Nasze Miśki - Sigma 24v
angelos - 16-07-2013, 04:16
Będziesz na zlocie ?
mazda10000 - 16-07-2013, 09:39
Niestety nie, w przyszłym roku chciałbym być na Elbe, może uda się też wbić na ogólnopolski, ale co będzie za rok, to nie wiem.
mazda10000 - 17-07-2013, 12:46
W związku z tym że maestro który robił mi silnik stwierdził że pompa wody może zostać, czeka mnie jej wymiana. Pasek, napinacz i rolki mają niecałe 10000 km i zostają, ale uszczelniacze po stronie rozrządu wskoczą nowe. Wiem że przedni uszczelniacz wału pasuje od Hyundaia XG 30, natomiast uszczelniacze wałków są tam inne niż w Sigmie .
1. Jakie uszczelniacze możecie polecić na wałki rozrządu?
2. Jakie uszczelniacze możecie polecić na półosie - przy okazji wyciągania przednich wahaczy wyjęcie półosi to już formalność.
wojtas - 17-07-2013, 18:02
Skontaktuj się z lukasz12, przerabiał temat uszczelniaczy wałków rozrządu w 24 kilkukrotnie.
angelos - 17-07-2013, 18:39
Z tego co wiem to N10506H(katalog IC) - 22144 39001 (hyundai) pasują i nie puszczają od razu
mazda10000 - 22-07-2013, 19:15
Dzisiaj kupiłem 8 litrów ATFu Valvolina (264 zł ), ostatnio kupiłem filtry oleju (48 + wysyłka) do silnika i skrzyni, aktualnie pertraktuję w sprawie oleju Royale Purple 10w40 do silnika.
polaff - 22-07-2013, 21:42
chcesz namiar do gościa z dobrymi olejami w dobrej cenie?
mazda10000 - 02-08-2013, 18:45
Dzisiaj doszły 3 paczki - jedna z ekranikiem klimy ( w idealnym stanie - 0 rys ), kompem i kompresorem od Górka.
Druga paczka przyszła z gratami do lpg - miałem zamiar kupić tylko reduktor Prinsa ( używany, po regeneracji za 100 zł będzie jak nowy ) który powinien z palcem w nosie ogarnąć mój silnik, ale że koleś się uparł że chce sprzedać całą instalację, udało za 450 kupić zarówno reduktor, jak i Keihiny pomarańczowe, wizualnie wyglądają dobrze, ale idą do czyszczenia i przy okazji sprawdzana będzie ich wydajność, więc sytuacja będzie jasna.
Wreszcie przyszły prawidłowe klocki.
mazda10000 - 09-08-2013, 21:51
Wróciły wtryski, czyściłem je w http://www.prinsczyszczenie.pl/, zdaniem gościa który je czyścił są w bardzo dobrym stanie 5 z nich miało identyczną wydajność, a pozostały jeden miał sprawność niższą o 5 %- zdaniem gościa który czyścił nie będzie miało to większego znaczenia. Obejrzałem dzisiaj auto na najeździe w poszukiwaniu śladów wstawiania ćwiartek, itd. - nic nie znalazłem. Po zdjeciu osłon na progach i przednim błotniku znalazłem masę łuszczącego się lakieru- tak jakby ktoś lakierował to na nieprzygotowanej blasze- mam wrażenie że całe auto jest polakierowane tą techniką. Przy okazji zdjęcia progu przyjrzałem się profesjonalnej naprawie kolegi Kosiora - wata szklana, żywica i baranek - http://www.youtube.com/watch?v=4K7a3wRpaP0
mazda10000 - 11-08-2013, 21:08
W dziale Sigma/Diamante głośno zastanawiałem się czy nie poszukać gotowego nadwozia ( polakierowanego ), bo zastanawiało mnie to że np. przednie błotniki są polakierowane tak jakby ktoś je szprajem popsikał, bez żadnego przygotowania - lakier na lakier, bez żadnego matowania i takich tam zbędnych pierdół dla lamusów. W podobny sposób polakierowane jest spora część auta. Zrzuciłem dzisiaj prawy błotnik żeby zobaczyć jak wygląda ćwiartka. Jest git. Błotnik zresztą też dobrze wygląda, w każdym razie jest prosty, ma troszeczkę rdzy w miejscu gdzie błotnik łączy się z progiem. Żeby nie było za słodko jest parę dziur, jedna z nich miała być naprawiona przez blacharza Kosiora ( o którym też jest wspomniane w poście wyżej) ale on stwierdził że lepiej napaćkać jakiejś gumy...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
angelos - 11-08-2013, 22:11
tragedii nie ma, dobry blacharz, i odpowiednie zabezpieczenie i przygotowanie do malowania i będzie ok.
mazda10000 - 15-08-2013, 19:32
Dzisiaj lewa strona, jest troszkę gorzej, a nie rozgrzebałem tego tak dokładnie jak prawą stronę, ale tragedii nie ma.
Potrzebuję tego panelu- jeżeli ktoś ma Sigmę na rozbiórce, będę wdzięczny jak wytnie mi taki kawał tej blachy na spawie z kielichem i tuż przed mocowaniem poduszki, z drugiej strony też by się przydał.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Potrzebuję też tych mocowań błotnika ( lewe i prawe ), prawa nie jest tragiczna, ale lewa się rozleciała przy rozkręcaniu
Uploaded with ImageShack.us
Jeszcze jedno - wiecie gdzie kupić spinki do osłon progowych? Moje są połamane i nie nadają się do ponownego założenia
wojtas - 15-08-2013, 21:45
Ostro dłubiesz, czym dalej w las tym więcej drzew. Co do spisek to może ASO, albo rynek wtórny.
mazda10000 - 15-08-2013, 22:02
wojtas napisał/a: | Ostro dłubiesz, czym dalej w las tym więcej drzew |
Owszem, ale gdybym tak do tego lasu zaszedł za rok, to nie miałbym gdzie się gdzie ruszyć.
Zastanawiam się czy nie zdjąć przedniego zderzaka, ale przy zdjęjmowaniu błotników stosunek zerwanych do odkręconych śrub mocno demotywuje do dalszych dziań
mkm - 15-08-2013, 22:13
mazda10000, jak jest dojście to szczotka druciana, a potem odrdzewiacz na śruby.
Psikaj regularnie przez kilka dni, powinno puścić (przynajmniej część )
|
|
|