Nasze Miśki - Czterołapa pantera
rosomak1983 - 24-12-2010, 14:21
kupiłem olej do skrzyni oczywscie red line bo w przyszłym roku ma podrożeć wiec za wczasu sie zaopatrzyłem
Bedze to sprawdzona mieszanka do skrzyni 4x4 szczególnie eclipse
2;1 MT90 do MTL
rosomak1983 - 25-12-2010, 11:03
co sadzicie o kupnie wałków
ssacy 264
wydechowy 272
plus regulowane koła.
Niby to jest do wersji turbo ale przeciez podejda tylko co WY o tym sadzicie ??? mniej wiecej o ile mi to by podnioslo moc czy dynamike oraz czy nie byłby problemu z wolnymi obrotami czy bardzo duzym spalaniem ????
Wszyc - 25-12-2010, 13:16
Podejść podejdą ale ja bym takie rzeczy zostawił na sam koniec jak już się wszystko złoży z turbo i będzie chodzić Bo po pierwsze może dużo rzeczy jeszcze wyjść a się okaże że może kasy nie starczyć a druga sprawa to po co zakładać i jechać na hamownie to wysterować z kompem a potem założyć turbo i jechać po raz kolejny to wszystko wysterować
rosomak1983 - 25-12-2010, 13:36
Wszyc, gdybym dobrze jedziło byc moze zrezygnowałbym z Turbo
fj_mike - 25-12-2010, 13:58
rosomak1983, dodaj fotkę Pantery w podpisie
mkm - 25-12-2010, 14:30
rosomak1983, przyhamuj.
Sam piszesz, że udało Ci się kupić wyjątkowy egzemplarz, a na siłę starasz się go „ulepszyć”.
Skupujesz części z rozbiórek, które ani nie wiesz jak były traktowane, ani ile mają przebiegu za sobą.
Zaczynasz kombinować i nie chcę krakać, ale efekt będzie taki, że będziesz pakować kasę, a auto będzie stało.
Masz Lancera i tam testuj, a Panterę oszczędź, bo z tego co pisałeś to po prostu jej szkoda.
mitsu_pl - 25-12-2010, 14:31
Rosomak, jak chcesz kombinować, to zrób jak najwięcej zanim pojedziesz na hamownię (dolot, wydech, ukł. paliwowy), ale oprócz mechaniki, będziesz musiał wstawić jakąś świnkę, na której wysterujesz i zgrasz ze sobą to co zamontowałeś... nas hamownia z wstawieniem ecumastera kosztowała ok. 1500zł, samo strojenie ok. 500zł więc lepiej zrobić jak najwięcej zanim pojedziesz...
rosomak1983 - 25-12-2010, 17:44
fj_mike napisał/a: | rosomak1983, dodaj fotkę Pantery w podpisie |
done
Cytat: | Sam piszesz, że udało Ci się kupić wyjątkowy egzemplarz, a na siłę starasz się go „ulepszyć”. |
jest czysta seria mkm
mkm napisał/a: | Skupujesz części z rozbiórek, |
raczej całe auta
mkm napisał/a: | które ani nie wiesz jak były traktowane, ani ile mają przebiegu za sobą. |
zalezy kiedy czasem wiem, a o co konkretnie Ci chodzi ??? O zakup 4g93 ??? za to cene ( i tyle gratów co wziałem ) i tak sie opłacalo. Uwierz mi
mkm napisał/a: | Zaczynasz kombinować i nie chcę krakać, ale efekt będzie taki, że będziesz pakować kasę, a auto będzie stało. |
i własnie po to mam dwa auta, po swietach odbieram białego silnik juz tylko trzeba włożyc do komory, a to wszystko dlatego tyle zeszło ze moj kolega który robi mi tanio i pewnie miał duzo aut i troche przestał lancer... Po drugie ja nie mogłem sie zdecydowac na odpowiednia koncepcje.
mkm napisał/a: | Masz Lancera i tam testuj |
no własnie to robie ale Macku co jeszcze moge zrobic z 4g93 ????
zrobiłem kanaly dolotowe, remont kompletny niemal
w planach jeszcze dolot i wydech i tyle, z EVO looka rezygnuje, moze jeszcze tapicerke z tyłu na Gti i boczki na czarno obszyje i to bedzie koniec...
Wiesz ze gratów i mozliwosci rozwoju do 4g93 prawie nie ma.... a w 4g63
tak tuning jest naturalna rzecza...
mkm napisał/a: | a Panterę oszczędź, bo z tego co pisałeś to po prostu jej szkoda. |
no ładny stan jest i udany zakup ale własnie ten model ma duze mozliwosci rozwoju !!!! (wytrzymaly naped 4x4 z chyba nawet krótsza skrzynia, bezwypakowy egzemplarz wiec sztywnosc jest... )
znajdz mi wałki do 4g93 w ludzkiej cenie... mitsu_pl napisał/a: | Rosomak, jak chcesz kombinować, to zrób jak najwięcej zanim pojedziesz na hamownię (dolot, wydech, ukł. paliwowy), ale oprócz mechaniki, będziesz musiał wstawić jakąś świnkę, na której wysterujesz i zgrasz ze sobą to co zamontowałeś... nas hamownia z wstawieniem ecumastera kosztowała ok. 1500zł, samo strojenie ok. 500zł więc lepiej zrobić jak najwięcej zanim pojedziesz... |
aj narazie to tylko pytam co o tym sadzicie bo zbieram graty na razie a i tak niewiem czy je wykorzystam, Po prostu jakby co to skompletuje zestaw który pózniej sprzedam badz wykorzystam. W tym momencie jaram sie wymiana tloków i załozeniem turbo i marze o mocy ok 230-250kM... narazie po prostu badam temat mysałem tez nad włozeniem gotowego silnika 4g63T
rosomak1983 - 28-12-2010, 15:05
zakupiłem klocki EBC na przód
mam do tego tarcze EBC turbo gloves w bdb stanie (jakos gratis z eclipsa co przytargalem , po małym przebieg i to nawet red stuff uzywany ale zielony sie trafił w dobrej cenie to wziołem na zapas.
Taki zestawik hebli kosztuje w granicach 1000zł na przód i jestem ciekaw jak to bedzie hamować )
rosomak1983 - 29-12-2010, 23:33
z rozpórka niebawem bedzie na tyle też
Kleju - 30-12-2010, 00:15
rosomak1983 napisał/a: | z rozpórka |
Ta rozpórka tak trochę mało poważnie wygląda
londolut - 30-12-2010, 01:25
Ross jak tych hebli nie zagrzejesz to albo będą piszczeć albo nie będą hamować.
rosomak1983 - 30-12-2010, 07:39
londolut napisał/a: |
Ross jak tych hebli nie zagrzejesz to albo będą piszczeć albo nie będą hamować. |
na red stuff ??? to przetestuje, a jak bedzie zle na codzien zakładam green stuff one napewno nie wymagaja zagrzania, a piszczec sobie moga
macieekg - 30-12-2010, 09:25
Red stuffy nie wymagają rozgrzewania...
rosomak1983 - 30-12-2010, 15:50
macieekg napisał/a: | Red stuffy nie wymagają rozgrzewania... |
a green ???
|
|
|