Nasze Miśki - Colt GTi CA5A
Perki1985 - 07-05-2014, 13:18
W Lancerze też miałem kilka purchli. To mnie zdziwiło w Mitsu z tamtych lat, że dach korodował. Pierwszy raz się z tym spotkałem, a kilka aut miałem. Powodzenia mkm, w tej nierównej walce.
cns80 - 13-05-2014, 15:05
tresorex, londolut, popieram waszą teorię. Zwłaszcza jak popatrzyłem na mojego byłego czerwonego Colta, którego teraz ujeżdża sąsiad. Jak ja nie dbałem o lakier tak on jeszcze mniej się przykłada, a grama rdzy na dachu nie widac, ani zadnych purchli nie ma.
U Maćka może być jeszcze błąd w lakierowaniu. Miałem podobne objawy w Peugeocie, w którym handlarz położył lakier na mokry podkład
mkm - 15-05-2014, 21:30
Praprzyczyna to wykruszanie się masy między poszyciem, a wzmocnieniem - pod koniec produkcji szła już bardziej elastyczna masa, która nie zamieniała się w beton.
Kolor ma znaczenie, ale większe ma wilgoc w środku auta, a tego w Coltach zawsze trzeba było pilnować
mkm - 20-06-2014, 10:23
mkm - 05-07-2014, 21:48
Są pierwsze fochy.
Przestaliśmy palić na 4cylindry - palimy na 3
Podmianka kabla (na zabytki z piwnicy) to ulga chwilowa.
Obecnie padł najdłuższy, którego juz nie mam w zapasie .
Drugi foszek to wspomaganie.
Przy obrotach powyżej 4 - 4.5 tyś. "przestaje działać" wspomaganie.
Kleju, zgłaszał taki problem chyba na torze.
Mnie wystarczy energiczniejszy wyjazd spod pracy i nagle kierownica "staje dęba".
Płyn jest nowy.
Lekko zagięta (i przykorodowana) jest chłodniczka.
Próbować dmuchać/czyścić czy od razu nową chłodniczkę?
Czy też awaria jest gdzieś głębiej?
robertdg - 06-07-2014, 08:57
Sprawdź stary płyn czy nic w nim nie pływa
Kleju - 06-07-2014, 10:38
mkm napisał/a: | Kleju, zgłaszał taki problem chyba na torze. |
U mnie wywalało płyn ze zbiorniczka po paru przejazdach. Tak jakby się gotował i seryjne rozwiązanie nie dawało rady... Zamontowałem chłodnice wspomagania z evo IV i problem zniknął.
A u Ciebie najpierw bym faktycznie wymontował tą a'la chłodnicę, wyczyścił ją, zobaczył czy to zagięcie nie ogranicza przepływu no i nowy płyn
jabberkonto - 10-07-2014, 16:53
Mozesz na chwilke pominac chlodniczke i spiac weze idace do chodnicy, kawalkiem rurki. Sprawdzisz czy to przez nia.
mkm - 03-08-2014, 07:50
Pytanie za 100punktów...
Jeździ/jeżdził ktoś na Valvoline VR1 Racing 5W/50?
Jestem przed wyborem oleju - ma być fullsyntetyk i do tego niezbyt gęsty (wyciszam popychacze), więc ten by się w sumie nadał...
Ewentualnie Shell Helix Ultra lub Liqui Moly TopTec 4100 lub Valvoline SynPower MST- te już 5W/40...
rosomak1983 - 03-08-2014, 11:53
mkm napisał/a: | Valvoline VR1 Racing 5W/50 |
ten ponoc niezle wycisza popychacze.
kartomaniak gti - 04-08-2014, 22:59
gulf 10W60 leje go od 6 lat, nic nie słychać a lekko nie było
mkm - 12-08-2014, 16:12
No nie jest łatwo
Czarnuch nie współpracuje, choć małe postępy są
Ciąg dalszy akcji "skrajny popychacz"
Ściągnąłem dzisiaj kolejne 1,5litra oleju z silnika zastępując go czystym.
Byłem i umówiłem się w ASO - mam nadzieje, że aparatura pomiarowa będzie wiarygodna i dokładna
Oczywiście ten rocznik jest nieznany, więc trwają poszukiwania końcówki do serca Czarnucha
Dla potomnych (w zaokrągleniu) ceny oryginalnych części
Filtr paliwa - 170zł
Filtr powietrza - 70zł
Filtr oleju - 50zł
Uszczelka pod pokrywę zaworów (komplet) - 230zł
Łączniki stab przód/tył - 95zł/szt
Końcówki drążka kierowniczego - 160zł szt
Reszta już w postaci fotorelacji
mkm - 12-08-2014, 17:38
kartomaniak gti napisał/a: | gulf |
Dzięki! Całkowicie zapomniałem o tej firmie.
Poczytałem, poczytałem, zadzwoniłem do krakowskiego oddziału i trafiłem na Specjalistę przez duże "S".
Twojego oleju nie kupię... kupię tej samej firmy tylko o innych parametrach
Tomek - 12-08-2014, 20:35
mkm napisał/a: | Ściągnąłem dzisiaj kolejne 1,5litra oleju z silnika zastępując go czystym. |
co to za zabieg serwisowy??
co i po co?
mkm napisał/a: | Byłem i umówiłem się w ASO - mam nadzieje, że aparatura pomiarowa będzie wiarygodna i dokładna |
jaka aparatura
mkm napisał/a: | Oczywiście ten rocznik jest nieznany, więc trwają poszukiwania końcówki do serca Czarnucha |
jakiej końcówki?
mkm - 13-08-2014, 17:04
Takie tam gusła zamiast płukanki do silnika.
Aparatura to manometr, a końcówka w miejsce czujnika ciśnienia
|
|
|