Galant - Ogólne - wybór auta GALANT vs ACCORD vs ALMERA vs PRIMERA
jarekrk - 06-05-2011, 12:37
aha to faktycznie nie porozumienie wynikło małe
jakby ktoś coś wiedział o różnicach między rekinem a poprzednią wersją to niech się pochwali, bo ciekawi mnie to, czy Mitsu wypuszczając następny model coś pozmieniało czy to jest dalej ta sama konstrukcja co naście lat temu a zmienili tylko budę
sampler - 06-05-2011, 13:06
lepiej powiedziec co jest z poprzedniej wersji. Z E5 pochodzi zawieszenie, ktore akurat jest mocnym punktem i ladnie pracuje. Silniki sa albo podobne (4G63 i 4D68 odbite lustrzanie) albo zupelnie nowe 6A13, 4G64. Skrzynie biegow inne ale na bazie tej samej konstrukcji.
Hamulce przed liftem te same po lifcie wieksze i grubsze tarcze.
misiu-bisi - 07-05-2011, 22:04
wiadomoż że tu każy będzie polecał mitsu, ja także ale ze względu na to że mój egzemplarz jest w wyjątkowo dobrym stanie, honda jest też bardzo dobra i nissan też-niestety mój nissan był kupiony na szybko i miał przede mną 6 właścicieli co zaniża moją ocene tego auta. wżane jest aby wybrać auto zadbane i prześwietlić przed kupnem. ja np zawsze bardzo chciałem mieć rekina-bardzo mi się podoba wizualnie-ale np ten silnik 4g63 to paliwożerny antyk pamiętający e3,zawieszenie jest przekombinowane- za dużo wachaczy-a komfort gorszy niż w e3 -notabene w nissaku jest też trochę udziwnione-z tyłu scoot russel,przód sworzeń królewski z 2-ma łożyskami i padające często górne wachacze-hondy nie znam osobiście ale ma cały czas regulację zaworową jak w polonezie-ręczną-efekt wysokoobrotliwości silników której nie da rady hydraulika, więc wg mnie brać to co sie podoba po ówczesnym prześwietleniu auta. jaki stan taka satysfakcja użytkownika-wiem coś o tym....
jarekrk - 08-05-2011, 09:24
trochę do E39 wracam, jak wcześniej pisaliście o nim a ja je skreśliłem, z powodu tego ,iż na prawdę ciężko coś wybrać , to auto ma znajomy i rzeczywiście rok 99 a zero rdzy, w środku bardzo ładnie + dużo miejsca
silniki od 150 koni w górę ( więc to fajna sprawa) no i napęd na tył:)
Raczej mała utrata wartości w ciągu 3-4 lat no i trwałość elementów też stoi na wysokim poziomie tego samochodu
minusem jest tylko wygląd gdzie E39 nigdy mnie nie powalało, ale jeździ się w środku, no i opinie o starych BMW ,że dresy łyse itp
robertdg - 08-05-2011, 10:27
jarekrk, żeby Ci to BMW nie rozwinęło skrótu, bo w zasadzie problem zakupić godną uwagi E39, zreszta pojeździj po okolicznych sprzedawcach i pooglądaj tak z sercem.
jarekrk - 08-05-2011, 14:38
to wiadomo, że okoliczni handlarze odpadają, tylko autka zarejestrowane już jakiś czas w PL, sądzę ,że na tyle aut do wyboru ile jest na allegro znajdzie się dobrą sztuką, chyba powinno być to łatwiejsze niż w przypadku paru galantów jakie są na allegro zawsze
no i RWD
misiu-bisi - 09-05-2011, 19:36
ja też choruję na e 39, ale mnie na nie nie stać... za drogie w obsłudze sla laika a nie chcę ładować a auto najtańszych części, znam osobiście typów co mają e 39 i inwestują w... ładne felgi, a mechanicznie w tajwańskie podróbki-to nie dla mnie. musisz uważać bo pierwsze roczniki e39 łapie już korozja, ale fakt auto grzechu warte...
Owczar - 09-05-2011, 20:02
E39 wcale nie musi być droższa w użytkowaniu od Galanta EA.
fj_mike - 09-05-2011, 21:20
Owczar napisał/a: | E39 wcale nie musi być droższa w użytkowaniu od Galanta EA. |
Mam takie porównanie pomiędzy sobą a bratem. Koszta są podobne
Zależy jeszcze co i jak się psuje
misiu-bisi - 09-05-2011, 21:48
qrde, jakoś śmigło na masce , podobnie jak gwiazda kojarzy mi sie z drożyzną, ale fakt że czasem w miskaładowałem niezłe pln-y, ale... sam nie wiem z mitsu niegd y nie miałem problemów, z innymi markami zawsze.. qżwa coś w tym jest chyba, poza tym ja osobiście nie będę jezdził niemcemz pobudek włąsnej natury....
Hugo - 09-05-2011, 23:24
misiu-bisi napisał/a: | podobnie jak gwiazda kojarzy mi sie z drożyzną | Utrzymanie np. "okularnika" w porównaniu do EA to bułka z masłem. Nie wspominając o C-klasie.
robertdg - 10-05-2011, 08:28
Hugo napisał/a: | Utrzymanie np. "okularnika" w porównaniu do EA to bułka z masłem | Pitolenie, wszystko zalezy na co trafisz, ja ostatnio pojechałem ze znajomym oglądac dla niego auto, sprzedawca zachwala, jakie to ono cacy, piękne, no szkoda, że jeszcze nie pierze i sprząta, bo bym sam kupił
Ale wracając do meritum, ogólnie auto całkiem całkiem, poza paroma niuansami, w kazdej szparce pasta polerska, troszeczke dołków na karoserii, kilka rys, taki pierdoły, otwieramy maske, zaglądamy na bagnet oleju, znacy z początku go wytarlismy, po czym sprawdzamy poziom, a tam kupa, miarka ino tylko, no dosłownie samą końcówką się zamoczyła, podziękował.
jarekrk - 10-05-2011, 08:28
też uważam,że ogólnie galant tani w utrzymaniu nie jest , śmiem twierdzić ,że części eksploatacyjne nawet mogą być tańsze w E39, bo więcej tego jest , nie jest to nowa limuzyna z bmw aby części odstraszały i wszystko jest dostępne często od reki w wiekszych sklepach, ale z tego co wiem po ludziach to akurat ten model BMW też nie jest awaryjny, w końcu 10 lat temu był to flagowy model bmw
sampler - 10-05-2011, 10:18
a to ciekawe. Np tarcza hamulcowa ATE do E39 jest drozsza. Wahacze aluminiowe tez. Jedynie moze na lancuchu rozrzadu mozna zaoszczedzic. A moze o czyms nie wiem gdzie BMW ma te tansze koszty? Bo na pewno nie na paliwie
Krzyzak - 10-05-2011, 10:45
amortyzatory, klocki, wahacze (te ostatnie symbolicznie) też są droższe - i wcale nie piszę o ASO, tylko o zamiennikach...
może jedynie używane części blacharskie ze względu na większą podaż są tańsze
|
|
|