To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Lancer X inform to złom?

Van_Adam - 06-04-2012, 10:21

Morfi, wcześniej jeździłem właśnie 206 około 70KM. Nie mam raliarta ale dołożyłem sobie spoiler na bagażnik i przynajmniej nie wygląda jak rodzinny sedan tylko już daje jakieś tam pozory czegoś lepszego. no i ten silnik 1,8. 1,4 był za słaby.
Od tego czy na światłach zostawi z tyłu 1,9tdi pewnie z 60% zależy od umiejętności kierowców. Trochę nie fajnie że wszystkie koniki budzą się dopiero przy 3000 3500 rpm, ale ruszanie na granicy spalenia sprzęgła i jak przy odcięciu na drugim biegu masz te 80-90 km/h to w mieście chyba wystarczy. jeszcze tylko wywalić tylną kanapę a siedziska wymienić na kubełkowe i stosunek moc/masa nie będzie wcale najgorszy zmiana wydechu i dolotu + chip i powinien iść. Zawieszenie nie jest sportowe ale to też nie jest evo tylko rodzinny sedan więc nie ma co za dużo od niego wymagać. krzychu, nie jestem dobry w statystyce ale nie wydaje mi się żeby chociaż co 20 miał chipa włożonego.

[ Dodano: 06-04-2012, 10:23 ]
Mikuc, Myślałem o turbo ale wymiana połowy komponentów silnika mnie przeraża i przerasta finansowo :P

krzychu - 06-04-2012, 10:28

Van_Adam napisał/a:
krzychu, nie jestem dobry w statystyce ale nie wydaje mi się żeby chociaż co 20 miał chipa włożonego.


Źle Ci się wydaje ponieważ ja napisałem tak:

krzychu napisał/a:
Każdy samochód z chipem (a jak ktoś szybciej rusza z pod świateł pewnie ma jakiegoś tam chipa, boxa czy remap) objedzie Lancera nawet jeśli to pasat combi.


Ja znam parę osób z TDI i większość ma coś dłubnięte. Bo to tanie i daje niezłe efekty.

Wejdź na podforum Outka, tam w wielu jest remap, realliart box itd.

maniax86 - 06-04-2012, 10:28

Mikuc, jak dla mnie środek jest rewelacyjny jesli chodzi o design..... prosty i elegancki.... nie lubie dziwnych wygibasów na desce i tunelu środkowym.... ale to oczywiście kwestia gustu...
Van_Adam - 06-04-2012, 10:53

krzychu, no to sorki - trochę źle zrozumiałem :oops:
Mikuc - 06-04-2012, 11:03

Tak sobie pomyślałem że w korkach wygrywa ten co nie ma 5 do 100 a ten co kupił skuter za 2000zł
sla - 06-04-2012, 11:36

Troche dziwi mnie ta dyskusja, a robienie z lancera samochodu sportowego to po prostu jakieś nieporozumienie. Przykre jest to że kazda nowa cywilna wersja tego samochodu, ma coraz gorsze osiągi i materiały wykończeniowe w porównaniu do rywali w swojej klasie.
Miałem poprzedniego lancera i jeździłem obecnym. Jeśli chodzi o te dwa parametry, to niestety stary model był lepszy, co nie znaczy że spełniał moje oczekiwania.

RalfPi - 06-04-2012, 11:50

sla napisał/a:
Troche dziwi mnie ta dyskusja, a robienie z lancera samochodu sportowego to po prostu jakieś nieporozumienie. Przykre jest to że kazda nowa cywilna wersja tego samochodu, ma coraz gorsze osiągi i materiały wykończeniowe w porównaniu do rywali w swojej klasie.
Miałem poprzedniego lancera i jeździłem obecnym. Jeśli chodzi o te dwa parametry, to niestety stary model był lepszy, co nie znaczy że spełniał moje oczekiwania.

Przecież nikt nie robi z Lancera sportówki.. bo to totalna pomyłka - piszę, że Lancer nie jest zwyczajnym dupowozem..
Dupowozy to:
Panda, Punto, Corsa, C1, Yaris, Fusion, itp. + wszystko co zbiera się >12 sekund/100 i jest mniejsze od Lancera (oczywiście kryteria są wyssane z palca, ale chodzi o iddę) to dupowozy.
Tanie i wolne...
Wybaczcie, ale tak jak to powiedział mój Ojciec - Panda to wozidełko, Lancer to samochód :)
I to tyle..

sla - 06-04-2012, 12:08

Porównuj samochody z tych samych segmentów, wtedy to ma jakis sens. Lancer jest zwyczajnym dupowozem w swoim segmencie,niczym sie nie wyróżniajacym, o bardziej niż przecietne osiągach.
RalfPi - 06-04-2012, 12:12

sla napisał/a:
Porównuj samochody z tych samych segmentów, wtedy to ma jakis sens. Lancer jest zwyczajnym dupowozem w swoim segmencie,niczym sie nie wyróżniajacym, o bardziej niż przecietne osiągach.

A widzisz :)
Tu jest sedno - to tak jak powiedzieć, że Porsche, które przyspiesza do setki w 5.5 s to zwykły dupowóz, bo przecież Evolution łapie setkę w 4.5, Subaru w 4. a Nissan w 3..
No to faktycznie to Porsche to straszny dupowóz ;)
Nikt nie powiedział, że Lancer na tle kompaktów to złom - tylko padło pewne zapytanie..
Wszyscy (niemalże) zgodnie twierdzimy, że Lancer to dobry samochód i nikt nie twierdzi, że jest sportowy.

waldinio - 06-04-2012, 12:20

jaca71 napisał/a:

Pisałem już w wątku o spalaniu - jazda do 2500rpm w mieście Kraka to ponad 90% zostaje z tyłu.


o, zgadzam się z tym, zawsze ruszam spokojnie a w 90% odjezdzam pierwszy, po 500m jestem juz daleko z przodu i jade spokojnie 70km/h a reszta dopiero wbija dwójke :P

Van_Adam - 06-04-2012, 12:25

RalfPi napisał/a:
Nikt nie powiedział, że Lancer na tle kompaktów to złom

Patrz temat dyskusji :P
Aczkolwiek zobaczymy za parę lat. Może faktycznie bedzie wytrzymałym autem na polską rzeczywistość. Mam nadzieję że bedzie tak odporny jak piszecie.

sla - 06-04-2012, 12:26

RalfPi napisał/a:

Tu jest sedno - to tak jak powiedzieć, że Porsche, które przyspiesza do setki w 5.5 s to zwykły dupowóz, bo przecież Evolution łapie setkę w 4.5, Subaru w 4. a Nissan w 3..

Nie , zarówno sportowe samochody róznią sie osiągami, jak i dupowozy.
Van_Adam napisał/a:

Aczkolwiek zobaczymy za parę lat. Może faktycznie bedzie wytrzymałym autem na polską rzeczywistość

Pod warunkiem, że twoja kieszeń to wytrzyma po gwarancji.

michaello - 06-04-2012, 12:28

waldinio napisał/a:
o, zgadzam się z tym, zawsze ruszam spokojnie a w 90% odjezdzam pierwszy


Czy my mamy na pewno takie same auta i silniki? :shock:

[ Dodano: 06-04-2012, 12:33 ]
Nie dziwcie sie sla ze swoim sarkazmem. On traktuje lancera tak samo jak niektorzy tutaj Pande, Punto itd.

RalfPi - 06-04-2012, 12:35

michaello napisał/a:
waldinio napisał/a:
o, zgadzam się z tym, zawsze ruszam spokojnie a w 90% odjezdzam pierwszy


Czy my mamy na pewno takie same auta i silniki? :shock:

Wczoraj jechałem z Kolegą z pracy (podrzucił mnie po odbiór auta z przeglądu) - Honda Civic 1.4 (chyba 100KM -nawet nie wiem), a paradoksalnie był niemal pierwszy na światłach - mocno ciśnie gaz od niskich obrotów i b. szybko zmienia biegi (aż się zastanawiałem czy wcześniej nie jeździł EVO... ;) )
Ludzie jeżdżą bardzo różnie - ja np. na niskich obrotach nie gazuje mocno i w miarę wzrostu obrotów dokładam gazu, biegi zmieniam spokojnie, ale i tak zazwyczaj jadę tak samo albo szybciej od innych uczestników ruchu.

cefaloid - 06-04-2012, 12:35

RalfPi napisał/a:
Przecież nikt nie robi z Lancera sportówki.. bo to totalna pomyłka - piszę, że Lancer nie jest zwyczajnym dupowozem..

A nie pomyliłeś Lancera z Lancerem Ralliart? Ten pierwszy to auto zwyczajne, ten drugi pasuje do Twojego opisu jak ulał.

RalfPi napisał/a:
Dupowozy to:
Panda, Punto, Corsa, C1, Yaris, Fusion, itp.

Tak, Corsa GSi 1.8 dupowozem.... Jasne.

RalfPi napisał/a:

+ wszystko co zbiera się >12 sekund/100 i jest mniejsze od Lancera (oczywiście kryteria są wyssane z palca, ale chodzi o iddę) to dupowozy.

Czyli:
+ przypasujmy tak kryteria że wszystko co zbiera się gorzej i jest mniejsze od (Twojego) Lancera to dupowozy?

RalfPi napisał/a:
Wybaczcie, ale tak jak to powiedział mój Ojciec - Panda to wozidełko, Lancer to samochód :)

Wybacz ale porównywanie Pandy do Lancera to jak porównywanie Rafał Śliża z przedszkolakiem uczącym się skakać by udowodnić że Rafał Śliż jest skoczkiem światowej klasy. A porównaj go chociażby z Martinem Hoelwarthem jak mówisz że nie jest taki przeciętny.

Tak samo jesli chcesz pokazać że lancer ponad przeciętną wyrasta, porównuj z rywalami w tym samym segmencie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group