Nasze Miśki - Legnum VR4 Krisa
jkrzysztof80 - 14-01-2010, 22:21
Wersja zimowa, trochę łyso ale za to jak sprawował się na polskich drogach
robertdg - 14-01-2010, 22:24
jkrzysztof80, celowo przerzucilem na pierwsza strone bo nie do uwierzenia ze to ten sam samochód, zrobiło się z niego brzydkie kaczatko, ale yo chyba przez ta przednia atrape, taki krzywy nos jak klamka
jkrzysztof80 - 14-01-2010, 23:57
robertdg, to tylko chwilowe na zimę poczekam aż śniegi puszczą
jkrzysztof80 - 28-01-2010, 22:37
No i VR-ka doczekała się komputera pokładowego
W oryginalnym wyświetlaczu słabo wydać więc jeszcze będzie mała zmiana
jkrzysztof80 - 29-01-2010, 00:08
Znalazłem też aluski które mi pasują http://www.hyperzero1.com/
robertdg - 29-01-2010, 00:16
jkrzysztof80, ile wkońcu cali dajesz 18, 19
szpala85 - 29-01-2010, 00:19
jkrzysztof80 napisał/a: | Znalazłem też aluski które mi pasują |
eleganckie
.... ogólnie ladana ta twoja VR-4 -ka
jkrzysztof80 - 29-01-2010, 00:44
robertdg, chyba nie mam wyboru w tym modelu i 18 wezmę myślałem też o 8" i et +43 brązowe
szpala85, dzięki
A co polecacie jeśli chodzi o sprężyny obniżające, znalazłem takie http://www.camskill.co.uk...n_-_Spring_Kits ale obniżają tylko o 25 i 28mm ja chciałem jeszcze troszkę niżej
robertdg - 29-01-2010, 00:49
jkrzysztof80, a nie lepiej zainwestowac wiecej i zadecydowac o obnizaniu w miare potrzeb http://www.rhdjapan.com/t...gnum-vr-4-21717
swinks_UK - 29-01-2010, 14:17
Te same Teiny dostanie w Camskill.
Taniej wyjdzie zrobienie na stałe (najczęsciej spotykany układ F -40mm i R -20mm), jednak Krzysiek musisz dokupić twarde amorki do sprężyn, bo będziesz rył nosem na progach.
A ze sprężyn obok Teina polecam Cusco lub SPAX. Inne są "zbyt miękkie"
jkrzysztof80 - 29-01-2010, 17:19
Tu wychodzi taniej http://www.camskill.co.uk/products.php?show=9640 i dostawa następnego dnia po za tym zastanawiam się czy warto je brać ja i tak nie będę go podwyższał, tylko obniżał
Tomek ale Teiny chyba są już twardsze od oryginałów? Po za tym z tego co napisali na camskillu to można zniżyć tylko 25mm przód i 28 tył a nie mam zamiaru ich przycinać. Na tyle nie zależy mi aż tak bardzo bo zbiornik z gazem już go dociska ale przód jest dosyć wysoko. Teiny są za ok 150funtów a jak z pozostałymi? Spaxy pasują do VR4? Bo z tego co się naszukałem to są tylko wykonywane do 2,5l galantów. Tu np. http://images.google.pl/i...sa%3DN%26um%3D1
robertdg - 29-01-2010, 18:23
jkrzysztof80 napisał/a: | Na tyle nie zależy mi aż tak bardzo bo zbiornik z gazem już go dociska ale przód jest dosyć wysoko. | załóż sztywniejsze i troszkę wyższe sprezyny na tył a przód sam zacznie orac nosem Ponadto jezeli myslisz o obniazniu i usztywnianiu zawiechy to tylko i wylacznie obie osie, w przeciwnym wypadku bedzie sie takim autem jezdzic na "pół gwizdka"
jkrzysztof80 - 29-01-2010, 18:44
Jeśli chodzi o wymianę to oczywiście obie osie. A amorki jakie podejdą to Teinów?
swinks_UK - 30-01-2010, 22:47
Więc tak...
W oryginale sprężyny były z tego co się orientuję Dayiama. Były twardsze niż w Galancie n/a.
Do nich wg. tabeli Camskilla szły amortyzatory KYB Excel-G, czyli te same co w Galancie n/a.
Co do sprężyn to SPAX i Cusco są twardsze. SPAX podaje na swojej stronie referencje do Galanta, ale sprężyny są dedykowane do ECxx.
Jak obniżasz to powinieneś założyć twardsze sprężyny, a jak to robisz to dla równowagi mocniejsze (twardsze amortyzatory). Ja polecałbym ci to samo co sam zamówiłem: KYB Ultra-SR (są w ofercie Camskill).
Co do zamówień Camskill. Niestety w przypadku i sprężyn i amorków okres oczekiwania na realizację zamówienia to 3 - 4 tygodnie (sprowadzają towar z Japonii).
jkrzysztof80 - 06-02-2010, 17:15
Mały upgrade wyświetlacza komputerka pokładowego
|
|
|