To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Tuleje poliuretanowe - Poliuretany gotowe.

jafo2 - 06-04-2011, 10:54

Wielkie dzięki.
michal7777 - 10-04-2011, 14:47

hej kolezanki i koledzy, sorry ze dopiero teraz sie odzywam na ten temat ale po prostu zapomnialem o zlym zawieszeniu w misku, tuleje z przodu i ztyly zmienione byly przed zima, jakos grudzien poczatek. w zimie zajefajnie sie jezdzilo, w porownaniu do supry bardziej agresywnie mozna brac zakrety i go nie wynosi. zawieszenie tzn te tuleje jak najbardziej polecam ale nie dla osob ktore lubia mercedesy tzn komfort, nie w misku i nie z poliuretanami, nie sa az tak twarde ale roznice czuc przy naszych kochanych drogach ale za...ty plus to to ze reaguje na ruchy kierownicy tak jak ty chcesz a nie jak on chce, bo mialem tak poprzednio ze niechetnie skrecal, a jak skrecal to dziwnie go wynosilo i w kazdej chwili myslelem ze go wyniesie gdzies do rowu albo przewroci, zaznaczam ze amorow nie ruszalem ani sprezyn bo sa sprawne, a po zmianie tulei taka zmiana, naprawde z czystym sumieniem polecam, aha to ze sa luzne tuleje to dopiero po zmontowaniu traca luz. sorry ze sie tak rozpisalem, pozdrawiam
jafo2 - 10-04-2011, 18:13

Koledzy a jaki kolor tych tulei braliście bo zamówiłem a zapomniałem napisać jaka twardość (czyli jaki kolor). Choć koleś z Deutera też nie zapytał, ale za to pytał dwa razy o średnice stabilizatora mimo że mu wcześniej podałem (jakiś zakręcony był ;) ).
nerus - 10-04-2011, 20:29

jafo2, gość odbierający telefon rzeczywiście jakiś zakręcony :mrgreen:
ja brałem taki zestaw jak
Voltron napisał/a:
żeby było sztywniej niż seria i dostałem mieszankę twardości w postaci żółtych i czerwonych poliuretanów z przewagą czerwonych. Jak wiadomo czerwone są bardziej zbliżone do seryjnej twardości

i dokładnie tak dostałem,z przewaga czerwonych :wink:

jafo2 - 15-04-2011, 13:44

Jakim smarem można posmarować te tuleje? Co prawda dostałem smar doczepiony do woreczków z zestawem tulei, ale ie do wszystkich. I tak na wszelki wypadek jakby go zbrakło to dobrze by wiedzieć co dokupić.
Agathon - 04-07-2011, 08:28

AKtualne info w sprawie cukierkow:

"Trzeba przesłać do regeneracji same cukierki lub ewentualnie z wahaczami .
regeneracja cukierka 70zł"


Orientujecie się jaki jest zamiennik z Hyundaia - tych gum:
http://www.japancars.ru/c...6C&mg=33&bg=050

nr 40321 - wahacz gorny przedni
nr 40317 - banan

hilfiger - 14-09-2011, 20:11

Witam
Mam problem po wymianie wszystkich tylnych tulei na poliuretany z Olkusza. Po wymianie tył niżej siedzi, niż przed wymianą. Też tak mieliście? Czym to może być spowodowane? Dodam, że te metalowe tuleje wystawały z poliuretanów. Po zamontowaniu można było nimi obracać.

rafq - 15-09-2011, 04:45

Jak skręcacie łączniki stabilizatora przy założeniu czerwonych poli do Colta CA4A, tj. ile ma wystawać gwintu ? Tyle, ile seryjnie ?
Hugo - 27-09-2011, 21:55

Szybkie pytanie. W których miejscach stosuje się smar dołączony do tulei z Olkusza?
pipi_ja - 28-09-2011, 20:55

Ja dwa dni temu założyłem te tuleje do siebie.
Jeśli chodzi i smar to smarowałem nim prawie wszystko jak wlezie :) Głównie miejsca styku tulei z metalem. Dużo łatwiej się składa i jak na razie nie słychać skrzypienia.

Co do odczuć po wymianie to mam mieszane.
Zawieszenie jest zdecydowanie sztywniejsze, w końcu samochód prowadzi się jak samochód a nie taczka. Dużym minusem jest to, że teraz zdecydowanie głośniej pracuje. Słychać każdą nierówność na drodze. Luzów nie ma, ale brzmi to tak jakby było za dużo powietrza w oponach. Mam nadzieję, że się do tego przyzwyczaję.

malina_drizzt - 29-09-2011, 00:03

pipi_ja napisał/a:
Ja dwa dni temu założyłem te tuleje do siebie.
Jeśli chodzi i smar to smarowałem nim prawie wszystko jak wlezie :) Głównie miejsca styku tulei z metalem. Dużo łatwiej się składa i jak na razie nie słychać skrzypienia.

Co do odczuć po wymianie to mam mieszane.
Zawieszenie jest zdecydowanie sztywniejsze, w końcu samochód prowadzi się jak samochód a nie taczka. Dużym minusem jest to, że teraz zdecydowanie głośniej pracuje. Słychać każdą nierówność na drodze. Luzów nie ma, ale brzmi to tak jakby było za dużo powietrza w oponach. Mam nadzieję, że się do tego przyzwyczaję.


Wszystkie tuleje wymieniałeś, przód i tył?
Jaką twardość wybrałeś?

pipi_ja - 29-09-2011, 22:46

Robiłem tylko tył bo przód mam po regeneracji i jak do tej pory jest ok.
Twardości nie wybierałem bo sami przysłali większość czerwonych plus kilka żółtych.
Wymieniłem z tyłu wszystko poza jedną tuleją w zwrotnicy. Nie mogłem jej wycisnąć na prasie bo nie było dostępu a wypalić się bałem ze względu na czujnik ABS, którego nie mogłem zdemontować.
Swoją drogą tuleja wyglądała na zupełnie zdrową, więc postanowiłem zaryzykować i zostawić.

Jak już wczesniej pisałem samochód prowadzi się zdecydowanie lepiej ale słychac każą nierówność na drodze :(

Hugo - 30-09-2011, 08:25

pipi_ja napisał/a:
Swoją drogą tuleja wyglądała na zupełnie zdrową, więc postanowiłem zaryzykować i zostawić
Kwestia kilku tysięcy km i padnie. Twarde poliuretany ją wykończą szybko.
malina_drizzt - 30-09-2011, 08:52

Jak to jest z tymi kolorami? Jakie wybrać żeby nie było za twardo?
Hugo - 30-09-2011, 09:04

Czerwone.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group