Nasze Miśki - Żarłacz Srebrny
Hugo - 25-05-2015, 23:00
MATTNATTS napisał/a: | Hugo, tak TT. | Olaboga, ale będzie wymiatać.
arturj123 - 26-05-2015, 07:30
Rozumiem, że będzie tylko napęd na przód?
MATTNATTS - 26-05-2015, 08:48
Nie widze potrzeby na cos wiecej niz Fwd
Hugo - 26-05-2015, 10:40
MATTNATTS napisał/a: | Nie widze potrzeby na cos wiecej niz Fwd | Jak zaczniesz jeździć to poczujesz W momencie gdy będziesz chciał ostro ruszyć z miejsca...
MATTNATTS - 26-05-2015, 10:58
Hugo narazie to spekulacje, jeszcze nie widzialem zeby ktos narzekal na trakcje w 8g zrobionym na +200 czy +300 a druga sprawa ze jeszcze nikt go nie zbudowal u nas ale wszyscy juz wiedza ze trzeba awd.
Szczerze to wole fwd w manualu niz awd w automacie.
A pamietajmy ze jak ostro rusze galem 2.0 to tez zgubie trakcje, civiki po 300koni tez jezdza. Gal to bedzie daily car, na tor jest evo.
Torp12 - 26-05-2015, 11:54
No w końcu jakiś konkretny projekt na forum :]
eremita - 26-05-2015, 11:57
Ło to będzie latać
Fajny pomysł z ciemną komorą
arturj123 - 26-05-2015, 16:19
MATTNATTS napisał/a: | Hugo narazie to spekulacje, jeszcze nie widzialem zeby ktos narzekal na trakcje w 8g zrobionym na +200 czy +300 a druga sprawa ze jeszcze nikt go nie zbudowal u nas ale wszyscy juz wiedza ze trzeba awd.
Szczerze to wole fwd w manualu niz awd w automacie.
A pamietajmy ze jak ostro rusze galem 2.0 to tez zgubie trakcje, civiki po 300koni tez jezdza. Gal to bedzie daily car, na tor jest evo. |
Oczywiście trzymam kciuki za projekt.
Dlaczego pytam o FWD vs AWD?
Czysto teoretycznie 240KM to max co daje się do aut na FWD. Czy zatem jest sens dawać jeszcze TT? Auto może stać się ciężkie do opanowania.
Cytat: |
Szczerze to wole fwd w manualu niz awd w automacie. |
Były także VR4/Legnum w manualu i AWD
Cytat: | No i wczoraj 6g74 wsiadło do komory gala. |
Mocowanie silnika pasuje bez rzeźby (poduszki silnika)?
MATTNATTS - 26-05-2015, 17:38
Co do FWD to jest sporo aut które latają z mocą +300 i są dużo lżejsze od gala. Jak będzie nie do opanowania to wtedy będę myślał.
Wiem że były Vr4/Legnum w m/t
Wszystko siadło elegancko wystarczyło pomyśleć
booohal - 28-05-2015, 22:45
Torp12 napisał/a: | No w końcu jakiś konkretny projekt na forum :] |
DOKŁADNIE!
Powodzenia.
sveno - 29-05-2015, 06:56
Też trzymam kciuki za projekt, ale... wydaje mi się, że wyważasz otwarte drzwi. Skoro celujesz w moce ~~300KM i to na ośce to czemu nie sięgnąłeś po gotowca czyli 6A13TT? Żadnej rzeźby z mocowaniami i elektryką, a do tego to dalej 6a13 czyli pasuje do manualnej skrzyni z n/a
Rafal_Szczecin - 29-05-2015, 08:11
bo to dosc kiepski silnik ? a tak ma projekt ktorego w pl czy eu nie ma nikt .
filll - 29-05-2015, 08:27
Pozamiatałeś forum tym przeszczepem! Ale Galant Galantem, a tam na placu fajny Space Runner stoi
MATTNATTS - 29-05-2015, 11:12
Sveno tutaj mam silnik 2004 rok 77k najechane,prawda też taka że ten silnik jest duzo wytrzymalszy i mniej awaryjny niż 6a13tt a nawet tańszy w utrzymaniu...Myślę że przy 0,6 bara będzie tam 3 z przodu.
Długo zanosiłem się ze szczepieniem 6a ale ciężko znalezc dobry silnik a już nie wspomne o kompletnym swapie...
Finansowo wychodzi bardzo podobnie...
No i tak jak Rafał napisał - jedyny w eu.
Fill to nie jest zwykły SR
P.S Fill z Tobą jest coś nie tak w środku masz kozackie zielone FTO a Ty patrzysz na RVRa
anwi - 05-06-2015, 16:29
no w końcu coś się dzieje, jak nie sprzedam Auta to trafi się dozbroić, bo głupio nie mieć najszybszego w pl
|
|
|