane proby "picowania" wiec ostroznie :mrgreen:
pawliku - 06-07-2010, 00:10

Tak Tak wiem :P ale to dla mojej własnej satysfakcji :D nie lubie mieć w aucie ufajdanego nawet 1mm :P :lol:
pawliku - 07-07-2010, 23:51

no wkoncu sie dorwałem do tej srebrzanki i pomalowałem bębny, tłumik, i osłonę kolektora :P jeszcze czeka mnie pomalowanie zacisków z przodu ale to dobiero jak bede miał wkoncu te blachy osłaniające tarczę ...

tewy tył :















Prawy tył:









Tłumik:









Osłona:



tu mi się zrobił duży zaciek ale jutro z rana jeszcze taz sciągne osłonę przejade ją papierem sciernym i pomaluję :)



a tu tak na koniec: :P


mkm - 08-07-2010, 12:20

pawliku, do przykrecenia oslony, załoz nowe wieksze podkladki. Bedzie wygladac estetyczniej.
pawliku - 08-07-2010, 16:28

mkm chciałem dać trzy jednakowe ale znalazłem tylko 2 :P jak znajde trzecią taką samą podkładkę to dołożę :) a wogółe to by się tą osłonę przydało zmienic bo trochu zgnita jest :lol:
Anonymous - 08-07-2010, 18:16

Chochliku troche cie zmartwie :D
Jezeli pomalowałeś bębny farbą żaroodporną to niestety nie na długo bo ona sie nie trzyma za bardzo rdzy,najlepsza na takie rzeczy jest Hammerite.
Jezeli chodzi o tą osłone to bedzie sie trzymać ta srebrzanka bo tez malowałem.
A druga sprawa to obrotomierz,o ile w CA0 jest to P&P to w CJ0 już nie jest tak łatwo,jezeli fabrycznie nie było to nie beda działac zegary z obrotomierzem.
Prawdopodobnie bedziesz musiał pociągnąc jakis kabelek np. od alternatora zeby działało.
Chociaz nie sprawdziłem tego osobiscie,a wyczytałem na forum.

pawliku - 08-07-2010, 18:46

adamovicius napisał/a:
Jezeli pomalowałeś bębny farbą żaroodporną to niestety nie na długo bo ona sie nie trzyma za bardzo rdzy
phi to pomaluje znowu :P :D

adamovicius napisał/a:
A druga sprawa to obrotomierz,o ile w CA0 jest to P&P to w CJ0 już nie jest tak łatwo,jezeli fabrycznie nie było to nie beda działac zegary z obrotomierzem.
Prawdopodobnie bedziesz musiał pociągnąc jakis kabelek np. od alternatora zeby działało.
Chociaz nie sprawdziłem tego osobiscie,a wyczytałem na forum.
z tego co ja wiem bedzie działać P&P :P bo osoba od której kupuję zegary nic nie wspominała o tym żeby jakiś kabelek dorabiała :P a nawet jeżeli nie bedzie działać to nie jest to tak duża kwota żebym potem płakał że nie działają :P
Anonymous - 08-07-2010, 18:53

Osoba ,która sprzedaje zawsze ci powie,że bedzie cacy :D
Były wersje 1.3 z obrotkiem i bez,zobaczymy czy zadziała :D

rosomak1983 - 08-07-2010, 18:56

pawliku napisał/a:
a jak z kolektorami też mogę je psiknąć?

z wydechowego odpadnie

jacek11 - 08-07-2010, 23:38

rosomak1983 napisał/a:
z wydechowego odpadnie

Trening czyni mistrza :D

pawliku - 08-07-2010, 23:58

bo jak sie wkurze to z rana otworze maske i bede psikał po całym silniku :D :lol:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group