To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Colt GTi CA5A

Perki1985 - 07-05-2014, 13:18

W Lancerze też miałem kilka purchli. To mnie zdziwiło w Mitsu z tamtych lat, że dach korodował. Pierwszy raz się z tym spotkałem, a kilka aut miałem. Powodzenia mkm, w tej nierównej walce.
cns80 - 13-05-2014, 15:05

tresorex, londolut, popieram waszą teorię. Zwłaszcza jak popatrzyłem na mojego byłego czerwonego Colta, którego teraz ujeżdża sąsiad. Jak ja nie dbałem o lakier tak on jeszcze mniej się przykłada, a grama rdzy na dachu nie widac, ani zadnych purchli nie ma.
U Maćka może być jeszcze błąd w lakierowaniu. Miałem podobne objawy w Peugeocie, w którym handlarz położył lakier na mokry podkład :roll:

mkm - 15-05-2014, 21:30

Praprzyczyna to wykruszanie się masy między poszyciem, a wzmocnieniem - pod koniec produkcji szła już bardziej elastyczna masa, która nie zamieniała się w beton.
Kolor ma znaczenie, ale większe ma wilgoc w środku auta, a tego w Coltach zawsze trzeba było pilnować :wink:

mkm - 20-06-2014, 10:23

:mrgreen: 8)


mkm - 05-07-2014, 21:48

Są pierwsze fochy. :wink:

Przestaliśmy palić na 4cylindry - palimy na 3 :D
Podmianka kabla (na zabytki z piwnicy) to ulga chwilowa.
Obecnie padł najdłuższy, którego juz nie mam w zapasie :mrgreen: .

Drugi foszek to wspomaganie.
Przy obrotach powyżej 4 - 4.5 tyś. "przestaje działać" wspomaganie.
Kleju, zgłaszał taki problem chyba na torze.
Mnie wystarczy energiczniejszy wyjazd spod pracy i nagle kierownica "staje dęba".
Płyn jest nowy.
Lekko zagięta (i przykorodowana) jest chłodniczka.
Próbować dmuchać/czyścić czy od razu nową chłodniczkę?
Czy też awaria jest gdzieś głębiej?

robertdg - 06-07-2014, 08:57

Sprawdź stary płyn czy nic w nim nie pływa
Kleju - 06-07-2014, 10:38

mkm napisał/a:
Kleju, zgłaszał taki problem chyba na torze.


U mnie wywalało płyn ze zbiorniczka po paru przejazdach. Tak jakby się gotował i seryjne rozwiązanie nie dawało rady... Zamontowałem chłodnice wspomagania z evo IV i problem zniknął.

A u Ciebie najpierw bym faktycznie wymontował tą a'la chłodnicę, wyczyścił ją, zobaczył czy to zagięcie nie ogranicza przepływu no i nowy płyn :)

jabberkonto - 10-07-2014, 16:53

Mozesz na chwilke pominac chlodniczke i spiac weze idace do chodnicy, kawalkiem rurki. Sprawdzisz czy to przez nia.
mkm - 03-08-2014, 07:50

Pytanie za 100punktów... :wink:
Jeździ/jeżdził ktoś na Valvoline VR1 Racing 5W/50?

Jestem przed wyborem oleju - ma być fullsyntetyk i do tego niezbyt gęsty (wyciszam popychacze), więc ten by się w sumie nadał...

Ewentualnie Shell Helix Ultra lub Liqui Moly TopTec 4100 lub Valvoline SynPower MST- te już 5W/40...

rosomak1983 - 03-08-2014, 11:53

mkm napisał/a:
Valvoline VR1 Racing 5W/50

ten ponoc niezle wycisza popychacze.

kartomaniak gti - 04-08-2014, 22:59

gulf 10W60 leje go od 6 lat, nic nie słychać a lekko nie było :lol:
mkm - 12-08-2014, 16:12

No nie jest łatwo :evil:
Czarnuch nie współpracuje, choć małe postępy są :mrgreen:
Ciąg dalszy akcji "skrajny popychacz" :roll:

Ściągnąłem dzisiaj kolejne 1,5litra oleju z silnika zastępując go czystym.
Byłem i umówiłem się w ASO - mam nadzieje, że aparatura pomiarowa będzie wiarygodna i dokładna 8)
Oczywiście ten rocznik jest nieznany, więc trwają poszukiwania końcówki do serca Czarnucha :roll:

Dla potomnych (w zaokrągleniu) ceny oryginalnych części :wink:

Filtr paliwa - 170zł
Filtr powietrza - 70zł
Filtr oleju - 50zł
Uszczelka pod pokrywę zaworów (komplet) - 230zł
Łączniki stab przód/tył - 95zł/szt
Końcówki drążka kierowniczego - 160zł szt

Reszta już w postaci fotorelacji :wink:

mkm - 12-08-2014, 17:38

kartomaniak gti napisał/a:
gulf

Dzięki! Całkowicie zapomniałem o tej firmie.
Poczytałem, poczytałem, zadzwoniłem do krakowskiego oddziału i trafiłem na Specjalistę przez duże "S".
Twojego oleju nie kupię... kupię tej samej firmy tylko o innych parametrach 8)

Tomek - 12-08-2014, 20:35

mkm napisał/a:
Ściągnąłem dzisiaj kolejne 1,5litra oleju z silnika zastępując go czystym.


co to za zabieg serwisowy??
co i po co?

mkm napisał/a:
Byłem i umówiłem się w ASO - mam nadzieje, że aparatura pomiarowa będzie wiarygodna i dokładna 8)


jaka aparatura

mkm napisał/a:
Oczywiście ten rocznik jest nieznany, więc trwają poszukiwania końcówki do serca Czarnucha :roll:


jakiej końcówki?

mkm - 13-08-2014, 17:04

Takie tam gusła zamiast płukanki do silnika. :mrgreen:
Aparatura to manometr, a końcówka w miejsce czujnika ciśnienia :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group