To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Srebrny Galant telewizoora

Torp12 - 23-02-2015, 15:36

Drzwi do wymiany. Szkoda czasu i pieniędzy.
robertdg - 23-02-2015, 15:37

telewizoor napisał/a:
Drzwi kierowcy.. Co najlepiej zrobić? Czy nic nie robić i kupić nowe drzwi :(
Nic nie robić, szukać drzwi w kolorze ;-) Dobry blacharz weźmie za to spora sume a naprawiany element to zawsze naprawiany element, drzwi w kolorze kupisz za 150zł a za takie pieniadze to zaden blacharz nie podejdzie nawet do tego tematu
telewizoor - 23-02-2015, 15:41

Jak tak dalej pójdzie to co parę miesięcy będę jakiś element zmieniał :mrgreen: dzięki, pozdro!
John24 - 23-02-2015, 20:29

Widze ze dzialasz :wink:
WreX - 23-02-2015, 21:08

eremita napisał/a:
Tak wygląda ponad pół roku od montażu eibachów


Świeci Ci się ten Galant jak psu jajca, za ładny jest :twisted:

Hugo - 23-02-2015, 21:26

Kupić drzwi bez korozji.
John24 - 23-02-2015, 21:36

WreX napisał/a:
eremita napisał/a:
Tak wygląda ponad pół roku od montażu eibachów


Świeci Ci się ten Galant jak psu jajca, za ładny jest :twisted:


Chyba chce nagrode jakas zgarnac w Pogorzelicy albo Elbetreffen i glaszcze rycerza :twisted:

KsiadzRobak - 24-02-2015, 08:04

Przyłączę się do opinii - te drzwi są zgnite od środka, prędzej czy później i tak wyjdzie ruda.
Tylko kupno drugich i zrobienie konserwacji od wewnątrz.

eremita - 24-02-2015, 08:26

WreX napisał/a:
eremita napisał/a:
Tak wygląda ponad pół roku od montażu eibachów


Świeci Ci się ten Galant jak psu jajca, za ładny jest :twisted:


Staram się jak mogę :P


Najtaniej będzie trafić drzwi w kolor.

telewizoor - 14-03-2015, 22:47

Potrzebuję opinii eksperta :idea: Jadąc prosto na równej drodze nie znosi mnie na żadną stronę, wszystko jest ok, jeśli delikatnie skręcę w prawo, puszczę kierownicę to elegancko wraca i nadal jadę prosto ale jeśli delikatnie skręcę w lewo i puszczę to kiera nie wraca.. tak jakby podtrzymuje ten delikatny skręt... co może być przyczyną :?:
sveno - 14-03-2015, 23:11

telewizoor napisał/a:
co może być przyczyną
zbieżność.
Nic nie stuka w zawiasie?

telewizoor - 14-03-2015, 23:36

Hmmm wiem jak stuka banan i na pewno nic z tych rzeczy nie słychać :) W sumie zmieniałem sprężyny na -3cm i nic nie robiłem ze zbieżnością :roll: trzeba będzie sprawdzić, pozdrawiam 8)
sveno - 15-03-2015, 05:43

telewizoor napisał/a:
W sumie zmieniałem sprężyny na -3cm i nic nie robiłem ze zbieżnością :roll:
no Panie inżynierze wie Pan co !? Skandal.

Do ustawienia tył i przód. Z tyłem może być nieciekawie...

telewizoor - 02-04-2015, 16:42

Cześć! Byłem na hamowni:


Co może być powodem takiego spadku mocy?? Można gdzieś znaleźć jakie powinny być odczyty przepływomierza przy określonych obrotach?

telewizoor - 02-04-2015, 19:27

Sonda lambda i przepływomierz podczas przyśpieszania:
http://student.agh.edu.pl...0402_154409.mp4

Świece ustawione na 0.8, nowe kable WN. Może to być wina przepływki?

Oprócz tego ma taką przypadłość, nie wiem czy to normalne - jadąc na obrotach powiedzmy 2-3k wciskam gaz 60%, samochód się rozpędza ale gdy trochę odpuszczę pedał gazu, dostaje tak jakby chwilowego 'kopa'. Nigdy nie jechałem idealnym galem v6 i nie mam do czego porównać :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group