Nasze Miśki - Jak wino...
robertdg - 09-02-2011, 01:23
Jackall napisał/a: | 2.5l diesel też się nie zmieści w 5 litrach | wiem, że żartujesz, ale się kłócił nie będe
Krzyzak - 09-02-2011, 07:00
Jackall napisał/a: | 2.5l diesel też się nie zmieści w 5 litrach |
u kolegi średnie spalanie 7,7
większość km robiona w trasie
deejay - 09-02-2011, 10:44
Sveno mój rekord spalania 2,5 A/T w trasie to 6.2L/100km , nie wiem jak ja tego dokonałem ale to prawda , w lecie jechałem nad morze z rodzinką podróz w nocy , prędkości nie większe niż 100km/h momentami tempomat , na miejscu tankowane po korek i wyszło na 442 km 27,3 L , cuda sie zdarzają , tobie życzę też takich wyników
KaWu - 09-02-2011, 11:01
tomek_tom napisał/a: | na przykład u mnie w Sanoku gdzie chyba paliwo jest najdroższe w Polsce gaz jest tańszy o 44.7 % (czyli prawie o 50%) Na orlenie gaz 2,65 zł/l ON 4,79 zł/l a E95 4,89 zł/l |
Ale to dalej nie jest 50% Niby niedużo, ale ...
50% to by było jakby gaz kosztował 2,39 zl albo ON po 5,3. Roznica jest
Jackall - 09-02-2011, 22:16
deejay słyszałem (bo sam na wyjazdy w trasy swoim autkiem nie mam czasu ) że Galant może zejść do 7l w trasie przy prędkościach 120-140 więc Twój wynik jest możliwy, szczególnie w nocy jak możesz jechać swoim tempem.
sveno - 13-02-2011, 21:14
deejay napisał/a: | Sveno mój rekord spalania 2,5 A/T w trasie to 6.2L/100km | zachowam się jak niewierny Piotr i nie uwierzę puki nie zobaczę. Właśnie wróciłem z Wawy i jestem zawiedizony, pomimo starań spalanie w trasie wyniosło nieco poniżej 10l/100km LPG wiem, że i tak nie jest źle, ale spodziewałem się lepszego wyniku, może za dużo na tempomacie jezdziłem? (trasa Wawa-Radom aż się o to prosi: 120km/h i tempomacik, a i tak wszyscy mnie wyprzedzali ) z gazem obchodziłem się delikatnie, a nawet bardzo. Wniosek nasuwa się jeden: Galant swoje musi spalić i chyba lubi wyższe obroty
A tak poza to zrobiłęm i zamontowałem ringi w reflektorach zdjęcia jutro
KucharZ - 13-02-2011, 21:20
sveno napisał/a: | zachowam się jak niewierny Piotr i nie uwierzę puki nie zobaczę. Właśnie wróciłem z Wawy i jestem zawiedizony, pomimo starań spalanie w trasie wyniosło nieco poniżej 10l/100km LPG wiem, że i tak nie jest źle, ale spodziewałem się lepszego wyniku, może za dużo na tempomacie jezdziłem? (trasa Wawa-Radom aż się o to prosi: 120km/h i tempomacik, a i tak wszyscy mnie wyprzedzali ) z gazem obchodziłem się delikatnie, a nawet bardzo. Wniosek nasuwa się jeden: Galant swoje musi spalić i chyba lubi wyższe obroty
A tak poza to zrobiłęm i zamontowałem ringi w reflektorach zdjęcia jutro |
Sveno niewierny to był Tomasz o ile dobrze pamietam, a co do spalania, to na tempomacie Gal zawsze troche więcej spali
Jackall - 13-02-2011, 21:35
Czekamy na zdjęcia ringów a zamiast 120 trzeba było jechać 140 to może mniej by spalił?!? Było już gdzieś o tym że V6 to nie diesel żeby go na 1400 obrotów trzymać. Co do tempomatu i trasy Radom-Warszawa to często tamtędy jeżdżę ( i nawet dziś w nocy tam pomykam ) ale w Man'ie praktycznie cały czas i wszędzie jeżdżę na odcięciu a spalaniem to nawet nie będę się chwalił bo aż dziw bierze że firma jeszcze nie przyczepiła do mnie
robertdg - 13-02-2011, 21:58
KucharZ napisał/a: | a co do spalania, to na tempomacie Gal zawsze troche więcej spali | nie tylko Galant
sveno - 13-02-2011, 22:04
KucharZ napisał/a: | Sveno niewierny to był Tomasz | kabaretów nie oglądasz? niewierny to był Piotr i basta
Jackall napisał/a: | a zamiast 120 trzeba było jechać 140 to może mniej by spalił |
toż to łamanie przepisów!!!! Można "tylko " 120
Jackall napisał/a: | że V6 to nie diesel żeby go na 1400 obrotów trzymać |
właśnie też tak myślałem, a drugiej strony zasady eco drivingu są uniwersalne i tyczą się każdego typu silnika, sam już nie wiem, ale na trasie wrócę do poprzedniego stylu jazdy, 80km/h na 5 biegu to wyrzekanie się przyjemności słuchania fajnego dzwieku V6 na wyższych obrotach
Jackall napisał/a: | Czekamy na zdjęcia ringów | prosze:
robertdg - 13-02-2011, 22:18
sveno napisał/a: | właśnie też tak myślałem, a drugiej strony zasady eco drivingu są uniwersalne i tyczą się każdego typu silnika, sam już nie wiem, ale na trasie wrócę do poprzedniego stylu jazdy, 80km/h na 5 biegu to wyrzekanie się przyjemności słuchania fajnego dzwieku V6 na wyższych obrotach | W instrukcji obslugi do auta, niemalże na samym końcu jest opisany ekonomiczny tryb jazdy dla Twojego silnika, poczytaj
Co do ringów, co to za wytwór, własny, kupny, więcej szczegółów, no i zapodaj zdjęcie jak to za dnia wygląda bez oświeconych ofkors
Jackall - 19-02-2011, 10:46
sveno napisał/a: | toż to łamanie przepisów!!!! Można "tylko " 120 |
I jeszcze mi powiedz że nigdy przenigdy nie przekroczyłeś prędkości...
Efekt Ci wyszedł fajny, robiłeś wg instrukcji z filmiku? Masz fotki z przebiegu prac? Za odbłyśnik posłużyłeś się folią aluminiowa?
robertdg wiem że źle szukam bo nic nie znalazłem więc jeśli możesz to napisz lub podaj nr strony/dział w którym jest opisywany tryb jazdy.
robertdg - 19-02-2011, 11:01
sveno - 19-02-2011, 23:02
Jackall napisał/a: | robiłeś wg instrukcji z filmiku? | starałem się tak jak na tym tutku ale np. tą małą szlifiereczke musiałem zastąpić pilnikiem do metalu o przekrju trójkątnym to była najbardziej pracochłonna część
Jackall napisał/a: | Masz fotki z przebiegu prac? | niestety nie, ale wszystko jest na tutku więc nie widziałem sensu fotografować wszystkiego, zresztą miałem mało czasu i gorączkę więc... przepraszam
Jackall napisał/a: | Za odbłyśnik posłużyłeś się folią aluminiowa? | dokładnie tak, tania, odporna na wysokie temp. (w tym sklepie powiedzieli, że ta taśma odblaskowa nie wytrzyma więcej jak 60 C więc wolałem nie ryzykować) i do tego łatwo da się modelować, a za zadanie ma tylko odbic światło. Przykleiłem ją do ringów na klej epoksydowy Patex i dała rede.
robertdg, z tej tabelki wynika, ze moj silnik musze piłować na każdym biegu do ponad 4 krpm, szczerze wątpie, żeby była to ekonomiczna jazda a zwłaszcza w mieście. Wogóle jak dla mnie ta tabelka to jedna wielka bzdura, zmiana biegu z 4 na 5 przy 130km/h??? Czyli wspominając moją podróż z Wawy gdybym trzymał się tej tabelki piątki nie wrzuciłbym nigdzie? To po kiego grzyba ta piątka, jak można ją wrzucać tylko na autostradzie a tych u nas brak!? Ta sama sytuacja przy zmianie z 3 na 4 przy 95km/h wynika z tego, że Galanty sprzedawane na Polske powinny mieć 3 biegi (bo 95% dróg ma ograniczenie max 90km/h) a i tak jezdzilibyśmy ekonomicznie!!! Ja 5 wrzucam przy 80-90km/h o ile chce tylko utrzymać tę prędkość, a jak się rozpędzam to dopiero po przekroczeniu 100. Nie wiem czy ta tabelka to żart producenta, czy po prostu samowolka Pana, który układał manual i w życiu nie jezdził samochodem.
robertdg - 19-02-2011, 23:27
sveno napisał/a: | Wogóle jak dla mnie ta tabelka to jedna wielka bzdura, zmiana biegu z 4 na 5 przy 130km/h | Może wpierw spróbuj, zanim zaczniesz rzucac jakieś pochopne wnioski
|
|
|