To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czterołapa pantera

rosomak1983 - 24-12-2010, 14:21

kupiłem olej do skrzyni oczywscie red line bo w przyszłym roku ma podrożeć wiec za wczasu sie zaopatrzyłem
Bedze to sprawdzona mieszanka do skrzyni 4x4 szczególnie eclipse
2;1 MT90 do MTL

rosomak1983 - 25-12-2010, 11:03

co sadzicie o kupnie wałków
ssacy 264
wydechowy 272
plus regulowane koła.

Niby to jest do wersji turbo ale przeciez podejda tylko co WY o tym sadzicie ??? mniej wiecej o ile mi to by podnioslo moc czy dynamike oraz czy nie byłby problemu z wolnymi obrotami czy bardzo duzym spalaniem ????

Wszyc - 25-12-2010, 13:16

Podejść podejdą :P ale ja bym takie rzeczy zostawił na sam koniec jak już się wszystko złoży z turbo i będzie chodzić :P Bo po pierwsze może dużo rzeczy jeszcze wyjść a się okaże że może kasy nie starczyć a druga sprawa to po co zakładać i jechać na hamownie to wysterować z kompem a potem założyć turbo i jechać po raz kolejny to wszystko wysterować :P
rosomak1983 - 25-12-2010, 13:36

Wszyc, gdybym dobrze jedziło byc moze zrezygnowałbym z Turbo :P :P :P
fj_mike - 25-12-2010, 13:58

rosomak1983, dodaj fotkę Pantery w podpisie :wink:
mkm - 25-12-2010, 14:30

rosomak1983, przyhamuj.
Sam piszesz, że udało Ci się kupić wyjątkowy egzemplarz, a na siłę starasz się go „ulepszyć”.
Skupujesz części z rozbiórek, które ani nie wiesz jak były traktowane, ani ile mają przebiegu za sobą.
Zaczynasz kombinować i nie chcę krakać, ale efekt będzie taki, że będziesz pakować kasę, a auto będzie stało.
Masz Lancera i tam testuj, a Panterę oszczędź, bo z tego co pisałeś to po prostu jej szkoda.

mitsu_pl - 25-12-2010, 14:31

Rosomak, jak chcesz kombinować, to zrób jak najwięcej zanim pojedziesz na hamownię (dolot, wydech, ukł. paliwowy), ale oprócz mechaniki, będziesz musiał wstawić jakąś świnkę, na której wysterujesz i zgrasz ze sobą to co zamontowałeś... nas hamownia z wstawieniem ecumastera kosztowała ok. 1500zł, samo strojenie ok. 500zł więc lepiej zrobić jak najwięcej zanim pojedziesz...
rosomak1983 - 25-12-2010, 17:44

fj_mike napisał/a:
rosomak1983, dodaj fotkę Pantery w podpisie :wink:

done :wink:
Cytat:
Sam piszesz, że udało Ci się kupić wyjątkowy egzemplarz, a na siłę starasz się go „ulepszyć”.

jest czysta seria mkm :roll:
mkm napisał/a:
Skupujesz części z rozbiórek,

raczej całe auta :D
mkm napisał/a:
które ani nie wiesz jak były traktowane, ani ile mają przebiegu za sobą.

zalezy kiedy czasem wiem, a o co konkretnie Ci chodzi ??? O zakup 4g93 ??? za to cene ( i tyle gratów co wziałem ) i tak sie opłacalo. Uwierz mi :wink:
mkm napisał/a:
Zaczynasz kombinować i nie chcę krakać, ale efekt będzie taki, że będziesz pakować kasę, a auto będzie stało.

i własnie po to mam dwa auta, po swietach odbieram białego silnik juz tylko trzeba włożyc do komory, a to wszystko dlatego tyle zeszło ze moj kolega który robi mi tanio i pewnie miał duzo aut i troche przestał lancer... Po drugie ja nie mogłem sie zdecydowac na odpowiednia koncepcje.
mkm napisał/a:
Masz Lancera i tam testuj

no własnie to robie ale Macku co jeszcze moge zrobic z 4g93 ????
zrobiłem kanaly dolotowe, remont kompletny niemal
w planach jeszcze dolot i wydech i tyle, z EVO looka rezygnuje, moze jeszcze tapicerke z tyłu na Gti i boczki na czarno obszyje i to bedzie koniec...
Wiesz ze gratów i mozliwosci rozwoju do 4g93 prawie nie ma.... a w 4g63
:shock: :shock: :shock: tak tuning jest naturalna rzecza...
mkm napisał/a:
a Panterę oszczędź, bo z tego co pisałeś to po prostu jej szkoda.

no ładny stan jest i udany zakup ale własnie ten model ma duze mozliwosci rozwoju !!!! (wytrzymaly naped 4x4 z chyba nawet krótsza skrzynia, bezwypakowy egzemplarz wiec sztywnosc jest... )
znajdz mi wałki do 4g93 w ludzkiej cenie... :roll: :roll:
mitsu_pl napisał/a:
Rosomak, jak chcesz kombinować, to zrób jak najwięcej zanim pojedziesz na hamownię (dolot, wydech, ukł. paliwowy), ale oprócz mechaniki, będziesz musiał wstawić jakąś świnkę, na której wysterujesz i zgrasz ze sobą to co zamontowałeś... nas hamownia z wstawieniem ecumastera kosztowała ok. 1500zł, samo strojenie ok. 500zł więc lepiej zrobić jak najwięcej zanim pojedziesz...

aj narazie to tylko pytam co o tym sadzicie bo zbieram graty na razie a i tak niewiem czy je wykorzystam, Po prostu jakby co to skompletuje zestaw który pózniej sprzedam badz wykorzystam. W tym momencie jaram sie wymiana tloków i załozeniem turbo i marze o mocy ok 230-250kM... narazie po prostu badam temat mysałem tez nad włozeniem gotowego silnika 4g63T

rosomak1983 - 28-12-2010, 15:05


zakupiłem klocki EBC na przód

mam do tego tarcze EBC turbo gloves w bdb stanie (jakos gratis z eclipsa co przytargalem :P , po małym przebieg i to nawet red stuff uzywany ale zielony sie trafił w dobrej cenie to wziołem na zapas.
Taki zestawik hebli kosztuje w granicach 1000zł na przód i jestem ciekaw jak to bedzie hamować 8) )

rosomak1983 - 29-12-2010, 23:33



z rozpórka niebawem bedzie na tyle też :wink:

Kleju - 30-12-2010, 00:15

rosomak1983 napisał/a:
z rozpórka


Ta rozpórka tak trochę mało poważnie wygląda ;)

londolut - 30-12-2010, 01:25

Ross jak tych hebli nie zagrzejesz to albo będą piszczeć albo nie będą hamować.
rosomak1983 - 30-12-2010, 07:39

londolut napisał/a:

Ross jak tych hebli nie zagrzejesz to albo będą piszczeć albo nie będą hamować.

na red stuff ??? to przetestuje, a jak bedzie zle na codzien zakładam green stuff one napewno nie wymagaja zagrzania, a piszczec sobie moga :P

macieekg - 30-12-2010, 09:25

Red stuffy nie wymagają rozgrzewania...
rosomak1983 - 30-12-2010, 15:50

macieekg napisał/a:
Red stuffy nie wymagają rozgrzewania...

a green ???



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group