To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Nowe tarcze zegarów HC

Owczar - 07-03-2012, 09:46

Da się, ale po co?
zkogal - 07-03-2012, 09:48

Jeśli pobawił byś sie z elektroniką wskaźnika to pewnie tak, natomiast jeśli 200 masz w tym samym miejscu co ja 260 i masz oddzielane tarcze to raczej nie ma tam miejsca na więcej.
milo - 07-03-2012, 10:08

Owczar napisał/a:
Da się, ale po co?

Hmm... zawsze coś innego i niepowtarzalnego
zkogal napisał/a:
Jeśli pobawił byś sie z elektroniką wskaźnika to pewnie tak, natomiast jeśli 200 masz w tym samym miejscu co ja 260 i masz oddzielane tarcze to raczej nie ma tam miejsca na więcej.

Jak bym wymienił zegar i impulsator w skrzyni :?:

zkogal - 07-03-2012, 10:17

milo napisał/a:

Jak bym wymienił zegar i impulsator w skrzyni :?:


O to już pytaj speców, wiem tylko ze jak zmienisz położenie danych prędkości wskazówka sama nie załapie że zmieniłeś skale z 200 na 300 :) ;)

Owczar - 07-03-2012, 10:27

Zależy co chcesz osiągnąć. Czy zawyżanie licznika na przeskalowanym zegarze czy większą prędkość maks przy zachowaniu prawidłowych wskazań.

Jeśli pierwsze to zmieniasz tylko tarczę. Jeśli drugie to wystarczy założyć zegary, a nawet samą tarczę z elektroniką od PB w manualu.

milo - 07-03-2012, 10:37

Owczar napisał/a:
większą prędkość maks przy zachowaniu prawidłowych wskazań.

Własnie to...pokazywać ma dobrze prędkość i kilometry
Owczar napisał/a:
Jeśli drugie to wystarczy założyć zegary, a nawet samą tarczę z elektroniką od PB w manualu.

Impulsator w skrzyni we wszystkich wersjach silnikowych ten sam ?

Owczar - 07-03-2012, 10:44

Z tego co mi wiadomo to tak. Ktoś nawet przekładał skrzynię z PB do diesla i wskazywał prędkość tak samo.
Tomek - 07-03-2012, 10:49

impulsator powinien być ten sam
mnożnik jest w zegarach, musisz tam pokombinować
ale może być problem, bo jak zmienisz mnożnik + kąty na tarczy to będzie wskazywać dobre prędkości, ale drogę będzie zliczać nieprawidłowo
jeśli chcesz mieć dobrze tu i tu, to więcej kombinacji

milo - 07-03-2012, 10:49

To znaczy sam prędkościomierz z tarczką przekładam z benzyny i działa :)
Owczar - 07-03-2012, 11:05

Dokładnie tak.
milo - 07-03-2012, 11:14

Owczar napisał/a:
Dokładnie tak.

Dzięki :D

Tomek - 07-03-2012, 11:27

a ty masz wogóle HC??
czy mowa o zwykłych zegarkach?

Owczar - 07-03-2012, 11:31

W 99% zwykłe. W TD nie było nigdy HC.
Tomek - 07-03-2012, 11:33

Owczar napisał/a:
W 99% zwykłe. W TD nie było nigdy HC.


tak się domyślałem
także nie wiem po co ta mowa w tym temacie

Owczar - 07-03-2012, 11:42

Do zwykłych zegarów można założyć tarcze które przygotował sveno. Pewnie trzeba będzie porzeźbić, a w ostateczności wyciąć okrągłe tarcze tylko, ale wszystko da radę zrobić. Lepsze podświetlenie, przyciemniona szybka i można cieszyć się HC w dieslu z normalnym zakresem obrotomierza :)

[ Dodano: 07-03-2012, 11:44 ]
Po połaczeniu z taką przeróbką można osiągnąć już niezły efekt :)
http://forum.mitsumaniaki...t=60440&start=0



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group