To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Filtr paliwa i kiepska jakości ropa a niskie temperatury...

Steff - 27-01-2010, 21:53

mitsu00 napisał/a:
A moja bejca w dizelku ma 580Nm i prawie 300 koni w standardzie. ale co to ma do rzeczy? Rozmawiamy tu o miśkach :D

Pozdr.
to cyknij ja na te 350 i będziesz miał jeszcze większy fun z biturbo ;)
Pzdr

[ Dodano: 27-01-2010, 22:24 ]
pozdrawiam ciepło za rzeczowe podejście do sprawy
moderatora i tak długo to jakoś trwało

Anonymous - 27-01-2010, 23:17

mitsu00 napisał/a:
arybnik napisał/a:
a jak przyjedziesz do mnie do Białegostoku to też mam Ci garażu szukać na noc ?


Przy temperaturach poniżej -20 st.C będę podbieral narzeczonej jej Corollę benzynkę. Zapala w każdy mróz i jeździ jakby bylo +20st. C :lol:

Pozdr.


A u mnie odwrotnie. Jeździłem Outkiem przy -23 - bez żadnego problemu. Natomiast mój Accord (4-letni) zgłosił błąd układu hamulcowego przy próbie odpalenia w tej temperaturze.

mitsu00 - 27-01-2010, 23:26

venglin napisał/a:
A u mnie odwrotnie. Jeździłem Outkiem przy -23 - bez żadnego problemu.


No to ciesz się póki co. Twoja chwila też nadejdzie :mrgreen:

Pozdr.

Anonymous - 28-01-2010, 00:03

mitsu00 napisał/a:
venglin napisał/a:
A u mnie odwrotnie. Jeździłem Outkiem przy -23 - bez żadnego problemu.


No to ciesz się póki co. Twoja chwila też nadejdzie :mrgreen:

Pozdr.


Moja już była - po tankowaniu na Lukoilu. Pisałem o tym przed świętami :)

Matross - 28-01-2010, 10:06

[quote="mitsu00"]
AlCapone napisał/a:
Goldzik lepszy na mróz......na cieplejsze pory GTL....... :lol:


Goldzik to szczere złoto na zimno :D

Pozdr.


Witam
Z tym złotem nie zawsze jest tak super, powiem tylko, że mi Gold zamarzł przy -23. Tankowałem w Bydgoszczy na Wojska Polskiego już drugi zbiornik do pełna, więc w całym układzie był tylko "gold". Samo paliwo jest Ok, ale coś tym razem nie wyszło z mrozoodpornością. Moja teoria jest następującą tankowałem przy temp. -14 i pewnie w dołku mieli paliwo max do -20, prawdziwy mróz przyszedł 3 dni później. Ot taka bezwładność systemu, ale niesmak pozostał.

koniu12 - 28-01-2010, 10:48

Na niemieckich grupach sypia sie problemy z 2.2 ponizej -8 stopni. Nie jest wiec to problem zlego paliwa, a bardziej czulego systemu i wady konstrukcyjnej filtra.
Anonymous - 28-01-2010, 13:33

mitsu00 napisał/a:

No to fajnie tylko wy tam "w chmurach" nie macie mrozów -20 st i więcej :lol:

P.S jak tam nowe sprzęgło się sprawuje?

Pozdr.

W chmurach to ja se bujam a my tu wode mamy :P
sprzęgło jak narazie odpukać żadnych sygnałów negatywnych - teraz jade do Austrii ale po powrocie zorientuje sie o mozliwosci zavirusowania go gdzieś w "chmurach" :mrgreen:

mitsu00 - 28-01-2010, 13:39

Markyz>>>> wirusik fajna rzecz. Zrob tylko dokładny research i nie poleć zrobienia miśka jakimś kowalow z gotowym programem. Żeby wszystko działało poprawnie i bezawaryjnie firma musi napisać program konkretnie pod dany egzemplarz silnika :D U mnie wsjo w parjadkie i autko smiga bezawaryjnie od 33 tys. km na nowej mapie.

Pozdr.

sailax - 28-01-2010, 14:19

Ja tam "sypie" do miśka tylko GTL i dla mnie bez znaczenia czy jest - 30 czy + 30... działa bez żadnego problemu, filtr standardowo wymieniany przed zimą i działa poprawnie, jedynie akumulator siadł mi przy - 26 ale nowy to on nie jest więc wybaczam. Do tej pory Outek "fuka" bez zarzutu a już się szukuje kolejna fala mrozów.... i mam nadzieje że wtedy też da rade.... heheh :mrgreen:
Pawmitsu - 28-01-2010, 14:53

Przyznam, ze dokladnie przeczytalem ten watek, a nawet podeslalem kumplowi, ktory od lat jezdzi dislem i zima nie ma klopotow. Oto co mi odpisal, moze komus sie na cos przyda:
"Moja rada to preparat STP przeciw wytrącaniu parafiny w baku. Leję go zawsze do transportera-trochę więcej niż piszą, najwyżej pośmierdzi spalona świecą po rozruchu, ale nie miałem kłopotów z filtrem. Na markowych stacjach też są przekręty, natomiast pełny bak w zimie powinien być."
Stwierdzil, ze tym bardziej by lal go do outka II, gdyby takowy uzytkowal

rezon - 28-01-2010, 15:16

Pawmitsu napisał/a:
Stwierdzil, ze tym bardziej by lal go do outka II, gdyby takowy uzytkowal
tylko to grozi utratą gwarancji.
Anonymous - 28-01-2010, 15:58

ups dodstalo mi sie za OT :? ale tak przyokazji otraty gwarancji czy dolewanie benzyny do oleju tez sie moze tym skonczyc - przy poprzedniej wersji L200 w ksiazce serwisowej stoi ze w czasie zimy i mocnych mrozów dodawac nawet do 30% benzyny. A co na to ksiazka serwisowa Outka (moja jest po duńsku i za nic nie rozumiem)
Pawmitsu - 28-01-2010, 18:07

Czyli wyjasnilo sie, dlaczego w wieksze mrozy wymiotlo dotychczas brykajace po miescie outki 2
rezon - 28-01-2010, 21:35

Pawmitsu napisał/a:
dlaczego w wieksze mrozy wymiotlo dotychczas brykajace po miescie outki 2
zpaomniałeś dodać 2.2 ;) traktory nadal brykają.
Pawmitsu - 28-01-2010, 22:08

Moze i tak, choc co do brykania, to nie bylbym pewien :-)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group