To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lancer 4G93T CM5A GSR

piorunGSR - 18-10-2016, 21:57

Bizi78, klapa tymczasowa , nowa czeka na mmie w garażu.
piorunGSR - 29-12-2016, 12:32

Trochę było cicho ale nie oznacza to że nic się nie działo, lancer dostał w pełni zregenerowane zaciski hamulcowe, EBC Tarcze przód i tył , EBC Redstuff oraz przewody w oplocie stalowym HEL.





Tak to siadło pod tymczasowe kapcie

jacek11 - 29-12-2016, 12:52

Blisko :wink:
Hugo - 29-12-2016, 19:25

Jakie to są hamulce? Jakiej średnicy tarcze, bo wyglądają troszkę inaczej niż większość tarcz w Mitsubishi z tych lat..?
piorunGSR - 29-12-2016, 20:02

Hugo, Evo4 zaciski wczesne , myślałem na początku że evo3 ale potwierdzone że evo4, różnią się tylnim mocowaniem przewodu hamulcowego i Evo3 tarcze 276mm
piorunGSR - 01-02-2017, 18:07

Nigdy nie może być za pięknie.............No i tyle sobie pojeździłem......czapka silnika idzie do góry....
mkm - 06-02-2017, 04:13

piorunGSR, coś zepsuł?
piorunGSR - 07-02-2017, 12:28

Niebawem się okaże dziś trochę pogody to zaczynam rozbierać. Olej w drugim i trzecim cylindrze. Kompresja po 12.5 na wszystkich czterech czyli wręcz pięknie. Liczę na uszczelkę pod głowicą , w najgorszym przypadku uszkodzone pierścienie olejowe przy montażu.
piorunGSR - 21-02-2017, 19:42

Taka sytuacja po stronie wydechu drugi i trzeci w oleju


Taka sytuacja po stronie ssącego wszystko kurna w oleju


Turbo suche jak pieprz z obu stron , intercooler ani kropli oleju w nim, przepustnica sucha jak nówka...

piorunGSR - 16-03-2017, 19:43

Silnik rozebrany w drobny mak , części doszły wszystkie prócz pierścieni tłokowych z Japonii, czekam dalej powinny już niebawem być. Skoro już wszystko rozebrane może parę zdjęć tak by nie było że nic sie nie dzieje
Oryginalne uszczelniacze zaworów

Oryginalna Uszczelka pod głowicę MLS 3 warstwowa

Skoro już wszystko rozebrane to może by wzmocnić dół silnika o wymianę największej jego bolączki czyli korbowodów. Wymiana tzw. "chicken legs" na kuciznę H-Beam

Zdjęcie z serii znajdź różnicę

Skoro korbowody to trzeba by było spiąć głowicę z blokiem na coś konkretnego. Śróby ARP raz na zawsze rozwiążą ten kłopot

Deserek na koniec, taki przyszłościowy zanim wszystko się podociera

Narazie tyle na dzień dzisiejszy, prace nad silnikiem trwają C.D.N.....

piorunGSR - 28-03-2017, 15:47

Zmiana planów, zakuwamy silnik całkowicie, raz się żyje...
Ostatni element układanki zamówiony. Zostało czekać na niego do 7 tygodni.

piorunGSR - 04-04-2017, 22:13

Taki schemat na dziś. Silnik wytargany, teraz już może być tylko lepiej

Hugo - 04-04-2017, 23:04

Browar jest to robota idzie :wink:
piorunGSR - 05-04-2017, 13:18

Hugo, nie inaczej, paliwo musi być
piorunGSR - 07-04-2017, 12:36

Dzisiaj doszła uszczelka 1.5mm





Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group