To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant Silver - VenO

Owczar - 16-10-2013, 10:39

D1VenO, ja przy swapie z diesla w MT na V6 z AT potrzebowałem mniej gratów :)

A sprężarka klimy pasowała pnp - wszystkie silniki miały takie same. Różniły się tylko kołem pasowym i podstawą. Co łatwo przełożyć. Ja nawet czynnika nie spuszczałem u siebie ;)

D1VenO napisał/a:
- mi udało się wpiąć kolektory polifta
[ tylni pozbawiłem osłony ale mimo to jest mega ciasno miedzy nim a sankami. Jednak jak na razie nie buja silnikiem i nie uderza o nie. ]


Zobaczysz podczas jazdy, gdy będziesz chciał ostro ruszyć. Nie ma opcji by nie uderzył...

D1VenO - 16-10-2013, 10:56

teraz mi to mówisz :D

a ja się tyle namęczyłem.

Marcino - 16-10-2013, 14:11

Jest trochę dłubania. Gratki że odpala już:)
D1VenO - 16-10-2013, 18:30

Miało być tak że swap robią moi znajomi co tym się zajmują. A jak przyszło co do czego zostałem z tym sam.

Wyjechałem autem z garażu do sąsiada na podnośnik, w między czasie check załapał że ma się zapalić. Wychodzi na to że wszystko gra i buczy. Poza tym że wężyk od chłodziwa wychodzący z podstawki oleju jest dziurawy i puszcza płyn ;/

swinks_UK - 16-10-2013, 19:34

Obawiam się, ze wiązki w kokpicie tez podmieniasz na v6. Niestety.
Gdzieś czytałem, że się dość różnią.

Obroty w GDI są brane z IFS, w v6 z czujnika halla. Zegary i ecu dostają błędne sygnały, albo wcale.
Podobnie może być z diagnostyką, może nie mieć np. zasilania, itp.

Owczar - 17-10-2013, 13:31

swinks_UK napisał/a:
Zegary i ecu


ECU ten sygnał nie jest potrzebny. On bazuje na czujniku wału i TDC, a to sygnał z plusa cewki :)

D1VenO - 17-10-2013, 14:02

Różnica w wiązce jest ale GDI ma więcej w kostce od V6 które posiadam. Gdyby było odwrotnie miał bym problem ;P

różnica jest dosłownie 3-4 pinów na 3 kostkach razem i to tylko żółte kabelki . danio sprawdzał. Mam odpięty pedał gazu oraz komp eco gdi. zostaje jeszcze coś.

Silnik potrzebował chwili namysłu i check się zapalił już normalnie z błędem sondy. obroty lekko zmalaly ale nadal są powyżej 2tys i latają przy wciskaniu gazu.

Owczar - 17-10-2013, 14:06

Tylko błąd sondy masz?
D1VenO - 18-10-2013, 11:10

nie strasz mnie ;P

puki co tylko to wywaliło i to po +-10 minutach. W zasadzie miałem odpięte 2 sondy [ te z kolektora przedniego. ] Jako że dawca miał dzwona czołowego skasowało kostkę sondy górnej i teraz mam przymusowe czekanie ;P

Owczar - 18-10-2013, 11:16

Pytam pod kątem za wysokich obrotów- czy np TPS lub przepływka nie są uszkodzone.
D1VenO - 18-10-2013, 11:46

w/g opisu bartka
Kod:
HC mogą zostać, tylko musisz przerobić obrotomierz, bo będzie pokazywał 3/2 prawdziwych obrotów


niestety już nie wiem na czym ma polegać ta przeróbka.

tresorex - 08-02-2014, 12:34

Jak tam auto? :)
danino88 - 10-02-2014, 22:19

jeździ :)
danino88 - 10-02-2014, 22:19

jeździ :)
Marcino - 10-02-2014, 23:10

Nie widać... ni słychać..:)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group