Nasze Miśki - [EA2A] Czarny Elegance
MichciuGT - 26-10-2014, 22:26
Piękny
a co do sprzęgła to jak nie zmienia się płynu hamulcowego to robi się ciemny i bród z czasem może się wytrącić, i przy okazji psuje uszczelniacze... u siebie wymieniałem już ze 4 razy bo ktoś to zaniedbał i też się zapowietrzył i sprzęgło brało od podłogi
(strzykawką zebranie płynu ze zbiorniczka, wlanie nowego i odpowietrzenie do czasu aż będzie ładny przezroczysty wypływał przez odpowietrznik)
Anonymous - 26-10-2014, 23:01
A dzięki dzięki . U mnie było to zrobione trochę inaczej. Jedna osoba dmuchała przez wężyk od strony wysprzęglika, a druga osoba z długim kawałkiem węża wciągała płyn razem z tymi kawałkami. Wąż wziąłem na tyle długi, żeby nie zakrztusić się płynem Później przepłukaliśmy układ kilka razy denaturatem i później kilka razy płynem DOT4.
Anonymous - 08-12-2014, 17:43
Ostatnio zauważyłem, że na biegu jałowym siedząc w środku da się wyczuć delikatne drgania. Jako, że we środę będę zmieniał oleje i filtry pomyślałem, że dobrze byłoby sprawdzić czy ten nieszczęsny balans jest dobrze ustawiony(przy zmianie rozrządu nie sprawdzaliśmy śrubokrętem). Myślicie, że da radę to zrobić samemu? Jak dobrze rozumiem manual to wystarczy zdjąć osłonę rozrządu, zakręcić kołem pasowym aby wszystko ustawiło się na znaki i wtedy odkręcić zaślepkę i wsadzić śrubokręt o średnicy mniejszej niż 8 mm na długość 6 cm? Jeżeli śrubokręt wejdzie tzn. że wszystko jest ok?
robertdg - 08-12-2014, 22:53
Jeżeli powyżej 3000rpm nie wystepują drgania to bym nie tykał rozrządu
Anonymous - 08-12-2014, 23:08
To za czym powinienem się rozglądać? Padająca poduszka silnika?
Tomii - 09-12-2014, 07:57
bielak930 napisał/a: | To za czym powinienem się rozglądać? Padająca poduszka silnika? |
a jakie masz wolne obroty ? zrób fotkę
Tak jak pisze Robert, balansu nie ruszaj.
Anonymous - 09-12-2014, 20:13
Obroty tak jak na filmiku:
https://www.youtube.com/watch?v=iHXNvXXAi88
robertdg - 09-12-2014, 21:07
Jest bardzo ładnie, pytanie czy wibracje nie wyspują wtedy gdy auto jest obciązone przez odbiorniki typu radio, ogrzewanie, etc oraz jednoczesnie wciśniety pedał hamulca
Tomii - 09-12-2014, 21:09
trochę niskie, zawsze tak miałeś ? u mnie też trochę telepie przy podobnych obrotach
robertdg - 09-12-2014, 21:22
Tomii, 750 +/-100rpm to wzorcowy przypadek
Tomii - 09-12-2014, 21:30
robertdg napisał/a: | Tomii, 750 +/-100rpm to wzorcowy przypadek |
ja tam widzę momentami 600rpm
Hugo - 09-12-2014, 21:31
robertdg napisał/a: | 750 +/-100rpm to wzorcowy przypadek | Ta kreska, na której zatrzymuje się wskazówka obrotomierza to 750 obr./min?
robertdg - 09-12-2014, 21:45
Pogrubiona kreska to 500rpm, ta powyżej niej to 750rpm, aby wskazanie było na 600rpm to wskazówka musi poleciec trochę ponizej przedziału połowy między grubą a cieńką kreską
Tomii - 09-12-2014, 21:53
robertdg napisał/a: | Pogrubiona kreska to 500rpm, ta powyżej niej to 750rpm, aby wskazanie było na 600rpm to wskazówka musi poleciec trochę ponizej przedziału połowy między grubą a cieńką kreską |
to coś tu jest trochu niesymetrycznie, mi ta pogrubiona krecha wygląda na ok 333rpm, brakuje skali do 0
robertdg - 09-12-2014, 22:19
Nie ma symetrii
|
|
|