To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Żarłacz Srebrny

Hugo - 25-05-2015, 23:00

MATTNATTS napisał/a:
Hugo, tak TT.
Olaboga, ale będzie wymiatać.
arturj123 - 26-05-2015, 07:30

Rozumiem, że będzie tylko napęd na przód?
MATTNATTS - 26-05-2015, 08:48

Nie widze potrzeby na cos wiecej niz Fwd :)
Hugo - 26-05-2015, 10:40

MATTNATTS napisał/a:
Nie widze potrzeby na cos wiecej niz Fwd
Jak zaczniesz jeździć to poczujesz :wink: W momencie gdy będziesz chciał ostro ruszyć z miejsca...
MATTNATTS - 26-05-2015, 10:58

Hugo narazie to spekulacje, jeszcze nie widzialem zeby ktos narzekal na trakcje w 8g zrobionym na +200 czy +300 :mrgreen: a druga sprawa ze jeszcze nikt go nie zbudowal u nas ale wszyscy juz wiedza ze trzeba awd.
Szczerze to wole fwd w manualu niz awd w automacie.
A pamietajmy ze jak ostro rusze galem 2.0 to tez zgubie trakcje, civiki po 300koni tez jezdza. Gal to bedzie daily car, na tor jest evo.

Torp12 - 26-05-2015, 11:54

No w końcu jakiś konkretny projekt na forum :]
eremita - 26-05-2015, 11:57

Ło to będzie latać :D
Fajny pomysł z ciemną komorą :)

arturj123 - 26-05-2015, 16:19

MATTNATTS napisał/a:
Hugo narazie to spekulacje, jeszcze nie widzialem zeby ktos narzekal na trakcje w 8g zrobionym na +200 czy +300 :mrgreen: a druga sprawa ze jeszcze nikt go nie zbudowal u nas ale wszyscy juz wiedza ze trzeba awd.
Szczerze to wole fwd w manualu niz awd w automacie.
A pamietajmy ze jak ostro rusze galem 2.0 to tez zgubie trakcje, civiki po 300koni tez jezdza. Gal to bedzie daily car, na tor jest evo.


Oczywiście trzymam kciuki za projekt.

Dlaczego pytam o FWD vs AWD?
Czysto teoretycznie 240KM to max co daje się do aut na FWD. Czy zatem jest sens dawać jeszcze TT? Auto może stać się ciężkie do opanowania.
Cytat:

Szczerze to wole fwd w manualu niz awd w automacie.

Były także VR4/Legnum w manualu i AWD 8)

Cytat:
No i wczoraj 6g74 wsiadło do komory gala.

Mocowanie silnika pasuje bez rzeźby (poduszki silnika)?

MATTNATTS - 26-05-2015, 17:38

Co do FWD to jest sporo aut które latają z mocą +300 i są dużo lżejsze od gala. Jak będzie nie do opanowania to wtedy będę myślał. :wink:
Wiem że były Vr4/Legnum w m/t :D
Wszystko siadło elegancko wystarczyło pomyśleć :wink:

booohal - 28-05-2015, 22:45

Torp12 napisał/a:
No w końcu jakiś konkretny projekt na forum :]

DOKŁADNIE! :thumbright:
Powodzenia.

sveno - 29-05-2015, 06:56

Też trzymam kciuki za projekt, ale... wydaje mi się, że wyważasz otwarte drzwi. Skoro celujesz w moce ~~300KM i to na ośce to czemu nie sięgnąłeś po gotowca czyli 6A13TT? Żadnej rzeźby z mocowaniami i elektryką, a do tego to dalej 6a13 czyli pasuje do manualnej skrzyni z n/a
Rafal_Szczecin - 29-05-2015, 08:11

sveno napisał/a:
6A13TT?

bo to dosc kiepski silnik ? a tak ma projekt ktorego w pl czy eu nie ma nikt .

filll - 29-05-2015, 08:27

Pozamiatałeś forum tym przeszczepem! Ale Galant Galantem, a tam na placu fajny Space Runner stoi :P
MATTNATTS - 29-05-2015, 11:12

Sveno tutaj mam silnik 2004 rok 77k najechane,prawda też taka że ten silnik jest duzo wytrzymalszy i mniej awaryjny niż 6a13tt a nawet tańszy w utrzymaniu...Myślę że przy 0,6 bara będzie tam 3 z przodu.
Długo zanosiłem się ze szczepieniem 6a ale ciężko znalezc dobry silnik a już nie wspomne o kompletnym swapie...
Finansowo wychodzi bardzo podobnie...
No i tak jak Rafał napisał - jedyny w eu. :mrgreen:
Fill to nie jest zwykły SR :twisted:

P.S Fill z Tobą jest coś nie tak :P w środku masz kozackie zielone FTO a Ty patrzysz na RVRa :mrgreen:

anwi - 05-06-2015, 16:29

no w końcu coś się dzieje, jak nie sprzedam Auta to trafi się dozbroić, bo głupio nie mieć najszybszego w pl :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group