To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant Elegance w Sporcie 00'

Tomi89 - 11-03-2016, 09:53

Jeśli o to chodzi to ten łącznik wymienialem w tamtym roku i wczoraj wyglądał idealnie.
Spróbuję może z ta guma drazka stabilizatora i sworznia górnego wahacza, nic innego mi do głowy nie przychodzi :?

mjsystem - 11-03-2016, 13:07

radek79 napisał/a:
raczej chodziło o łączniki stabilizatora
Tak, łącznik. :oops:
mjsystem - 11-03-2016, 13:09

Tomi89 napisał/a:
Spróbuję może z ta guma drazka stabilizatora i sworznia górnego wahacza
A jak podniesiesz auto, to spróbować dużą brechą w różnych stronach skierowanej kierownicy i dźwigać?
Tomi89 - 11-03-2016, 13:16

mjsystem napisał/a:
A jak podniesiesz auto, to spróbować dużą brechą w różnych stronach skierowanej kierownicy i dźwigać?

Jak już będę miał części to sprawdzę chociaż już mechanik próbował brechą ale tylko jak kiera była na prosto. Sam nic nie zdzialam bo jestem jeszcze "uziemiony" i sam nie podlubie przy aucie.

Tomi89 - 21-03-2016, 16:36

Panowie muszę wymienić przewody hamulcowe z tyłu i pytanko ile przewodu miedzianego potrzeba na tą operacje?
robertdg - 21-03-2016, 19:13

To zalezy czy chcesz kłasc jak w oryginale od zaworu proporcjonalnego czy pominac zawór i ciagnąc prosto od pompy ABS
Tomi89 - 22-03-2016, 00:02

Najgorzej jest z tyłu na zagieciach dalej jest już w porządku, także mniej więcej do połowy auta pasowaloby wymienić tak na zapas.
Najlepiej na całej długości tylko mniej więcej chciałbym wiedzieć ile przewodu potrzeba.

robertdg - 22-03-2016, 07:48

Od zaworu proporcjonalnego to na tylny prawy przewod bedzie 3400mm, na tylny lewy przewód 4300mm (tutaj w sumie to możliwe, że 4200mm by wystarczył, przewód jest bardzo długi a umieszczanie go za zbiornikiem dość karkołomne - no ale lepiej miec jakiś zapas ;-) ) przy założeniu prowadzenia przewodów jak w oryginale - kwestie odwzorowania zagięć.

Jak będziesz demontował zbiornik paliwa to będziesz miał bardzo ułatwione zadanie

Jezeli z przodu masz aluminiowa belke to masz dodatkowy komfort przy prowadzeniu przewodów do zaworu proporcjonalnego.

Końcówki przewodów o spęcznieniu "lejek", gwint nakrętek M10x1

mjsystem - 22-03-2016, 09:07

robertdg napisał/a:
Jak będziesz demontował zbiornik paliwa to będziesz miał bardzo ułatwione zadanie
I potencjalnie możesz się przygotowac na wymianę przewodu wlewu paliwa :wink:
Tomi89 - 23-03-2016, 15:32

Kilka dni temu misiek przeszedł przegląd i dodatkowo został wymieniony olej Valvoline maxlife 10W40 + filtr oleju, kabinowy i podtlenku LPG.
robertdg napisał/a:
Od zaworu proporcjonalnego to na tylny prawy przewod bedzie 3400mm, na tylny lewy przewód 4300mm (tutaj w sumie to możliwe, że 4200mm by wystarczył, przewód jest bardzo długi a umieszczanie go za zbiornikiem dość karkołomne - no ale lepiej miec jakiś zapas ;-) ) przy założeniu prowadzenia przewodów jak w oryginale - kwestie odwzorowania zagięć.

Jak będziesz demontował zbiornik paliwa to będziesz miał bardzo ułatwione zadanie

Jezeli z przodu masz aluminiowa belke to masz dodatkowy komfort przy prowadzeniu przewodów do zaworu proporcjonalnego.

Po świętach jestem umówiony z mechanikiem na wymianę i będziemy działać, sam raczej nie podołam, czy będa wymieniane całe przewody zobaczymy ale myślę że jak już robić to konkretnie i po całości. Na pewno będę chciał je puścić jak w oryginale, czy zdemontujemy zbiornik.. Okaże sie na miejscu.

Aha szukam jeszcze krótkiej polosi tj. lewa przód w bdb stanie ale opornie to idzie dlatego autko na razie głównie stoi bo przeguby dają o sobie mocno znać szczególnie zewnętrzny, który o dziwo był wymieniany w tamtym roku jakoś na wiosnę :roll:

Owczar - 23-03-2016, 15:54

Przy okazji przewodów warto od razu ominąć zawór proporcjonalny tylnych hamulców.
Tomi89 - 23-03-2016, 16:01

Owczar napisał/a:
Przy okazji przewodów warto od razu ominąć zawór proporcjonalny tylnych hamulców.

Na tym się nie znam, możesz przybliżyć co daje pominięcie tego zaworu?

Owczar - 23-03-2016, 16:06

Z czasem te zawory korodują i siła hamowania tyłu drastycznie spada. Mój ostatnio ledwo przeszedł przegląd. Ominięcie tego zaworu nie powoduje skutków ubocznych a poprawia znacząco hamowanie tyłu.

http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0

Tomi89 - 23-03-2016, 16:21

Będę miał to na uwadze przy wymianie przewodów ale póki co tył jak i przód hamuje dobrze. Zobaczymy jak ten zawór wygląda jak będzie w nie najlepszym stanie to go ominiemy.
Dzięki za radę.
Teraz pilniejszy temat to znaleźć polos.

Owczar - 23-03-2016, 16:23

Naocznie nic nie stwierdzisz. Jakie miałeś wyniki hamowania na przeglądzie?
Też mi się wydawało, że hamuje dobrze, tarcze były bez nalotu itd... póki na przeglądzie nie wypluł po 1kN z bólem :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group