Nasze Miśki - Misiu colt 1,3 :)
jacek11 - 04-07-2010, 23:16
Jeśli to jest sreberko żaroodporne,to możesz malować.
pawliku - 04-07-2010, 23:21
niby do 800st.
jkrzysztof80 - 04-07-2010, 23:53
pawliku, silnik się świeci w porównaniu do mojego (nie czyściłem od czasu pobytu w Polsce)
pawliku - 05-07-2010, 00:03
jkrzysztof80 napisał/a: | pawliku, silnik się świeci w porównaniu do mojego | ale na żywo oprócz tych plastików dokładnie wymytych z kurzu i potraktowanych plakiem nie widać zabardzo różnicy po tym jak wyglądał wczesniej.. no jedyne co mi wyszło to wymycie komory silnika (wiecie o co chodzi? ) oczywiscie tam gdzie wlazła gąbka i szczoteczka no i szmatka bo wczesniej to wszędzie to było z oleju
mkm - 05-07-2010, 15:26
pawliku, miej tylko swiadomosc, ze to co zaczales robic w komorze to najczesciej wytykane proby "picowania" wiec ostroznie
pawliku - 06-07-2010, 00:10
Tak Tak wiem ale to dla mojej własnej satysfakcji nie lubie mieć w aucie ufajdanego nawet 1mm
pawliku - 07-07-2010, 23:51
no wkoncu sie dorwałem do tej srebrzanki i pomalowałem bębny, tłumik, i osłonę kolektora jeszcze czeka mnie pomalowanie zacisków z przodu ale to dobiero jak bede miał wkoncu te blachy osłaniające tarczę ...
tewy tył :
Prawy tył:
Tłumik:
Osłona:
tu mi się zrobił duży zaciek ale jutro z rana jeszcze taz sciągne osłonę przejade ją papierem sciernym i pomaluję
a tu tak na koniec:
mkm - 08-07-2010, 12:20
pawliku, do przykrecenia oslony, załoz nowe wieksze podkladki. Bedzie wygladac estetyczniej.
pawliku - 08-07-2010, 16:28
mkm chciałem dać trzy jednakowe ale znalazłem tylko 2 jak znajde trzecią taką samą podkładkę to dołożę a wogółe to by się tą osłonę przydało zmienic bo trochu zgnita jest
Anonymous - 08-07-2010, 18:16
Chochliku troche cie zmartwie
Jezeli pomalowałeś bębny farbą żaroodporną to niestety nie na długo bo ona sie nie trzyma za bardzo rdzy,najlepsza na takie rzeczy jest Hammerite.
Jezeli chodzi o tą osłone to bedzie sie trzymać ta srebrzanka bo tez malowałem.
A druga sprawa to obrotomierz,o ile w CA0 jest to P&P to w CJ0 już nie jest tak łatwo,jezeli fabrycznie nie było to nie beda działac zegary z obrotomierzem.
Prawdopodobnie bedziesz musiał pociągnąc jakis kabelek np. od alternatora zeby działało.
Chociaz nie sprawdziłem tego osobiscie,a wyczytałem na forum.
pawliku - 08-07-2010, 18:46
adamovicius napisał/a: | Jezeli pomalowałeś bębny farbą żaroodporną to niestety nie na długo bo ona sie nie trzyma za bardzo rdzy | phi to pomaluje znowu
adamovicius napisał/a: | A druga sprawa to obrotomierz,o ile w CA0 jest to P&P to w CJ0 już nie jest tak łatwo,jezeli fabrycznie nie było to nie beda działac zegary z obrotomierzem.
Prawdopodobnie bedziesz musiał pociągnąc jakis kabelek np. od alternatora zeby działało.
Chociaz nie sprawdziłem tego osobiscie,a wyczytałem na forum. | z tego co ja wiem bedzie działać P&P bo osoba od której kupuję zegary nic nie wspominała o tym żeby jakiś kabelek dorabiała a nawet jeżeli nie bedzie działać to nie jest to tak duża kwota żebym potem płakał że nie działają
Anonymous - 08-07-2010, 18:53
Osoba ,która sprzedaje zawsze ci powie,że bedzie cacy
Były wersje 1.3 z obrotkiem i bez,zobaczymy czy zadziała
rosomak1983 - 08-07-2010, 18:56
pawliku napisał/a: | a jak z kolektorami też mogę je psiknąć? |
z wydechowego odpadnie
jacek11 - 08-07-2010, 23:38
rosomak1983 napisał/a: | z wydechowego odpadnie |
Trening czyni mistrza
pawliku - 08-07-2010, 23:58
bo jak sie wkurze to z rana otworze maske i bede psikał po całym silniku
|
|
|