To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Diody LED do jazdy dziennej

13zbyszek13 - 31-03-2010, 08:19

tam przechodzą wszystkie przewody
wowo - 02-05-2010, 22:54

mitsu00 napisał/a:


[ Dodano: 26-03-2010, 20:47 ]
Co myślicie o zamontowaniu jak na zdjęciu na środku strony w linku? Mnie się podoba i chyba też tak zrobię. LED-y po wewnętrznej stronie muchołapki :D
http://www.outlander-foru...?6,87469,page=2



Zdecydowanie w grillu. Montaż pod przeciwmgielnymi wydaje mi się za nisko i mało widoczny. Muszę teraz tylko upolować te Philipsy :-) (dla zainteresowanych - w materiałach do montażu ich oznaczenie to "DRL STRIP WLED 12V" - a oto i Strona Philips DRL LED )

Pytanie tylko jak wymontować ten dolny grill aby przygotować miejsce na te LEDy...

PS
mitsu00 - czy te lampy wyglądają solidnie i wodoodpornie, szczególnie wyprowadzenie kabli zasilających?

Pozdrawiam

Wojtek

mitsu00 - 03-05-2010, 08:47

wowo napisał/a:
Zdecydowanie w grillu. Montaż pod przeciwmgielnymi wydaje mi się za nisko i mało widoczny. Muszę teraz tylko upolować te Philipsy (dla zainteresowanych - w materiałach do montażu ich oznaczenie to "DRL STRIP WLED 12V" - a oto i Strona Philips DRL LED )

Pytanie tylko jak wymontować ten dolny grill aby przygotować miejsce na te LEDy...

PS
mitsu00 - czy te lampy wyglądają solidnie i wodoodpornie, szczególnie wyprowadzenie kabli zasilających?

Pozdrawiam

Wojtek


W grillu będziesz mial problem zeby je zamontować od strony wewnętrznej bo tam ciasno jest z powodu poprowadzenia rur od chłodnicy (pamietaj że prawo narzuca minimalny odstęp między światłami 60 cm, a po rogach sa właśnie kolanka rur od chłodnicy). Pozatym oryginalnie LED-y będą zamontowane pod przeciwmgielnymi więc tam gdzie zamontowalem jest w/g mnie idealnie. Lampy świecą zajefajnie i są widoczne z daaaaaleka. Wodoodporność? Kupiłem czarny silikon i trochę podkleiłem między lampami a wycięciem w osłonach. Izoluje perfekcyjnie i nic nie widać. A przewody zasilania są w specjalnym oplocie izolacyjnym, więc problemu zadnego tam nie ma... :D

13zbyszek13 - 03-05-2010, 13:22

mitsu00 napisał/a:
Kupiłem czarny silikon i trochę podkleiłem


mitsu00 bawisz się w zrób to sam ?
One firmowo powinny być tak zabezpieczone żeby tylko zamontować i jeździć.

mitsu00 - 03-05-2010, 18:59

13zbyszek13 napisał/a:
mitsu00 bawisz się w zrób to sam ?
One firmowo powinny być tak zabezpieczone żeby tylko zamontować i jeździć.


Przeczytaj dokładnie co i gdzie podkleiłem.... :wink:

13zbyszek13 - 04-05-2010, 20:48

po co wogóle kleiłeś ?
zrób to sam :D

rc4 - 11-05-2010, 19:01

mitsu00, gdzie kabel +, od świateł dziennych led podłączyłeś? bezpośrednio do + aku, czy do jakiejś wiązki w której prąd płynie po przekręceniu stacyjki i wtedy zapalają się ledy?
mitsu00 - 11-05-2010, 19:54

rc4 napisał/a:
mitsu00, gdzie kabel +, od świateł dziennych led podłączyłeś? bezpośrednio do + aku, czy do jakiejś wiązki w której prąd płynie po przekręceniu stacyjki i wtedy zapalają się ledy?

"+" i masę bezpośredni do aku. 3 kabelek pod przetwornicę żeby LED-y gasły po załączeniu xenonów.

jaca71 - 11-05-2010, 21:08

mitsu00 napisał/a:
rc4 napisał/a:
mitsu00, gdzie kabel +, od świateł dziennych led podłączyłeś? bezpośrednio do + aku, czy do jakiejś wiązki w której prąd płynie po przekręceniu stacyjki i wtedy zapalają się ledy?

"+" i masę bezpośredni do aku. 3 kabelek pod przetwornicę żeby LED-y gasły po załączeniu xenonów.

A dla bezpiecznika miejsce się tam znalazło? Czy "na krótko"?

mitsu00 - 11-05-2010, 21:12

jaca71 napisał/a:
A dla bezpiecznika miejsce się tam znalazło? Czy "na krótko"?


Bezpiecznik był zamontowany w standardzie na kabelku do "+" w aku. Wsjo smiga pięknie :)

rc4 - 11-05-2010, 22:05

to w takim razie philips dysponuje lepszym rozwiązaniem, bo helle trzeba wpinać w instalację gdzie prąd płynie po przekręceniu stacyjki bo po podłączeniu bezpośrednio do aku - diody palą się cały czas. taka ciekawostka
plecho1 - 11-05-2010, 22:12

Bo w philipsach zastosowano włącznik który włącza ledy jak alternator zacznie ładować czyli podniesie napięcie w instalacji. Do każdych można zastosować taki włącznik i też będa się zapalały po uruchomieniu silnika.
13zbyszek13 - 15-05-2010, 07:14

Dora napisał/a:
tylko nie jestem pewien czy pozycyjne mogą się świecić razem z dziennymi.


jeśli masz auto 2009 i w duł to mogą jeśli 2010 to nie mogą

lexus - 03-07-2010, 19:34

Właśnie zamontowali mi ledy philipsa takie jak ma mitsu wszystko zajefajnie wszystko działa w automacie czyli w chwilę po zapaleniu silnika ledy się zapalają a 10sek po zgaszeniu gasną jeden problem to ukierunkowanie ich bo pod halogenami te wnęki są ukierunkowane na boki ,ale gostek który je montował włożył je bez tych czarnych metalowych blaszek może jak by je założył można by było je bardziej skręcić coby prosto świeciły?macie jakieś wskazówki w tym temacie :?
Gunner - 04-07-2010, 14:04

Cytat:
to w takim razie philips dysponuje lepszym rozwiązaniem, bo helle trzeba wpinać w instalację gdzie prąd płynie po przekręceniu stacyjki bo po podłączeniu bezpośrednio do aku - diody palą się cały czas. taka ciekawostka


Z tego co wiem to Hella do orginalnych zestwow ma specjalne 2 przetwornice a przekaznik to zamontuje ci kazdy dobry el. fachura!



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group