ASX Ogólne - ASX -zapisy
krzychu - 06-05-2010, 10:30
jaca71 napisał/a: | Może ktoś wytłumaczyć powód ucieczki Japończyków z wersjami kombi z segmentu kompaktów? |
A to nie jest tak że kombi występuje w co drugiej generacji Lancera?
A drugi powód to właśnie powstanie ASX-a, Outlandera, czy Lancera SB które pakownością przypominają starsze (mniejsze) kombi. W końcu w Japonii są nauczeni pakować dużo na małej przestrzeni i tam nie widzą potrzeby kombi?
[ Dodano: 06-05-2010, 10:48 ]
tomekrvf napisał/a: | Do tego z pierwszym na świecie dieslem ze zmiennymi fazami rozrządu i zmiennym skokiem zaworów dolotowych |
Dysponujesz jakimś wykresem momentu/mocy? Bo same słowa tutaj niewiele mówią.
jaca71 - 06-05-2010, 11:30
krzychu, nie chodzi mi tylko o mitsu. Pokaż inne japońskie kombi w tym segmencie?
krzychu - 06-05-2010, 12:13
No właśnie może ogólnie klasa już jest tak duża że Japończykowi nie trzeba większego bagażnika? W końcu nowy Lancer wymiarami przypomina już Galanta (już CS przypominał Carismę która podobno była/jest w D) i na Japonię Lancer to Galant Fortis...
Znalazłem foto wnętrza:
IMO mniej smutne niż w Lancerze więc tutaj +
Anonymous - 06-05-2010, 12:35
edit
Uwex - 06-05-2010, 13:34
Troszkę szerszy opis.
Anonymous - 06-05-2010, 13:38
edit
krzychu - 06-05-2010, 14:05
enanthate - ale po co te dane?? Pokazują że CS jest prawie taki jak Cari, a CY jak Galant... No przecież właśnie na myśli mam tendencję do zwiększanie rozmiarów... Może Japończykowi nie trzeba tego zwiększania?? Nie rozumiem o co Ci chodzi w tych 2 postach.
Anonymous - 06-05-2010, 14:19
Sorry, zupełnie źle zrozumiałem sens Twojej wypowiedzi. To jest tak jak się robi w pewnej chwili kilka rzeczy na raz...
zewis - 06-05-2010, 17:25
Ktos mi moze wytlumaczyc co daja takie zmienne fazy rozrzadu w dieselu?
Jak z kultura pracy tych nowych jednostek: bardziej jak niemiecki klekot (PD), czy CR? Wiem, ze jeszcze nikt nie jezdzil, ale moze ktos juz ma info.
krzychu - 06-05-2010, 17:38
No zmienne fazy w dieslu powinny dać mniejsze opory na rozrządzie (oszczędność) oraz większy zakres obrotowy (podobno ciągnie od 1000 obrotów) a zważywszy na chyba podobny moment w wersji słabszej i mocnej jest szansa że będzie się wysoko kręcił ten mocniejszy.
Silnik jest oparty na Common Rail tylko nikt nie pisze której generacji ale kultura na pewno będzie na poziomie innych nowych jednostek z systemem CR.
jaca71 - 06-05-2010, 17:51
krzychu napisał/a: | No zmienne fazy w dieslu powinny dać mniejsze opory na rozrządzie |
W jaki sposób?
krzychu - 06-05-2010, 18:08
Zawór się mniej otwiera na wolnych obrotach przez co jest mniejszy opór na wolnych obrotach.
jaca71 - 06-05-2010, 19:19
krzychu napisał/a: | Zawór się mniej otwiera na wolnych obrotach przez co jest mniejszy opór na wolnych obrotach. |
Ale w nagrodę za MIVEC silniki z rodziny 4B1 dostały w bonusie większe opory na szklankach Wynik wyszedł na minus. Pewnie tak samo będzie w dieslu
krzychu - 06-05-2010, 19:52
jaca71 napisał/a: | Ale w nagrodę za MIVEC silniki z rodziny 4B1 dostały w bonusie większe opory na szklankach Wynik wyszedł na minus. |
A skąd masz takie dane?
tomekrvf - 06-05-2010, 19:59
krzychu napisał/a: | Zawór się mniej otwiera na wolnych obrotach przez co jest mniejszy opór na wolnych obrotach. |
Straty na tarcie z powodu ruchu zaworów w prowadnicach są zupełnie nieistotne.
A oto wykres:
[/URL]
|
|
|