To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Colt CJO 1800 16V 140 KM GTI

jacek11 - 22-07-2018, 21:31

Ładny jest. Zakładaj swój temat,i dawaj więcej fotek :!:
Hornet - 22-07-2018, 22:04

Prezentuję się ekstra. Wrzuć fotki na konkurs:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=105807

i7Piotrek - 22-07-2018, 22:04

jacek11 napisał/a:
Ładny jest. Zakładaj swój temat,i dawaj więcej fotek :!:

Narazie mnie boli brak obrotomierza no i wiesz mało wiem o tym aucie bo wydech wygląda jak by był od 1.3 i niewiem czy mi to przypadkiem mocy nie ogranicza ale no:)
Czekam aż FTOrek się odezwie bo kontakt z nim jest cięzki niestety a on robił elektryke więc najlepiej będzie wiedział gdzie szukać :)
Spokojnie jakaś sesje zrobie to założę wątek :)
Fotki na konkurs zaraz Wrzucę :)

tomchuck - 22-07-2018, 23:51

Gdzieś na silniku masz zapewne moduł J5T (taki 4-pinowy) przykręcony na dwie śrubki m6. Z niego idzie sygnał na obrotek, wiec pewnie sie uszkodził. Podmień go i powinno być ok. Występował też w carismach gdi wiec znajdziesz bez problemu.
i7Piotrek - 23-07-2018, 08:31

tomchuck napisał/a:
Gdzieś na silniku masz zapewne moduł J5T (taki 4-pinowy) przykręcony na dwie śrubki m6. Z niego idzie sygnał na obrotek, wiec pewnie sie uszkodził. Podmień go i powinno być ok. Występował też w carismach gdi wiec znajdziesz bez problemu.

IFSa podmieniałem jest to samo:( Ten co jest działą w innym colcie z dobrego przepiołem do tego i jest to samo więc to nie to,
zmierzyłem kable od IFSa i poprostu gdzies do kabla który idzie do licznika jest zmasowany po drodze inny i robi zwarcie trzeba by to było znaleźć tylko gdzie szukać?

tomchuck - 24-07-2018, 09:40

Rozumiem że mierzyłeś na odpiętym liczniku? Jeśli tak i jesteś pewien że to jest usterka, to nie pozostaje nic innego jak sprawdzenie całej wiązki lub chociaż jej newralgicznych punktów gdzie mogło dojść do przetarcia.
W coltach Cj czasem przeciera sie też wiązka główna idąca w nadkolu i dzieją się różne cyrki z elektryką. Ale z tą sprawą raczej bym jej nie wiązał.

i7Piotrek - 26-07-2018, 22:02

tomchuck napisał/a:
Rozumiem że mierzyłeś na odpiętym liczniku? Jeśli tak i jesteś pewien że to jest usterka, to nie pozostaje nic innego jak sprawdzenie całej wiązki lub chociaż jej newralgicznych punktów gdzie mogło dojść do przetarcia.
W coltach Cj czasem przeciera sie też wiązka główna idąca w nadkolu i dzieją się różne cyrki z elektryką. Ale z tą sprawą raczej bym jej nie wiązał.

na wpiętym liczniku to mierzyłem tak mi doradził jeden kolega z MM wyszło zwarcie ale niewiem czy faktycznie to zrobiłem dobrze w sensie czy tak miałem zrobić czy na odpiętym, po za tym w tym watku jak czytałem wiazka była troche przerabiana niewiem jak i gdzie mogły by byc newralgiczne punkty bo moga być tak naprwde wszędzie...

FTOrek - 04-08-2018, 08:37

Witam.Sprawdź połączenie licznik-alternator i sam alternator.Powodzenia.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group