To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Outlander a jego silnik 2.0 Di-D.

Anonymous - 04-10-2007, 09:23

Hiszpan...to wiem;).
A czy Tobie wgrali ten nowy soft? Są jakieś zmiany?

Hiszpan - 04-10-2007, 11:13

Jeszcze nieodebrałem samochodu, bo mi robią nowy "zadek"
Wjechał mi gostek fiatem uno i poszło parę elementów :evil:

W sumie nic poważnego, ale serce boli, a i gościa bym chętnie..... :axe:

[ Dodano: 05-10-2007, 00:43 ]
Co do softu po wizycie u dealera - patrz punkt 1. z nowego tematu

rc4 - 07-10-2007, 19:46

alvent napisał/a:
Hiszpan...to wiem;).
A czy Tobie wgrali ten nowy soft? Są jakieś zmiany?



...już od 3 miesięcy użytkuję nowy soft, problem dziury do 2400 obr/min w zasadzie zniknął, wprawdzie to nie common rail ale zdecydowanie lepiej (pisałem już o tym wcześniej) i spalanie na trasie poniżej 7l/100 km a przemieszczam się z granicach 110 - 120 km/h.

Anonymous - 07-10-2007, 23:03

rc4 napisał/a:
alvent napisał/a:
Hiszpan...to wiem;).
A czy Tobie wgrali ten nowy soft? Są jakieś zmiany?



...już od 3 miesięcy użytkuję nowy soft, problem dziury do 2400 obr/min w zasadzie zniknął, wprawdzie to nie common rail ale zdecydowanie lepiej (pisałem już o tym wcześniej) i spalanie na trasie poniżej 7l/100 km a przemieszczam się z granicach 110 - 120 km/h.
A co ma do tego common rail ??
Hubeeert - 07-10-2007, 23:08

Ali-En napisał/a:
A co ma do tego common rail ??

Diesel z CR jest
Cichszy - klekot pompowtrysków jest męczący
pracuje nie wiem jak to określić - delikatniej
moim subiektywnym zdaniem lepszy

Anonymous - 08-10-2007, 11:23

Hubeeert napisał/a:
Ali-En napisał/a:
A co ma do tego common rail ??

Diesel z CR jest
Cichszy - klekot pompowtrysków jest męczący
pracuje nie wiem jak to określić - delikatniej
moim subiektywnym zdaniem lepszy
Ale mi chodzi co ma CR do turbodziury itp ?
Hubeeert - 08-10-2007, 19:03

Ali-En napisał/a:
Ale mi chodzi co ma CR do turbodziury itp ?
Nie wiem - ale tak jak w TDI (jeździłem czterema różnymi) wyraźnie czułem kiedy zaczyna pompować tak w CR (HDI by Pug) zjawisko praktycznie nie występuje. Dlatego osobiście uważam, że zakup HDI do Misków to jeden z lepszych pomysłów MMC.

A jak będzie? Czas pokaże.

rc4 - 08-10-2007, 20:40

Hubeeert napisał/a:
Ali-En napisał/a:
Ale mi chodzi co ma CR do turbodziury itp ?
Nie wiem - ale tak jak w TDI (jeździłem czterema różnymi) wyraźnie czułem kiedy zaczyna pompować tak w CR (HDI by Pug) zjawisko praktycznie nie występuje. Dlatego osobiście uważam, że zakup HDI do Misków to jeden z lepszych pomysłów MMC.

A jak będzie? Czas pokaże.


... dokładnie, aktualnie też użytkuję diesla na cr i Mitsu na pompkach i do czasu przesiadki na Outka nie wiedziałem co to turbodziura i jak to diesel może ,,iść" dopiero od 3000 obrotów. Dlatego Pancerwagen nie para się sportem motorowym, w F1 traciłby 10 sekund na każdym okrążeniu (gdyby bolidy napędzne były dieslami :biggrin: )

Hubeeert - 08-10-2007, 20:43

rc4 napisał/a:
do czasu przesiadki na Outka nie wiedziałem co to turbodziura i jak to diesel może ,,iść" dopiero od 3000 obrotów.
To coś nie tak z Twoim TDI. Powinien miec wyczuwalnego kopa przy około 2000 obrotów jak każdy TDI z VW.
rc4 - 08-10-2007, 21:00

[To coś nie tak z Twoim TDI. Powinien miec wyczuwalnego kopa przy około 2000 obrotów jak każdy TDI z VW.[/quote]

Z moim po zmianie softu jest ok, przyśpiesza płynnie od 2000 obrotów, bez kopa. O tych 3000 wspominał mi użytkownik VW twierdząc, że dopiero od takich obrotów załącza mu się sprężarka. Ja jako użytkownik diesla na cr pukałem się wtedy w czoło, myśląc co ten gościu bredzi... (wiem już teraz że mówił prawdę :lol: )

Anonymous - 09-10-2007, 10:16

Kazdy turbodiesel na jednej turbinie ciagnie od okolo 2 tys. Tyle ze w VAG silnikach jest to bardziej wyczuwalne.
Ja za to juz widze jak sie silniki puga beda sypac w tych autach ... :roll:

Hubeeert - 09-10-2007, 20:54

Ali-En, obiegowa opinia o HDI, że to szrot wzieła się z pierwszej serii, która faktycznie z trudem zasłużyła sobie na miano cholernie awaryjnej. Od tamtej pory (jak zawsze i wszedzie) PSA zrobiło duży postęp i te silniki są naprawdę fajne. Gdybyś miał okazję pojeździć np 406 HDI zmienisz zdanie o nich - tak jak ja zmieniłem.
Anonymous - 09-10-2007, 21:05

Jezdzilem 2 miesiace 307 HDI. Mam znajomych ktorzy zakupili do firmy 6 307 HDI i baaaardzo zaluje tego wyboru. Ale ze mna nie ma co rozmawiac o dieslach, jestem ich totalnym przeciwnikiem. Wszystkie diesle sa bardzo drogie w obsludze, bardzo wrazliwe na uzytkowanie, paliwo i juz nie sa tak trwale jak kiedys.
rc4 - 09-10-2007, 21:49

Ali-En napisał/a:
Jezdzilem 2 miesiace 307 HDI. Mam znajomych ktorzy zakupili do firmy 6 307 HDI i baaaardzo zaluje tego wyboru. Ale ze mna nie ma co rozmawiac o dieslach, jestem ich totalnym przeciwnikiem. Wszystkie diesle sa bardzo drogie w obsludze, bardzo wrazliwe na uzytkowanie, paliwo i juz nie sa tak trwale jak kiedys.



:biggrin: to widocznie ja mam pechowego diesla, bo przejechał 150 tys. km a jedyną czynnością obsługową była zmiana oleju co 20 tys. i jedno czyszczenie zaworu egr za 80 zł, proszę oświeć mnie co bardzo drogiego jest w ich obsłudze? może wymiana turbo po 300 tys. przebiegu (jeżeli się nie wie jak go użytkować)? - da się przeżyć :wink: . diesle nie za bardzo nadają się do jazdy miejskiej (moje subiektywne odczucia), natomiast nie mają równych na trasie kiedy trzeba przy 100km/h wyprzedzić Tira.

Anonymous - 09-10-2007, 23:31

Ach ... wprowadzam was w blad mowiac diesle ... zapomnialem napisac TURBOdiesle ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group