To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Mi¶ki - Mitsubishi Coltoclipse C59A `91 by Xsystoff

Xsystoff - 17-05-2012, 14:17

rosomak1983 napisał/a:
Maretzky85 napisał/a:
Xsystoff, Komputer i wi±zka taka sama jak w mitsu

Marku ale mówimy o 6 bolcie dsmowskim i silniku Hunday 1999 ??? Bo na tym staneło.

No wlasnie?

Xsystoff - 17-05-2012, 23:08

Sorry za post pod postem.


Namierzylem 4g67 z hultaja lantry J1, kobieta zaliczyla dzwona naroznikiem i nie oplacalo sie naprawiac (na fotach uszkodzenia nie objely silnika), co ciekawe silnik jezdzil z automatem i kosztuje 500zl z kolektorami, pompa oleju, wody, altkiem, rozrusznikiem. Podobno 4g67 ma najlepsza glowe w rodzinie, do tego kolektory i osprzet od 4g63 z najwiekszym dolotem w rodzinie i calosc na elektryce z 4g63. Na moje oko 140hp powinno peknac. Warto brac? Mozna w smiesznej cenie pozniej mieszac ze skrzyniami biegow np. wkladajac od lantry 1.6 krotka a z eclipsona opylic i jeszcze zarobic :) Chyba 1.8 z lantry z automata bedzie o niebo mniej zmeczone niz te syfy 4g63 z allegro, gdzie kazdy mowi ze to silnik kolegi i nie wie w jakim jest stanie :lol: :lol: :lol: :lol:

rosomak1983 - 17-05-2012, 23:23

Moim zdaniem dobra opcja. W 4g67 jest ECU z nieco inna mapa w koncu mniejsza pojemnosc, ale na ECU z 4g63 bedzie hulał.
Xsystoff - 17-05-2012, 23:36

Duza roznica w mapach? Nie bedzie go zalewalo na wiazce i kompie z 4g63?
Hubeeert - 17-05-2012, 23:40

Xsystoff napisał/a:
Podobno 4g67 ma najlepsza glowe w rodzinie,
T± sam± co 4G63 :D
Xsystoff - 17-05-2012, 23:42

No nie do konca, bo uszczelka pod glowica jest inna :P 3 dodatkowe kanaly wodne z tego co widze w katalogu elringa.
Hubeeert - 17-05-2012, 23:46

z tego co czytałem na 4g61t.org sa te same.
Ja bedę robił hybrydę - 4G61T dół + głowica 4G67 + kolektory 4G63T ;) + ostre wałki na regulowanych kółkach rozrz±du + TD04 z Ecli albo TD05-16 :)

Xsystoff - 17-05-2012, 23:55

Hubeeert napisał/a:
z tego co czytałem na 4g61t.org sa te same.

Z tego co czytalem to 4g63 wchodzi p&p do C50 a co przezylem ze swapem to mozna ksiazke napisac :P


Powaznie popatrz na katalogi, wszystkie firmy twierdza ze uszczelki sa inne i widac to tez po zdjeciach :)

Zielu - 18-05-2012, 00:05

Głowa 4G67 ma chyba największe kanały dolotowe i wydechowe z całej rodziny? Tzn. jest taka sama jak w Evo 1-2-3, Gal VR-4?
rosomak1983 - 18-05-2012, 00:41

Xsystoff napisał/a:
No nie do konca, bo uszczelka pod glowica jest inna 3 dodatkowe kanaly wodne z tego co widze w katalogu elringa.

nie sadze, znam kilka przykładów mixów 4g67/63
Jestem niemal pewny ze uszczelki sa takie same.
Xsystoff napisał/a:
Z tego co czytalem to 4g63 wchodzi p&p do C50 a co przezylem ze swapem to mozna ksiazke napisac

bo jest p&p tylko nie doczytałes ze chodzi o C58/53 :lol:
Zielu napisał/a:
Głowa 4G67 ma chyba największe kanały dolotowe i wydechowe z całej rodziny? Tzn. jest taka sama jak w Evo 1-2-3, Gal VR-4?

no nie zauwazyłe zeby były wieksze a EVO I-III ma mniejsze niz 4g63/67 6 bolt
Gal ma takie same bo to jest to samo tj 6 bolt 4g63

Hubeeert - 18-05-2012, 07:37

rosomak1983 napisał/a:
EVO I-III
Tylko III ma mniejsze i zastanawiam się czy przypadkiem nie takie jak w głowicy 4G61
rosomak1983 - 18-05-2012, 09:10

Hubeeert napisał/a:
Tylko III ma mniejsze i zastanawiam się czy przypadkiem nie takie jak w głowicy 4G61

byc moze ze tylko evo III ,choc wydaje mi sie inaczej przynajmniej EVO II powinno miec mnijesze bo Daniel składajac colta EVO na silniku EVO II dal głowice z eclipse 1G, a nie posadzałbym go o bezsensowne działanie. Moze tylko EVO I ma te wieksze kanały ???
Co do głowic 4g61/ 7 bolt EVO III (II?) to bardziej ta z evo porównałbym do tej z elcipse 2G 7 bolt (te same lata, i inne np gniazdo termostatu etc ?)

Hubeeert - 18-05-2012, 09:13

EVO ma 7 bolt, więc faktycznie w porównaniu z 6 boltem pewnie masz rację, ale III miała najmniejsze z tego co kojarzę.
Xsystoff - 18-05-2012, 09:35

rosomak1983 napisał/a:

nie sadze, znam kilka przykładów mixów 4g67/63
Jestem niemal pewny ze uszczelki sa takie same.







Xsystoff napisał/a:

bo jest p&p tylko nie doczytałes ze chodzi o C58/53 :lol:

Bo nikt tego nie napisal, poszukaj tematow na racingforum i tutaj, ani jednej wzmianki o innych mocowaniach silnika i skrzyni w orionach i siriusach :P

To mowicie ze czapa moze byc taka sama.... no w sumie same plusy :)

rosomak1983 - 18-05-2012, 10:21

Xsystoff napisał/a:
Bo nikt tego nie napisal, poszukaj tematow na racingforum i tutaj, ani jednej wzmianki o innych mocowaniach silnika i skrzyni w orionach i siriusach
bo nikt tutaj o to nie pytał wystarczy ze załozyłbys temat, na coltmanii nawet ktos robił takiego swapa i tez miał przejscia.
Xsystoff napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:

nie sadze, znam kilka przykładów mixów 4g67/63
Jestem niemal pewny ze uszczelki sa takie same.

Nic tutaj nie widze ale jesli to katalogi to nie sa nieomylne. :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group